Rojo's p.o.v.
- Naranja...
- Hmm?
- Naranja!
- Ce?
- Naranja!
- Ce vrei, Rojo?!
Strigă el, în sfârșit lăsându-și telefonul și oferindu-mi puțină atenție. Îl privesc în liniște preț de câteva clipe, încercând să îmi pun gândurile în ordine și să îmi dau seama cum aș putea formula ceea ce urmează să spun, astfel încât el să accepte. Naranja mă privește încruntat, așteptând ca eu să răspund.
- M-am gândit la ceva.
Spun eu, evitând contactul vizual și scărpinându-mi ceafa.
- Mai nou gândești, hmm?
Ingor întrebarea lui răutăcioasă, apoi mă ridic în șezut în pat și spun:
- M-am gândit să ne mutăm împreună, tu, eu și Violet. Ce zici de asta?
- Să facem ce?
Întrebă el, cu o expresie surprinsă, dar nu nervoasă, pe față, în timp ce mă privea confuz.
- Oh, haide! Nu juca jocul ăsta cu mine! Eu chiar vorbesc serios!
Spun eu bosumflat, punându-mi mâinile în sân. Naranja mă privește cu o sprânceană ridicată, apoi întreabă:
- De ce am face asta?
- Pentru că! Pentru că... vreau să fim împreună toți trei... Mi-e dor de Violet, aș vrea să fie aici, cu noi! Dar nu e, pentru că nu locuim împreună! Ție nu ți-e dor de el?
Pe fața lui își face loc o expresie nesigură, ba chiar puțin nepăsătoare, când aude întrebarea mea. Pufnesc din nas și mă întorc cu spatele la el, arătându-i clar că sunt supărat pe lipsa lui de interes. Îl aud oftând, apoi simt mâna lui pe umărul meu, forțându-mă să mă întorc înapoi cu fața spre el. Mă las în voia lui, dar continui să stau botos, pentru că de data asta nu mă poate împăca așa ușor.
Va fi ca mine! Mereu trebuie să fie ca mine! Îl vreau pe Violet și nu mă las până nu obțin ce-mi doresc!
- Uite, Rojo...
- Deja nu îmi place cum ai început.
- Taci și lasă-mă să vorbesc. Ar fi drăguț și tot restul să locuim împreună, dar te gândești puțin cât de mult ar costa o casă pentru noi trei?
- Nu trebuie să ne luăm o casă! E bun și un apartament!
Protestez eu. Naranja dă din cap dezaprobator, apoi spune:
- Cu ai cui bani vrei să cumperi un apartament? Și nu uita că trebuie mobilat. Crezi că ne putem convinge părinții să ne cumpere totul?
- Putem închiria! Și sunt sigur că i-am putea convinge!
- Chiar și așa, ne trebuie bani ca să ne întreținem, pe care nu îi avem pentru că niciunul din noi trei nu muncește! Dacă ar fi să locuim singuri, va trebui să ne și întreținem singuri. Mama și tata nu ne pot da bani toată viața. Ne dau acum, pentru că locuim cu ei.
- Mama și tata nu ar înceta niciodată să ne dea bani, doar pentru că ne-am mutat în altă parte...
- Da, așa este, dar cum te-ai simți luând banii lor? Sunt sigur că Violet i-ar bucuros, iar părinții lui ar fi la fel de bucuroși să i-i dea, dar nu putem trăi pe spinarea lui! Nu e sugar daddy-ul nostru!
CITEȘTI
It's Not Incest!
RomanceVolumul #1: My Babysitter Volumul #2: Your Babysitter Volumul #3: I Loved You... ~Black's Story~ Volumul #4: It's Not Incest! Volumul #5: - Volumul #6: The Third Wheel Minunat! Incest, dublu incest sau chiar triplu dacă și ei se plac reciproc, presu...