66.Bölüm : Gülme komşuna gelir başına!

6.5K 556 175
                                    

"Ben de seni ikna etmeye geliyordum ama sen çoktan hazırlanmışsın bile"

"Anne..."

"Biz babanla arabaya geçiyoruz sen de oyalanmadan gelirsin kızım"

"Anne ben daha öncede söylediğim gibi sizinle gelmiyorum"

"Gelmiyor musun?"

"Bu seferlik beni affedin"

"Neyin inadı bu Miraycığım?"

"İnat değil ki bu anne sadece orada olmak istemiyorum"

"İlk duyduğunda bunun çok iyi bir fikir olduğunu söylemiştin ama Nedret Hanım ve ailesinin de geldiğini duyunca bir anda fikrini değiştirdin"

"Maksadınızı anladım çünkü"

"Neymiş maksadımız?"

"Oraya gideceğiz ve geri dönene dek Nedret Hanım'la birlik olup avukat oğlunu gözüme gözüme sokacaksınız"

"Taylan son derece nazik ve iyi eğitimli bir genç"

"Boşanma avukatı! Ekmeğini yuva yıkarak kazanıyor"

"Nikah memuru olsaydı olumlu mu bakacaktın? Hem Taylan yuva yıkmıyor sadece anlaşamayan çiftlerin kolaylıkla ayrılmasını sağlayıp hayatlarına daha mutlu devam etmeleri için onlara yardımcı oluyor. Anlıyorum illa çocuğa bir kulp takma derdindesin ama o işiyle vuramayacağın kadar başarılı bir avukat"

"Hiçbir özelliğiyle ilgimi çekmedi maalesef"

"Sen şimdi gelmemekte kararlı mısın yani?"

"Üzgünüm ama arkadaşlarımla buluşacağım. Sizinle gelmeyeceğim belli olunca onlara söz verdim"

"Hangi arkadaşların?"

Annesinin bu tedirginliği daha da doğrusu korkusu hiç son bulmayacaktı herhalde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Annesinin bu tedirginliği daha da doğrusu korkusu hiç son bulmayacaktı herhalde. Miray ne zaman arkadaşlarımla buluşacağım dese Hümeyra Hanım onların kim olduğunu öğrenmeden rahat edemeyecekti.


Miray kapısının önünde duran annesine uzun uzun bakıp "Endişelenme kız kıza olacağız. Düşündüğün gibi değil yani" deyince Hümeyra Hanım da kızını şöyle bir süzüp "Tamam madem gelmek istemiyorsun o zaman seni zorlayacak değilim ama akşam yemekte bir arada olalım kendini ona göre ayarla kızım. Biz saat beş gibi evde oluruz" dedikten sonra odanın önünden çekilip aşağıya indi.


Annesinin gidişinin ardından Miray'ın yüzü asılmıştı. Sevdiği insanların arasında gerilim olmasına gerçekten çok üzülüyordu ama neyse ki bunu ortadan kaldırma şansı da vardı. Sadece Orhan'ı aklarken ablasının adına leke getirmiş gibi olacaktı ve bu da Miray'ı bıçak sırtı bir durumun tam ortasında bırakıyordu. Zor bir durumdu onunkisi...

Hasret (Dizi Tadında/Beklemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin