Nu pot să cred că am ajuns și aici la al 50-lea capitol (fără prolog desigur), totuși încă mai am multe capitole de scris, stați liniștiți :))). Că tot coincie începutul școlii cu postarea capitolului 50, ce ziceți de un Q&A în comentarii ca să mai destindem atmosfera? Sunt sigură că aveți întrebări și că nu sunteți chiar toți încântați să vă întoarceți la școală, de asemenea, vă urez baftă în noul an școlar^-^!
De curiozitate: Care e personajul vostru preferat? Și din perspectiva cui ați vrea să vedeți mai multe capitole?
Violet's p.o.v.
- Va trebui să discut cu Grey despre ce s-a întâmplat aseară și să fac rost de ordinul ăla de restricție... Așa nu am chef să vorbesc cu el, pentru că va zice: ți-am spus eu!
- Păi ți-a spus el!
- Indigo!
- Scuze.
- Vrei să vorbesc eu cu el?
Întreb eu intervenind în discuție. Îmi las bolul cu micul dejun jos, apoi mă așez la masa la care stăteau ele și încep să mănânc în liniște. Cele două au un schimb de priviri, apoi se întorc spre mine. Indigo ia o înghițitură din ceaiul ei, în timp ce mami Iris tușește pentru a-și drege glasul.
- Nu, puiule, voi vorbi eu.
- Nu sunt un pui!
- Ba ești.
Spune ea, punându-și mâna pe capul meu și ciufulindu-mi părul. Las să îmi scape un oftat, apoi îmi dau ochii peste cap.
- Cred că ai nevoie de o pastilă de gât și e în regulă, oricum azi am de gând să merg acasă și să vorbesc cu el și cu Azul.
Indigo mă privește cu o sprânceană ridicată, dar nu spune nimic. Îi fac cu ochiul, apoi aceasta dă ușor din cap în semn că a înțeles și își vede în continuare de ceaiul ei.
- Da, chiar aș avea nevoie. Am țipat mult aseară...
Spune mami Iris, tușind de câteva ori când vocea ei începe să se stingă. Se ridică în picioare de la masă, apoi pleacă, cel mai probabil la etaj să vadă dacă mai are pastilele menționate anterior, lăsându-ne pe mine și pe Indigo singuri. După un moment de liniște, în care tot ce se putea auzi erau înghițiturile lui Indigo când își bea ceaiul și mestecatul cerealelor mele, îmi las lingura jos și spun:
- Mulțumesc.
- Pentru ce?
Întreabă ea, privindu-mă cu o sprânceană ridicată.
- Pentru că i-ai distras atenția lui mami Iris de la mine și Rojo. Ai făcut un pas uriaș foarte riscant ca să mă acoperi, îți sunt recunoscător.
- Nu te bate singur pe umăr, nu am făcut-o pentru tine. Mai devreme sau mai târziu tot ar fi aflat. Am considerat că e momentul potrivit să îi spun acum din cauza lui Ash. Nu dramatiza, mama conduce un bar LGBT, nu a fost cine știe ce risc.
- Nu te pricepi să minți.
Spun eu zâmbind. Indigo își lasă jos ceașca de ceai și mă privește confuză și puțin încruntată.
- Ce vrei să spui?
- Ai făcut-o pentru mine, pentru că mă iubești!
- Da, vezi să nu!
Spune ea, dându-și ochii peste cap.
- Mă iubești.
- Nu te iubesc.
CITEȘTI
It's Not Incest!
RomanceVolumul #1: My Babysitter Volumul #2: Your Babysitter Volumul #3: I Loved You... ~Black's Story~ Volumul #4: It's Not Incest! Volumul #5: - Volumul #6: The Third Wheel Minunat! Incest, dublu incest sau chiar triplu dacă și ei se plac reciproc, presu...