Capitolul 85.

551 53 10
                                    

Rojo's p.o.v.

- Știi la ce mă gândesc?

- Nu-ți citesc gândurile, Violet.

Spun eu, dându-mi ochii peste cap, în timp ce Cyan și Green, până și Indigo, râdeau de alegerea mea de cuvinte, din moment ce fetele doar ce ne demonstraseră mai devreme că au puteri telepatice. Violet se strâmbă la mine ca un copil mic, iar eu îmi dau ochii peste cap încă o dată.

- Ar trebui să încercăm și noi chestia cu comunicarea.

Spune el, făcându-mă să îl privesc cu o sprânceană ridicată. 

- Sunt total pentru. Mama mereu spunea că comunicarea e foarte importantă într-o relație.

- Dacă și mătușica roz spune asta, atunci clar așa e!

Știi ce mai zice mama că e foarte important? Mâncarea adevărată! îmi spun eu în gând, pentru că știu că l-aș supăra dacă i-aș spune-o în față. Știu că am zis că sunt pentru comunicare și de mult tot vreau să pun în practică chestia asta, pentru a ne îmbunătăți relația, dar lucrul ăsta chiar nu pot să i-l comunic lui Violet! 

Sunt lucruri pe care poți să le spui, și lucruri pe care e mai bine să nu le spui... E complicat, când o fac fetele pare așa simplu! Vreau să vorbim mai mult și mai deschis, dar e greu... plus că mai e și Naranja! Cu Violet mai e cum mai e, dar cu Naranja... comunică tu cu el dacă poți! N-a mai dat semne de viață de săptămâni întregi! 

Odată și odată, tot se va întoarce și să vadă el ce-i fac pentru asta!

- Ar trebui să începem chiar acum! Rojo, la ce te gândești? Ce simți acum? 

Întreabă Violet, nerăbdător să pună în practică toată treaba asta cu comunicarea. Îl privesc preț de câteva clipe, apoi spun:

- Nimic. Tu?

- Nimic.

Peste noi se lasă liniștea, până când Violet spune:

- Eu zic că a mers bine pentru prima încercare!

Atât eu, cât și Violet și Green începem să râdem, în timp ce Cyan și Indigo ne priveau cu câte o expresie confuză pe față.

- Wow, asta a fost așa trist de privit!

Spune Indigo, făcând-o pe Cyan să chicotească. Violet se încruntă la prietena lui, iar eu fac la fel, dar ea nu pare să fie deloc afectată de privirea niciunuia dintre noi.

- Nu fii atât de dură cu ei, Indigo. Când un băiat spune că nu se gândește la nimic, de obicei chiar așa e.

- Dacă așa spui tu, Green... Tu tot la nimic te gândești acum?

Întreabă ea, privindu-l pe acesta cu o sprânceană ridicată, în timp ce Cyan continua să râdă.

- Nu tocmai... 

La auzul cuvintelor lui, noi toți ne mutăm privirea pe el, curioși să aflăm ce e în mintea lui. Green roșește când vede toate privirile ațintite asupra lui și își fixează ochelarii, apoi tușește pentru a-și drege glasul.

- Mă gândesc că incidentul de mai devreme o să îmi bântuie visele o vreme...

- Îmi pare rău, Green... Credeam că e Indigo...

- Playgirl.

Murmură Indigo, iar Cyan își dă ochii peste cap la ea, apoi își mută privirea înapoi pe Green, care părea să se simtă puțin vinovat că tocmai ne-a spus la ce se gândea și a făcut-o pe Cyan să se simtă rău, deși neintenționat.

It's Not Incest!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum