Pow. Kacper
Jestem naprawdę najszczęśliwszym człowiekiem na świecie! Siedzę juz z Piotrkiem 5h i naprawdę nadal nie mogę uwierzyć, że on tu jest. Przy mnie. Jest aktualnie godzina 21. Moja mama za jakiś czas pójdzie spać bo ma jutro jakiś wyjazd na tydzień, z tego co mi mówiła. Trochę szkoda bo nie mam ochoty zostawać sam z tatą, a tak naprawdę sam z sobą bo on ciągle jest w pracy. Szkoda, że Piotrek w poniedziałek już wyjeżdża, będzie mi go bardzo brakować. Ale jak narazie będę się cieszyć aktualną chwilą. Jak narazie to przez 5h gadaliśmy i rozmawialiśmy o wszystkim i o niczym. Jak prawdziwi przyjaciele. No właśnie.. przyjaciele. Piotrek nadal nie wie, że jestem gejem i darzę go miłością. Może mu powiem? A co jak mnie znienawidzi? Albo np zniechęci go to tak bardzo, że mnie zostawi? To chyba nie jest najlepszy pomysł. Albo może spróbuje go jakoś podpytać o jego orientację? Albo jednak nie.. przecież to będzie dziwne, że tak z dupy nagle pytam. Wszystko jest takie trudne.
Spróbuje narazie to ukryć i zapomnieć.
-Kacpeeeer, halo? Żyjesz?-zapytał Piotrek.-
-Co?-zapytałem cały zdezorientowany.-
-Wołam i mówię do Ciebie od 5 minut, a ty nic. Coś nie tak?
-Wszystko okej.-powiedziałem podnosząc się z łoża.- Too.. o co pytałeś?
-Na czym polega ta apka?-Zapytał i wskazał na mój telefon.-
Chodziło mu o TikToka, jest to aplikacja, na której najdłużej zawsze siedzę i jestem tam naprawdę dość popularny. Uwielbiam te aplikację bo pozwala mi oderwać się od rzeczywistości i naprawdę często widuje tam takie filmiki, które od razu poprawiają mi humor.
-TikTok.-powiedziałem, przewijając i oglądając kolejne filmy.-
-O co w tym chodzi? Na czym polega?
-Patrz.-powiedziałem przysuwając się blisko, aby wszystko widział. No może nie tylko, dlatego :3.-
W tym momencie wybrałem sobie jeden z trendów na TikTok'u i postawiłem go na moim biurku. Następnie włączyłem nagrywanie i zacząłem wykonywać różne ruchy, które znajdują się w tym trendzie.
-Czyli ta aplikacja polega na tym, że jacyś Arabowie tańczą jakiś taniec brzucha? Czy to ma jakiś sens?-powiedział, a ja wybuchnąłem śmiechem.-
-Nie mogę z Ciebie, naprawdę.-mówiłem ledwo.- ALE CZEKAJ, sugerujesz że jestem Arabem?!
-Nie piszcz tak.-powiedział śmiejąc się.- Możliwe.
-Teraz się zastanawiam czy to miało mnie urazić.-powiedziałem zmieszany.-
-Eee, sam nie wiem, ale to na tym polega tak?
-Tak, tak dokładnie, tylko wiesz dla menelów jest oddzielna aplikacja i nazywa się „znajdź swój dom pod mostem".-powiedziałem i zabrałem swój telefon z biurka.-
-Nie skorzystam, dziękuje.-powiedział udając obrażonego.-
-Oj już nie obrażaj się Piotruś.-powiedziałem i usiadłem obok niego na moim dużym łóżku. Jednak po jakimś czasie postanowiłem, że zmienię pozycje i położyłem swoją głowę na jego ramieniu.-
Musiało to tak słodko wyglądać..
-Piotrek? Bo wiesz..
-No?
Powiedzieć mu to teraz? Z jednej strony naprawdę bym chciał, a z drugiej nie. Boję się odrzucenia.
-Nie, nic. Kocham Cię, mój przyjacielu.-powiedziałem niesmacznie.-
CZYTASZ
„Nie patrz na innych" (KxP ~ Jasper X Charazinsky)
Teen FictionOpowiadanie o dwóch chłopakach, którzy mimo wielu sprzeczek i nieakceptowania ich przez innych, szli ciągle dalej!