Çarşamba günkü derste şu Malia denen kız hala Alec'in yanında oturuyordu. Alec birkaç kez onu terslemiş olsa da kızın gideceği yok gibiydi.
O sırada dersleri de matematikti.
"Malia, tenefüste seninle konuşalım tamam mı?"
"Tamam Bay Bane, burada olacağım."
Alec yine istemsizce sinirlenmişti. Malia'ya bir bakış attı ve sonrasında göz göze geldiler.
"Benden nefret mi ediyorsun sen?"
"Ne alakası var?"
"Öyle davranıyorsun? Bilmeden bir şey mi yaptım?"
Alec buna cevap veremezdi.
"Yanıma oturup sinirimi bozuyorsun bu yetmez mi? Şimdi sesini kes, dersi dinlemeye çakıyorum."
Alec önüne döndüğünde Malia sıkıntı ile iç çekti.
Alec'in adını diğer okuldayken de duymuştu ve onunla iyi anlaşırım diye düşünmüştü. Ama şu an Alec onu sürekli terslerken böyle bir şey pek mümkün durmuyordu.
...
Tenefüste Malia sınıfta kalmıştı. Alec de ne konuşacaklarını merak ettiği için sınıftan çıkmadı.
"Malia, yanıma gelsene."
Malia boşalmış ön sıraya oturdu ve Magnus'u dinlemeye başladı.
"Defterine baktım. Seninle kesinlikle birkaç bireysel ders yapmalıyız. Ayrıca sınıftan anlaştığını birileri var mı?"
"Henüz yok."
"O zaman..." gözleri Alec'i buldu. "Alec, sen Malia'ya yardımcı olur musun?"
"Ne için?"
"Okula ve derslere adapte olması için. Bir de matematikte biraz eksikleri var, ona bu konuda destek olursun diye düşünüyorum."
Malia içinden o bana ölsem su vermez diye geçirmişti. Ama sandığının aksine bir cevap duydu.
"Siz nasıl isterseniz Bay Bane, ben ona yardımcı olur."
"Okulu filan da tanıtırsın. Sonuçta sen de yeni öğrenci olmuştun, zor bir şey olduğunu biliyor olman lazım."
Sanki Magnus, Alec'in tavrını biliyormuş gibi konuşunca Alec gerilmişti.
"Evet haklısınız Bay Bane."
"Güzel, anlaştık o zaman. Bugün çıkışta olan ek dersimi de kaçırma tamam mı Malia?"
"Tamam, tabii ki kaçırmam."
Magnus ona ve Alec'e gülümseyip sınıftan çıktıktan sonra Malia Alec'e dönmüştü.
"Bu adam melek filan mı? Bu öğretmense şu ana kadar gördüklerim neydi benim?"
"Mesleğini yapmaktan yoksun insanlardı." Dedi Alec sinirle.
"Ee sen şimdi bana bakıcılık mı yapacaksın?"
"Öyle gözüküyor. Sorun çıkarırsan belanı... dürterim haberin olsun."
"Ya sen çok şeker bir şeysin aslında." Deyip gülmüştü Malia. "Ben senin daha... sert olduğunu duymuştum. Ya da sadece Bay Bane'e karşı mı böyle kedi oluyorsun?"
"Biraz daha konuşursan neyin ne olduğunu sana çok güzel öğretirim."
Malia gülüp yerinden kalktı ve tekrar Alec'in yanına oturdu.
"Tamam bir şey demedim. Ee bana okulu ne zaman tanıtırsın."
Alec başını aldık başa belayı dercesine sıraya koyduğunda Malia onun haline gülmüştü. Bu dönem gerçekten eğlenceli geçeceğe benziyordu.
....
Çıkışta Alec arkadaşları ile diğer ders başlangıcına kadar oturmaya karar vermişti. Yaklaşık 20 dakikalık bir ara vardı.
"Kız hakkında bir şeyler buldunuz mu?"
"Ben bir şeyler buldum." Dedi Roy konuşmaya dalarak. "Problemli bir kız, diğer okulunda çok sorun çıkarmış ve doğru düzgün de arkadaşı yokmuş. Bir de... bir şey daha buldum."
"Ne buldun?"
"Kız evlatlıkmış. Küçükken yetiştirme yurdunda büyümüş sonra da bir aile kızı evlat edinmiş. Ama evlat edinen aile..."
"Ne?" Dedi Alec Roy'a bakarak.
"Evlat edinen ailedeki anne ve kız, yani üvey annesi ve kız kardeşi bir araba kazasında ölmüşler. Daha doğrusu kızın da arabada olduğu. Kısaca üçünden sadece Malia sağ kurtulmuş."
"Çok kötü ama bu." Dedi Jeremy ileride oturan kıza bakarak. "Şu an ona sarılmak istedim."
"Başka bir şey buldun mu?"
"Pek sayılmaz. Sanırım kız üvey babası ile yaşıyor ama geçen sene okulda bir olay olmuş. Kızın babası okulu basmış."
"Kızın babası?"
"Gerçek babası. Kız da onunla kavga etmiş. Sanırım kızın vekaletini filan istiyor."
"Ben niye şimdi kıza üzüldüm?" Dedi Alec kıza dönerek. "Böyle bir şey beklemiyordum."
"Açıkçası ben de beklemiyordum. Öğrenince ben de kötü oldum."
"Kıza iyi davranalım ya..." dedi Ken yüzünü düşürerek. "Düşünsene, kızın ailesi olmamış. Olunca da ailesini kaybetmiş. Yine delirmeden bu yaşa gelebilmiş."
"Belki de delirmiştir, orasını bilemeyiz."
...
Malia'nın dizideki hikayesini biraz değiştirerek kullandım ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Don't F*cking Care
FanfictionYerinde olsam benimle uğraşmazdım. -Bir öğretmen- öğrenci kurgusudur ama oldukça masum bir hikaye olacak-