Capitolul 71.

684 58 10
                                    

Rojo's p.o.v.

- Spune-mi mai multe despre ea! Cum arată? Ce îi place să facă? Cum v-ați cunoscut? Când ajunge aici?!

- Calmează-te, Violet!

Spune Naranja, dându-și ochii peste cap la cât de agitat era Violet, pe când acesta pare să îl ignore complet și continuă cu întrebările topăind efectiv ca un cățel hiperactiv care a mai mâncat și prea mult zahăr. 

- Liniștește-te odată.

- Răspunde-mi la întrebări și o voi face!

- Cu ce vă pot servi?

Întreabă Green cu un zâmbet mare pe buze, imediat ce dă cu ochii de noi. Privesc spre Violet și Naranja, care se certau în micuța lor lume, fără a băga prea mult în seamă împrejurimile, apoi ridic din umeri și spun:

- Ca de obicei.

- S-a făcut!

Îi ofer un zâmbet scurt lui Green și mă așez la bar, așteptând ca băuturile noastre să fie gata, în timp ce Violet și Naranja își continuau discuția pe care o începuseră încă de azi dimineață. 

- De ce sunt așa agitați iubiții tăi?

Întreabă Green, punându-mi în față bubble tea-ul meu, cel mai probabil încercând să facă conversație. Las să îmi scape un oftat, apoi îi mulțumesc pentru băutură și iau o înghițitură din ea. Green mă privește cu o sprânceană ridicată, apoi continuă să pregătească băuturile lui Violet și Naranja. 

- Sunt așa de dimineață.

Spun eu într-un târziu, atrăgându-i atenția lui Green asupra mea. Acesta își mută privirea de pe aparatul de cafea pe mine, încurajându-mă să continui, ceea ce nu ezit să fac.

- Azi vine o fată să o vadă pe Indigo.

- Aaa, da! Aproape uitasem! 

- Mi-aș fi dorit ca Violet să fi uitat și el...

Murmur eu, luând încă o înghițitură din băutura mea. Green mă privește cu simpatie, apoi pune și băuturile celor doi pe tejghea. Îi mulțumesc, apoi privesc peste umăr la Violet și Naranja vrând să îi chem să își bea cafelele, dar renunț când văd că încă se certau.

- Nu te deranjează chestia asta?

Întreabă Green, atrăgându-mi atenția. Mă întorc înapoi spre el și îl privesc cu o expresie confuză pe față. Acesta își mușcă buza de jos, apoi își scutură mâinile și adaugă:

- Nu vreau să pară că mă bag în treburile altora, eram doar curios...

- E în regulă. Și nu. Adică, da, pot fi uneori enervanți, dar îi iubesc și m-am obișnuit. Sunt veri și se comportă așa din totdeauna.

Sincer vorbind, chiar mă bucur puțin că se ceartă, pentru că de la faza aia cu incidentul ăla erau amândoi atât de... drăguți și afectuoși unul cu celălalt încât mă băgau puțin în sperieți. Te face să te întrebi cât de tare au fost cei doi loviți la cap în bătaia aia și dacă nu ar fi fost o idee înțeleaptă să îi fi dus la spital...

- Oh, înțeleg.

Spune Green, trezindu-mă din visare. Îmi mușc ușor buza de jos, simțindu-mă puțin jenat de situație, apoi încerc să schimb subiectul, dar Green mi-o ia înainte.

- Violet pare mai entuziasmat de toată chestia asta decât Indigo.

- Să știi că da. Că veni vorba, unde e Indigo?

It's Not Incest!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum