Capitolul 10.

739 81 22
                                    

Rojo's p.o.v.

- Bună ziua, bine ați venit.

Salut eu politicos femeia ce tocmai a intrat pe ușa salonului, cu un zâmbet mare și adorabil.

- Oh, bună, Rojo, mama ta e? Am venit pentru programarea de la 10:30.

- Da, poftiți, vă rog, luați loc. Se ocupă de o clientă acum.

Femeia dă din cap aprobator, apoi se așază pe una din canapelele pentru așteptare. Îi ofer un zâmbet, apoi mă ridic de pe scaunul meu și traversez încăperea spre ușa ce ducea la camera în care se afla mama. YellowRose's e destul de mare, nu ca sala tatei, dar destul de mare, constituit din trei camere. Asta în care ne aflăm acum, fragmentată în 5, una mai privată pentru... epilat, tratamente faciale și chestii de astea și vestiarul nostru. Cum intri, imediat în stânga e casa, recepția sau cum vreți să o numiți, acolo unde stăteam eu. Când o ajut pe mama, treaba mea e să stau la casă și să primesc banii de la clienți. În apropierea casei, vis-a-vis de peretele pe care e ușa, e coaforul/frizeria, pentru femei sau bărbați, aici găsim scaune, oglinzi, mese, dulăpioare cu ustensile pentru tuns, chiuvete, scaune cu chiuvete, uscătoare și alte de astea. În colțul opus casei sunt niște mese pentru manichiură, fiecare cu suporturi pentru pile, rafturi cu sticluțe cu ojă, gel... ămm... lămpi, pensule și ce or mai fi alea, nici nu știu. Pentru pedichiură clientele merg în camera cu mai multă intimitate. Vis-a-vis de colțul pentru manichiură e locul pentru make-up și ăsta cu scaunele, mesele, oglinzile lui și desigur în apropierea lui se întinde pe tot peretele pe care e ușa, zona de așteptare cu scaune și canapele. Poate părea înghesuit, dar de fapt încăperea e foarte mare, mi-a spus mama odată că aici obișnuia să fie depozitul unei firme sau așa ceva, deci vă dați seama și singuri de mărime.

- Mami, clienta de la 10:30 a venit!

Strig eu, băgându-mi capul pe ușă. 

- Vin imediat.

Răspunde ea. Mă întorc spre femeia cu programarea și îi ofer un zâmbet, apoi repet cuvintele mamei:

- Vine imediat.

- Ok, mulţumesc.

- Nu aveţi pentru ce.

Merg înapoi la locul meu și încerc să fac puţină conversaţie cu ea până când mama termină cu cealaltă clientă.

- Bună ziua, vă rog să luaţi loc, mă ocup acum de dumneavoastră. Mă scuzaţi că a durat atât.

Spune mama, în timp ce trage scaunul pentru doamna Navy dacă nu mă înșel că îi era numele.

- Nicio problemă, Rose. Mă bucur să văd că ești ocupată, salonul ăsta e cel mai bun din oraș! Ar trebui să aibă mereu clienți.

- Oh, vă mulţumesc, sunteţi prea drăguţă. Cum vreţi să vă tund?

- Mă gândeam să mă tund ca de obicei, dar am zis: la naiba, azi mă simt spontană! Așa că am decis să te las pe tine să alegi. Fă-ţi de cap, sunt ok cu orice crezi tu că mi-ar sta bine.

- Hmm, o provocare! Rojo, tu ce zici?

Tresar când îmi aud numele și privesc spre mama care își trecea degetele prin părul clientei.

- Eu?

Întreb nesigur.

- Mai e vreun Rojo pe aici?

- Păi... Filat?

- Fii cât de creativ, Rojo! Azi sunt spontană.

Spune clienta.

It's Not Incest!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum