Hasret elindeki kağıda bakarken düşüncelere dalmıştı. Açıkçası Orhan'dan böyle bir not almak pek aklına da yatmamıştı. Firuze nikahtan önce karşı karşıya gelmeyin demişti ama bu da sonuçta gerçek bir evlilik değildi ki. Bunu Hasret gibi Orhan'da biliyordu. Yani bir şekilde Hasret'in yanına gelip ne söyleyecekse öyle de söyleyebilirdi.
Hasret içine kurt düşünce kimseye görünmeden Orhan'ın odasına yaklaşıp hafifçe kapısını tıklattı. Bir tıklatmış iki tıklatmış ses çıkmayınca da yüzünü asıp mecburen geri dönmüştü. Odada olmadığına göre bu not gerçekten de ondan gelmişti herhalde.
O sırada merdivenlerden çıkan Fikret onu koridorun ortasında huzursuz bir halde görünce "Hasret bir sorun mu var?" diye sordu. Bakışlarını ona doğru çeviren Hasret meraklı bir tavırla "Fikret ağabey sen Orhan'ı gördün mü?" diye sorup Fikret'in neden sorduğunu anlayamamış gibi bakarak "Hayır görmedim ama odasında hazırlanıyor diye biliyorum" demesiyle de başını iki yana sallayıp "Ben az önce kapısını çaldım ama açan olmadı" dedi. Fikret kardeşinin odasına yaklaşıp kapıyı tıklattıktan sonra içeriye bakarak tekrardan çıkmıştı. Hasret'te meraklı gözlerle bir şey demesini bekliyordu.
"Bir yere gitti herhalde gelir şimdi"
"Sen aşağıdan mı geliyorsun?"
"Evet eksik bir şey var mı diye bakmıştım. Neden sordun?"
Hasret elindeki kağıtta yazılanlara daha dikkatli bakıp yazı şeklini de Orhan'ın yazısına benzetemeyince sabah kendisine bıraktığı notu hatırlamıştı. Fikret'e hemen döneceğini söyleyip odaya girdikten sonra çantasından notu çıkarıp iki notu yan yana koydu. Gerçekten de iki yazı birbirine hiç benzemiyordu. Dudaklarını kemirerek bunun ne manaya geldiğini düşünürken Fikret yanına gelip elindekinin ne olduğunu sorunca da tereddütlü bir halde kağıdı ona doğru uzatıp "Kapıya sıkıştırılmış ama Orhan'ın yazısı değil ki bu" dedi. Aynı onun gibi Fikret'te bakar bakmaz kardeşinin el yazısı olmadığını anlamıştı. İyi de kim yazardı ki böyle bir notu?
"Tamam ben gidip bakarım ama sen yine de odadan çıkma tamam mı?"
"Çıkmam da kim ki bu?"
"Telaş yapma öğreniriz şimdi"
Fikret odadan çıkarak seri adımlarla aşağıya inerken Hasret'te bahsi geçen arka kapının odadan görünüp görünmediğine bakıyordu. Huzursuz da olmuştu. Dün evleri taşlanıyor bugün de Orhan eli yaralı bir halde geliyordu. Ee! Şimdi de bu kuşku uyandıran not çıkmıştı ortaya.
Birkaç saniye sonra odanın önünden sesler gelmeye başlayınca Hasret meraklanarak kapıya yaklaştı ve açtığında da Can ile Firuze'yi konuşurken gördü. Firuze de anne olduğundan mıdır nedir son derece pimpirikli bir kadındı. Fikret hızla arka taraftan çıkınca o da Can'ı kardeşlerinin peşinden gönderip neyi olduğuna bir bakmasını istemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hasret (Dizi Tadında/Beklemede)
RomanceOrhan üç yıl önce tüm kalbiyle bağlı olduğu sevdiğini kaybetmiş ve kendisini hayatın hareketliliğinden soyutlayıp sadece işine vermişti.Son derece de sevgi dolu ve neşeli bir aileye sahipti. Kardeşleri yeğeni anne ve babası fevkalade insanlardı.Orha...