Wiem, że może większość tego nie przeczyta. Ale jednak jeżeli masz tą wolną chwilę i mega podobała Ci się ta książka to fajnie jakbyś przeczytał co mam do napisania.
Raczej jeżeli właśnie to czytasz, to przeczytałeś ostatni rozdział. Pewnie większość już się domyśliła ŻE TO KONIEC.
Strasznie nie chcę tego kończyć, bo naprawdę uwielbiam pisać i z waszych komentarzy wywnioskowałam że umiem to robić.
Wiem też, że większości osobom może być brak tej książki. Mi samej będzie przykro. Strasznie się wciągnęłam w fabułę i historie.
Ale co mam tak naprawdę do powiedzenia?
**Każdy zna tytuł tej książki „Nie patrz na innych".
Ten tytuł ma coś do tego wszystkiego. Wiadomo, że jest to książka o KxP co raczej każdy stąd wie. Jednak ta książka miała również swój cel. Nie miał ona być zwykłym ff o KxP. Chciałam wam pokazać jak naprawdę wygląda czasami życie nas wszystkich. Mimo że widzimy kogoś codziennie uśmiechniętego to nie znaczy że gdy wraca do domu, to taki jest.
Większość z was również zauważyła dużo postaci negatywnych. One też były dodane tam celowo. Np. Sonia, Maks, Ignacy.. i wiele innych. Były to osoby, które za wszelką cenę chciały zniszczyć życie drugiej osoby. W tym przypadku Kacpra i Piotrka.
Ta książka miała tak naprawdę na celu pokazanie dużo różnych nieprzyjemnych sytuacji. Miała pokazać, że mimo opinii innych nie powinniśmy patrzeć na ludzi.
Ludzie zawsze będą nas oceniać i śmiać się z nas. Jeden jest za gruby, drugi za chudy. Jeden jest blondynem drugi brunetem. Jeden jest homo drugi Bi.
Tak naprawdę nie ma to znaczenia, bo na łożu śmierci wszystko co mieliśmy zostaje i każdy staje się taki sam. Ten co był bogaty zostaje bez pieniędzy, bo zostawia je tutaj. Ten kto nie zrozumiał dam pewien cytat:
Ten obrazek tylko pokazuję, że nie powinnismy bać się opinii innych bo sprawiedliwość jest zawsze.
Ta książka miała właśnie to na celu.
Wiem, że jest dużo nastolatków co ma z samooceną problem wlasnie przez opinię innych. Mowa tu też o mnie. Ta książka była też inspirowana moimi wydarzeniami w życiu. Może nie jestem lgbt, ale byłam i jestem strasznie oceniana. Jednak w końcu zrozumiałam że życie jest jedno i nie zamierzam patrzeć na ludzi.
Płacz nic nie da i to nie zmieni że ktoś nagle przestanie ciebie obrazać. Ludzie zawsze będą tacy jak są i nic tego nie zmieni.
Mam też nadzieję, że pomogłam komuś tą książką i ktoś zrozumiał że nie ma co patrzeć na innych debili. Pamiętajcie że całe życie przed wami i jeszcze wiele pięknych chwil was czeka!
Jeżeli chcecie o czym porozmawiać to możecie napisać do mnie na pv na instagramie: dz1zas_
Zawsze wam jakoś doradzę czy pomogę :) lub odpowiem na pytanie.
A jedna z najważniejszych rzeczy to dziękuje za każdy wasz komentarz. Uwielbiałam je czytać i większość nicków już pamiętałam na pamięć. Zawsze mnie rozbawiały i tylko czekałam aż ktoś skomentuje mój rozdział.
Dziękuje też wszystkim poznanym osobom tutaj, które pisały ze mną na instagramie. Te osoby naprawdę poprawiały mi humor i bardzo miło się z wami pisało!
Dziękuje za każdy miły komentarz co do mojej książki, naprawdę się starałam.
Niestety wiadomo wszystko się kończy i myślę że to właśnie ten moment był najlepszy. Dziękuje wam jeszcze raz za to wszystko! Nie mogę uwierzyć że zdobyłam prawie 100k pod jedną niewinną książką.. wow..
Ale nie martwcie się mam pomysł, aby co jakiś czas pisać jeszcze rozdziały hihi❤️
Jeżeli przeczytałeś to dziękuje ci za ten czas i miłego dnia/nocy❤️!
CZYTASZ
„Nie patrz na innych" (KxP ~ Jasper X Charazinsky)
Teen FictionOpowiadanie o dwóch chłopakach, którzy mimo wielu sprzeczek i nieakceptowania ich przez innych, szli ciągle dalej!