*Yeni yıl özel bölümü*

506 42 46
                                    

Bugün Noel kutlaması için herkes Magnus'un evinde toplanmıştı.

Hepsinin üniversitesi bir hafta tatil vermişti, bu yüzden birlikte noeli ve yeni yılı geçirmek için Magnus'a gelmişlerdi.

Malia hala Kevin'a sinirliydi. Olayın üstünden neredeyse 2 hafta geçmesine rağmen hala Kevin'dan uzak duruyordu hem de her anlamda.

"Ne yapacağım beyler?" Dedi Kevin mutfakta salata doğrarken. Izzy de geldiği için Malia ve Izzy birlikte alışverişe gitmişlerdi. Magnus lisedeki dersleri devam ettiği için evde değildi. Jeremy, Roy, Alec ve Kevin evde kalmışlardı ve hazırlık yapıyorlardı.

"Her anlamda uzak duruyor derken? Yatakta da mı uzak duruyor?"

"2 haftadır misafir odasında yatıyorum desem?"

Kevin bunu dediğinde Jeremy kahkaha atmamak için kendini zor tutmuş ama becerememişti.

"Gülme bücür. Hem Malia sana anlatmadı mı? Hani en iyi kankalar sizdiniz?"

"Anlattı tabii ama senden sesli duymak daha iyi geldi bana." Deyip elindeki salatalığı ağzına attı Jeremy. "İki hafta boyunca Roy benden uzak kalsa ağlardım sanırım."

"Unuttun mu? İlk zamanlar zaten senden uzak duruyordu." Dedi Kevin sinir bozucu bir ses tonuyla konuşup.

"Keşke sen de seni öpen kızdan uzak dursaydın, o zaman şimdi bunları yaşamazdın."

"İkiniz de kesin şunu!" Dedi Alec sinirle konuşup. "Şurada birlikte Noel geçireceğiz, rezil etmeyin günümüzü."

"Katılıyorum. Ayrıca Kevin, Malia'ya da biraz hak ver. Jace ile ilgili yaptığı iğnelemeyi duyunca senin de kanın çekilmedi mi?"

"Jace deme bana! Çocuğa yok yere ayar olmaya başladım. Naber kanka deyince bile yüzüne yumruk atasım geliyor."

Buna bu sefer mutfaktaki herkes gülmüştü.

Aslında Jeremy dışında mutfakta yemekten anlayan kimse yoktu, zaten onun talimatları ile bir şeyler yapmaya çalışıyorlardı.

Sonunda Magnus geldiğinde hepsi bu eziyetten kurtulmuşlardı. Jeremy kısa ve nazik gözüküyor olabilirdi ama otorite konusunda hepsini cebinden çıkarırdı.

"Tamam tamam, siz dinlenin. Biz Jeremy ile gerisini hallederiz."

"Niye öyle diyorsun Magnus? Ben üç kölem olmasını sevmiştim."

"Bir usta, üç köleden iyidir." Deyip mutfağa yönelmişti Magnus. O sırada Jeremy koltukta oturan üç adama bakıp "Magnus'a dua edin siz." Diyerek Magnus'u takip ermişti.

"Şeytan ya! Resmen şeytan." Dedi Kevin iç çekerek. "Sen nasıl katlanıyorsun evde buna?"

"Onun her şeyine aşığım ben." Demişti Roy yüzüne küçük bir gülümseme yerleştirip.

"Bu mal cidden. Hayır, Magnus ne kadar mükemmel oysaki... Alec çok şanslısın."

"Roy da şanslı bence." Dedi Alec önünde duran kuruyemişten ağzına bir tane atıp. "Jeremy sevince çok güzel seviyor."

"Evet öyle."

"Ve sen de ona değer veriyorsun. Bundan daha güzel bir şey olamaz."

"Siz iki romantik inek yüzünden uykum geldi." Deyip ayaklandı Kevin. "Gidip kendime bir viski koyacağım. Uykumun açılmasına ihtiyacım var."

Kevin her ne kadar böyle demiş olsa da içten içe kendini kötü hissetmişti. Malia ile bir an önce barışmak istiyordu.

İkisi hiçbir zaman aşk kuşu olmamışlardı ama olsalardı bu ikisi için de sıkıcı olabilirdi.

I Don't F*cking CareHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin