Chap 85 (🔞)

3.5K 74 2
                                    

Warning!

MC - Mature Content!
SW - Smut Warning!

A/N: Ksksksks.... Sungguh sukar sekali untuk berhenti daripada menaip perkara seperti ini... (ノへ ̄、)

Halilintar memandang isterinya yang kini sedang membaringkan dirinya di atas katil dengan posisi di bawahnya. Jari telunjuk Halilintar perlahan-lahan menyentuh tubuh Gempa yang sudah tiada sebarang kain yang menutupnya dan mula naik hingga ke permukaan dadanya.

"Halilintar... "

Suara lembut nan manis Gempa membuatkan Halilintar menelan ludahnya. Pandangannya terhadap Gempa kini hanya dipenuhi dengan hawa nafsu yang membuak-buak sekali.

"I can't believe this. We were just doing this before but now here we are again in this position, baby. "

"So... You don't want it? We can stop if you don't want it. Mommy dan Daddy mungkin akan dengar kalau kita teruskan. "

Baru sahaja Gempa hendak bangun tetapi belum sahaja dia mampu bergerak, bibir Halilintar sudah terlebih dahulu mendarat di bibirnya.

Gempa terkejut dengan tindakan tiba-tiba Halilintar tetapi tidak lama selepas itu dia pun mula membalas ciuman tersebut. Kedengaran bunyi decapan bibir mereka yang saling bertaut antara satu sama lain bergema dan mengisi ruang di dalam bilik Gempa. Ditambah pula suara desahan manja mereka berdua pun seperti menunjukkan bahawa tiada tanda-tanda untuk mereka berhenti.

Setelah puas mencium Gempa (walaupun masih tidak), Halilintar mula membawa mulut dan wajahnya ke leher isterinya dan meninggalkan ciuman dan kesan merah di seluruh leher putih tersebut. Halilintar menggigit dengan lembut dan menghisap leher Gempa sekadar untuk meninggalkan tanda di leher tersebut.

"Aahh... Halilintar..."

Gempa meramas rambut Halilintar sambil mendesah nikmat. Gempa sedar yang mungkin keesokan harinya di majlis hari jadi Taufan, ramai yang akan pelik dan hairan tentang tanda merah pada lehernya. Tetapi dia tidak peduli. Saat dia bersama-sama dengan Halilintar sekarang jauh lebih bermakna dari apa yang orang lain fikirkan.

Halilintar mula menyentuh badan Gempa dengan tangan kanannya dan dia kemudiannya membawanya naik ke atas untuk meraba puting Gempa yang sudah menegang itu.

"Nnghh... J-jangan di situ..."

Gempa mengerang apabila jari nakal suaminya mula memutar dan menarik putingnya dengan lembut. Membuatkan seluruh tubuh badannya menegang dan terangsang akannya.

"Do you like it, baby?"

"Aahh... Daddy..."

Halilintar menyeringai puas apabila dia dapat mendengar jawapan manis Gempa. Dia kemudian beralih ke puting dada Gempa yang satu lagi dan mula menghisapnya.

"Aahh! Halilintar!"

Halilintar tidak sangka bahawa sebaik sahaja dia menghisap puting tersebut, dia tiba-tiba dapat merasakan satu cecair keluar darinya. Halilintar mengangkat wajahnya semula dan cuba mentafsir rasa asing tapi manis tersebut.

"Is this a milk, Gem?"

Gempa menutup separuh wajahnya dengan menggunakan sebelah tapak tangan belakangnya sambil memandang Halilintar dengan malu. Biarpun begitu, Gempa pun menganggukkan kepalanya bagi menjawab pertanyaan Halilintar tadi.

"Y-ya... B-badan saya mula keluarkan s-susu selepas Taufan lahir..."

"Fuck. That is so hot!"

Halilintar tidak dapat menyembunyikan keterujaannya. Seingatnya, dia pernah membaca sebuah buku yang menceritakan tentang fakta lelaki carrier. Seperti perempuan juga, selepas sahaja bayi dari kandungan pertama lahir, maka badan mereka secara semulajadi akan menghasilkan dan mengeluarkan susu untuk diberikan kepada bayi. Ia sekadar untuk menambah antibodi di dalam badan bayi. Sains.

Will You? [C]Where stories live. Discover now