Epilog.

665 57 19
                                    

Hazel's p.o.v.

- Să ai doi tați e aşa oribil!

Exclamă Mint, în timp ce lovește cu piciorul o piatră, apoi se așază pe bancă, lângă Teal şi Silk. Îmi dau ochii peste cap la comentariul lui, apoi mă ridic în picioare şi îmi pun mâinile în sân. Tuşesc zgomotos pentru a le atrage tuturor atenția asupra mea, iar odată ce o primesc spun:

- Doi? Pff, o nimica toată! Imagineazăți cum ar fi să ai trei! Fiecare persoană care mă place sfârşeşte prin a fi alungată de unul din ei! Mă jur că trag la sorți care din ei să îmi sperie crush-ul, înainte de a avea măcar şansa de a-l vedea! 

- Hei, cum adică?! Ce crush ai tu, Hazel?! Eu sunt iubitul tău!

- Era doar un exemplu de dinainte să fim noi împreună, Mint baby!

- Nu mă lua cu baby! Tu ești baby.

Spune el, punându-și mâinile în sân și pufnind din nas. Îmi dau ochii peste cap într-un mod subtil, apoi merg la el și mă așez pe genunchii lui. Îmi înfășor brațele în jurul gâtului său și îi las un sărut scurt pe buze. Mint zâmbește, apoi își înfășoară brațele în jurul taliei mele și își apropie fața de a mea, vrând să mă sărute, dar, exact în ultimul moment, o tuse enervantă ne oprește.

- Doi tați, trei, nu contează! Eu am două mame!

Strigă Teal, ridicându-se în picioare şi arătând spre el însuși. Cu toții îl privim cu simpatie preț de câteva clipe, imaginându-ne cât de oribil poate fi pentru un băiat, adolescent fiind, să aibă două mame şi implicit pentru persoana care va sfârşi cu el, două soacre. Vreau să spun Indigo și Cyan sunt niște mătuși de treabă, dar nu îmi pot imagina cum ar fi ca soacre... Amândouă sunt foarte protective cu fii lor. Nu că noi putem spune că o ducem mai bine, Mint vine cu doi socrii, iar eu cu trei, dar măcar noi ne avem unul pe altul, iar părinții noștri se cunosc între ei și sunt prieteni! Mai mult sau mai puțin...

- Condoleanțe, frate!

Spune Mint, dându-mi drumul și punându-și mâinile în sân.

- Ne pare sincer rău de tine.

Spun eu, ridicându-mă înapoi în picioare și luând o poziție oarecum asemănătoare cu a iubitului meu.

- Mint, Hazel? 

- Da?

- Vă urăsc.

Atât eu cât şi Mint ne dăm ochii peste cap la el, ştiind prea bine că sunt doar vorbe în vânt. Noi 4 suntem prieteni, practic din totdeauna, și indiferent de câte ori ar spune el că ne urăște, știm că nu e adevărat. 

- Pff, ne iubeşti, doar că nu ştii tu.

Spune Mint, privindu-l pe Teal cu un aer superior și un rânjet pe buze, care mă face să rânjesc.

- Ei bine, nu ştiu de voi, dar eu am câte unul din fiecare şi, credeți-mă, că nu e mai uşor!

Intervine Silk în discuție, întorcând-o înapoi la subiectul inițial și oftând prelung, fie pentru că viața lui nu e chiar atât de ușoară pe cât ne imaginăm noi, fie pentru că era ușurat că ne-a întrerupt tentativa de ceartă.

- Părinții vor fi părinți...

- Bine zis, Hazel.

Spune Silk, afișând un zâmbet micuț în colțul gurii.

- Aşa-i, baby.

- De acord.

- Stai, Teal tocmai a fost de acord cu ceva ce a spus Hazel?! Să se treacă ziua în calendar!

It's Not Incest!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum