Capitolul 7.

709 92 35
                                    

Rojo's p.o.v.

Merg doar până la baie, Dumnezeule mare! Da, e un club LGBTQ+, sunt gay pe aici, dar asta nu înseamnă că va încerca să mă violeze careva în baie, dacă de asta își face el griji. Pe de o parte, dată fiind personalitatea lui, îl înțeleg pe Naranja, vreau să spun: sunt prețiosul lui frate mai mic de care trebuie să aibă grijă, dar, pe de altă parte, nu sunt un copil!

- Femei, bărbați, ofensații ușor, hmm?

Spun eu cu voce tare, când ajung în dreptul celor trei uși. Stau și mă gândesc intens la asta preț de câteva clipe, apoi ridic din umeri și deschid ușa de la bărbați. Îmi place să cred că sunt o persoană deschisă la minte, baia pentru ofensații ușor nu e pentru mine.

Intru înăuntru, încercând să nu mă holbez prea mult în jur când văd cât de curat era. În viața mea nu am fost într-o baie ămm... publică, atât de curată! Dar presupun că are de a face cu faptul că proprietara e o femeie. Acum că stau să mă gândesc, e și prima dată când sunt într-un club de genul acestuia. Sincer vorbind, nu știam că există. Credeam că doar în povești sunt locuri de astea, nu și în viața reală. 

Sărind peste gândurile inocentului Rojo, care, în mod evident, încă nu a văzut lumea adevărată,  în timp ce mă spălam pe mâini, după ce mi-am făcut nevoile, fără să vreau, observ în oglindă doi tipi dubioși în spatele meu, purtând o conversație.

- E marfă bună, pui.

Spune unul dintre ei, care era mai mare și purta un hanorac cu gluga trasă pe cap, cel mai probabil pentru a nu-i fi observată fața.

-  Știu și eu?

Întreabă celălalt, parcă nesigur. Se vedea de la o poștă că e prima dată când cumpără, orice o fi cumpărat el acolo.

- Am testat chiar eu, nu e periculos.

- Și zici că merge?

- Cu asta, poți excita și un impotent straight, pe cuvântul meu!

La auzul cuvintelor lui, ochii mei se măresc în șoc și mă înec cu propria-mi salivă, ceea ce mă face să încep să tușesc. Mă lovesc ușor în piept, pentru a face tusea să se oprească, dar asta nu mă ajută prea mult. 

- Ești bine, puștiule?

Întreabă unul dintre ei, făcându-mă să tresar. Îmi mușc buza de jos, încercând să mă opresc din tușit, apoi dau din cap în semn aprobator, în timp ce mă întorc spre uscătorul de mâini, gândindu-mă cum să fac să ies mai repede din baie, fără a atrage atenția asupra mea mai mult decât am făcut-o deja. Cei doi se întorc la conversația lor ca și când nimic nu s-ar fi întâmplat, ceea ce mă face să fiu atât ușurat cât și îngrijorat.

- Deci vrei sau nu, pui?

Întreabă cel cu glugă.

- Fie, dacă spui că e bun. Cât face?

După încă un scurt schimb de replici între cei doi,  bărbatul mai înalt își primește banii, iar celălalt primește orice o fi cumpărat el acolo. Își băgă ămm... achiziția în buzunar, apoi se întoarce pe călcâie și părăsește încăperea, lăsându-mă pe mine singur cu bărbatul cu glugă. Îmi mușc ușor buza de jos, sperând în sinea mea că nu am fost văzut când mă uitam la el și încerc să îmi dau seama cum să fac să funcționeze uscătorul de mâini.

- Cum faci să meargă chestia asta?!

Întreb eu frustrat.

- E cu senzori, ții mâinile sub ea și suflă aer cald.

It's Not Incest!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum