Akşam yemeği daveti Hasret'in hiç tahmin etmediği kadar iyi geçmişti. O bile şaşırmıştı bu duruma. Konu Salih olunca insanın bu kadar normal bir misafirliğe inanası gelmiyordu haliyle. Sadece o da değil Fikret ile Orhan haricindeki herkes Hasret gibi şaşkındı. Ama onlarınki iyi anlamda bir şaşkınlıktı. Neyhan Hanım düğün üstü mutlu olmuştu böyle güzel güzel kaynaşıp anlaşmalarına. Ayrı gayrılığı hiçbir zaman sevmemişti zaten.
Sadece Orhan ile Fikret tetikte gibiydi. Salih'in güler yüzüyle saklamaya çalıştığı hinliği gözlerinden okuyorlardı sanki. Buna da Orhan'ı Hasret'e karşı alttan alta kötü göstermeye yönelik sözler sarf etmesi neden olmuştu. Belki de Fikret Hasret ile konuşmamış olsa onlarda aileleriyle aynı şaşkınlığı yaşayıp acaba gerçekten düzeliyor mu diye sorarlardı kendilerine ama şu an bunu yapamıyorlardı.
"Hasret bir bakıver bana kızım"
Hasret mutfak penceresinden Orhan'ın geri dönüşünü beklerken Neyhan Hanım'ı duyunca "Efendim anne?" diyerek arkasını dönmüş Neyhan Hanım'da yanına gelip ne yapacağını şaşırmış bir halde "Nerede yatıracağım ben şimdi bu kızı?" demişti. Bir de o vardı değil mi? Hasret düşünüp sonra da "Nikah zamanı annemlerin kaldığı odada kalsa ya" dedi ama yok orası olmazdı.
Neyhan Hanım olmaz der gibi ellerini iki yana sallaya sallaya "Yok kızım orada tek kalmasın şimdi bizim zibidi oturmaz oturduğu yerde gel salona gidip laklak yapalım gel mutfakta bir şeyler yiyip içelim der rahat bırakmaz kızı" dedikten sonra dayanamayıp hafifçe Hasret'e sokularak "Ay bunca senelik oğlum kebapçı kedileri gibi bakıyor elin kızına Hasret! Aslında eli yüzü pek güzel konuşması kalkması da iyi maşallah ama o acımadan çimdiği basıp morarttı ya oğlumun kolunu ahanda dedim beni kaynanatöre çevirecek gelin modeli bu!" deyiverdi. Hasret gülmemek için zor dururken mutfağa giren Firuze'nin "Anne neredesin sen deminden beri evin içinde seni arıyorum" demesiyle bir anda "Buldum!" diyerek lafının arasına girdi.
"Ne buldun kızım?"
"Biz Talha'yı yanımıza alırız Firuze abla da..."
"Hay aklınla bin yaşa emi! Ayol kimin gelini? Gel öpeceğim alnından"
"Şey... Firuze abla da odada Simge Buse ile kalsın diyecektim. İki yatak yok muydu orada?"
"Ha! Onu mu diyecektin? Siz Talha'yı alın da kız orada da kalmasın"
"Niye ki?"
Neyhan Hanım yüzünü ekşitip "Ben Ali'yi geç saate kadar tutup sonra da gecenin bu vakti yollar tekinsizdir kal burada evladım burası da ananın babanın karının çocuğunun evi diyecektim" deyince ani bir şekilde annesine dönen Firuze de yok artık dercesine gözlerini açıp "Ha bir de boşayacağım adamı yatacak yerimiz yok diye yanıma mı alacağım anne daha neler!" deyiverdi. Ooops!
"Fularını unuturken boşayacağım adamın arabası demiyordun ama konuşturma beni şimdi! Hem bu ne canım ağzına sakız etmişsin boşayacağım da boşayacağım hâlâ bir icraat göremedik yoksa naz niyaz mı yapıyorsun sen kocana? Söyle de ona göre yönlendireyim adamı yazık anlamaz o"
"Anne!"
"Ne var canım açıkta mı kalsın adamcağız Firuze? Bırak kıvrılıversin bir köşeye"
"Yahu yayla evi yok mu bu adamcağızın gitsin orada yatsın kıvrılsın ne diye burada kalıyor?"
"Her işi alnımın akıyla hallediyorum ama bu damadı ne kapıdan ne bacadan şu eve geri sokamıyorum! İyi ne yapalım kızı sen al bari Hasret kızım Talha'yı da siz alın hem pratik yapmış olursunuz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hasret (Dizi Tadında/Beklemede)
RomanceOrhan üç yıl önce tüm kalbiyle bağlı olduğu sevdiğini kaybetmiş ve kendisini hayatın hareketliliğinden soyutlayıp sadece işine vermişti.Son derece de sevgi dolu ve neşeli bir aileye sahipti. Kardeşleri yeğeni anne ve babası fevkalade insanlardı.Orha...