Prolog.

3.1K 128 54
                                    

Grey's p.o.v.

Ani mai târziu, de la vizita neașteptată a lui Amarillo cu fiul său Naranja și discuţia mea cu Azul, în momentul prezent, la un picnic în familie, sub umbra unui copac, îl ţin în braţe pe micuţul Violet, în vârstă de 5 ani. Azul stă în dreapta mea, încercând să ne convingă fiul să mănânce și altceva decât dulciuri, vis-a-vis de noi, Rose și Amarillo, cu cei doi fii ai lor între ei, Naranja și Rojo de 7 respectiv 3 ani. Black și tata sunt nelipsiţi, lângă noi, încercând să își împartă atenţia între noi și nepoţii lor. Din casă ies părinţii lui Azul și Amarillo ducând platouri cu mâncare, băutură și cutii de suc pentru copii.

- Tati Grey?

- Ce s-a întâmplat?

Întreb eu, concentrându-mi toată atenţia pe fiul meu.

- Vreau suc.

Îmi șoptește el în ureche. Zâmbesc, apoi îi spun lui Azul să îi dea suc. Acesta din urmă se ridică și ia o cutie de la mama lui, pe care i-o dă micuţului Violet.

- Cum spui?

Întreb eu, încercând să sun autoritar.

- Mulţumesc, tati Azul.

- Cu plăcere, scumpule.

Spune Azul zâmbind.

- Bun băiat.

Spun eu, ciufulindu-i părul.

- Mami?

Se aude vocea lui Rojo încercând să formeze cuvinte și să îi atragă atenţia lui Rose.

- Da, puiule?

- Vreau să mă joc cu V și Nara.

Spune Rojo încet, fiind prea greu pentru el să pronunţe numele lor complet.

- Du-te și jucaţi-vă împreună.

Îi spun eu lui Violet, dându-l jos din poala mea și ajutându-l să se ridice.

- Bine.

Spune el, mergând cu pași micuţi spre Rojo și Naranja. Ajuns în dreptul lor, Violet îi dă cutia de suc lui Amarillo, apoi îi întinde o mână lui Rojo și pe cealaltă lui Naranja. Fără a sta prea mult pe gânduri, Rojo îl ia de mână pe Violet și se ridică în picioare cu ajutorul lui, apoi se întoarce spre fratele lui mai mare și îi face semn să vină și el.

- Hai să ne jucăm, Naranja.

Spune Violet foarte sigur pe el, așteptând ca vărul lui să îi dea mâna.

- Hai hai!

Spune Rojo nerăbdător. Naranja își privește părinţii, apoi se ridică în picioare și îl ia de mână pe Violet când vede că Rose și Amarillo îi făceau semn să se ducă. Deși Naranja e cel mai mare dintre ei, mereu Violet e cel care ia iniţiativa și îi trage pe amândoi după el, așa și acum. Violet își trage verișorii după el la joacă. Rojo e cel care vine cu "sugestiile" de jocuri, Violet le pune în practică, iar Naranja nu refuză niciodată să le facă pe plac celor doi, atâta timp cât părinţii lor îi dau voie.

- Adorabil.

Mă trezesc eu spunând, în timp ce privesc spre cei trei cum se jucau cu o minge.

- Într-adevăr adorabil.

Spune Black zâmbind.

- Uită-te la bătrânul bunic Black cum zâmbește.

Spune tata din senin, primind o încruntătură din partea lui Black și râsete din partea celorlalţi.

It's Not Incest!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum