Mel
„Zlato stávej" uslyšela jsem ten krásný hlas. Ale oči jsem neotevřela, slyšela jsem pouze povzdechnutí, a pak jsem cítila, jak se zvedám. Otevřela jsem oči, Justin mě nesl do chaty. Jak milé. „Užíváš si to?" zasmáli jsme se. „Naprosto"
Když Justin vešel i se mnou dovnitř, na nic nečekal. Pustil mě dolů a okamžitě se vrhnul na moje rty. Samozřejmě jsem spolupracovala. Justin dal ruce dozadu a pomalu mi začal rozepínat šaty, stále jsme se u toho líbali. Justin se ode mě odtáhl a já vystoupila z šatů.
Justin mě chytnul pod zadkem, a já hned povyskočila a obmotala si okolo něj nohy. Otočil nás tak, že jsem byla přitisklá na dveřích. Stále jsme se líbali, ale drsněji než předtím.
Tohle mu moc dlouho nevydrželo, pevně mě držel pod zadkem a já si okolo něj obmotala ruce za krkem. Šel s námi nahoru, přesněji do ložnice, kde mě pomalu položil na postel.
„Ta košile musí dolů" převalila jsem nás, byla jsem nad ním a strhla z něj košili. Přilepila jsem se na jeho rty, a pak jsem postupovala po jeho břiše až jsem se zastavila u pásku na kalhotech, rozepla jsem ho a sundala mu ty kalhoty.
Nečekala jsem to, převalil nás, takže byl zase nade mnou. Přilepil se mi na krk, různě ho sál, kousal, zanechával tam mokré polibky. Vzdychala jsem na celou místnost.
Rukou mi přejel přes rozkrok, už teď jsem byla mokrá. Justin se usmál, a pak mě nadzvedl. Seděli jsme, měla jsem okolo něj obmotané nohy. Sáhl dozadu na mé záda a jedním tahem rozepl podprsenku. Opět mě položil na postel a hned se věnoval mým prsům.
Když ho přestaly bavit moje prsa, dělal si cestičku po mém břiše dolů, dokud nebyl u lemu mých kalhotek. Jazykem přejel po tenké látce. Vzdychla jsem. Pomalu vzal moje kalhotky mezi prsty a jedním škubnutím je roztrhl napůl.
„Moje oblíbené" zakňučela jsem. „Koupím ti nový" usmála jsem se. Jasně, že koupí a ne jedny.
Roztáhla jsem víc nohy, Justin byl hlavou u mého rozkroku a začal dělat svojí práci. Pak do mě nečekaně strčil prst, prohla jsem se v zádech. Jenže jeho prst ihned vystřídal opět jeho jazyk a přiložil ho na můj vchod. „Sakra" ruce jsem měla zaryté do prostěradla. Cítila jsem, že to na mě jde a za chvíli jsem vyvrcholila.
Justin se opět přesunul ke mně a políbil mě na rty. Pak jsem nás převalila. Sehnula jsem se k Justinovému rozkroku a políbila ho na špičku, a pak začala dělat rukou pohyby. Nakonec jsem si ho dala do pusy, dokud se neudělal.
Justin nás opět přetočil, políbil mě na rty a vnikl do mě. Vůbec to nebolelo, byl jemný. „Přidej" byl pamalý, ale já věděla, že to dělá schválně. „S radostí" Justin přidal na tempu.
„Zakřič moje jméno" nevím o co mu šlo, ale zařvala jsem jeho jméno a ne jednou. Cítila jsem, že už to na mě zase jde a na Justina taky.
„Bylo to dokonalý" Justin se svalil vedle mě, ale já ještě nekončila. Sedla jsem si na něho obkročmo a začala se otírat o jeho rozkrok.
„Druhé kolo?" Justin mě chytil za boky. Nic jsem neřekla, pouze se unášela v tom pocitu, jak moc je to příjemné. „S radostí" Justin mě nadzvedl, chytila jsem jeho penis do ruky a nasedla na něj. Oba jsme vzdychl na celou místnost.
Justin mi pomáhal se nadzvedávat, a já už za dnešek cítila další blížící se orgasmus.
Neděle
„Chci, ale vlastně i nechci domů" s Justinem jsme se váleli v posteli, samozřejmě nahý. Za celou dobu jsme nic pořádného ani nedělali. „Mám to stejně"
Těšila jsem se na Johna, chyběl mi, ale jinak bych tady klidně zůstala.
**
„Byl to užitý víkend" s Justinem už jsme seděli v autě a jeli domů. „To byl" zčervenala jsem. „Jsi roztomilá" „Nejsem" oba jsme se zasmáli.
„Až se tě holky budou ptát kolikrát jsme to dělali, tak budou závidět" teď jsem si vzpomněla na Jess, jak mi říkala nepřežeňte to.
Jen kdyby Justin věděl, že jsem vysadila prášky.
O měsíc a půl později
„Lásko?" zakřičela jsem na Justina. Měla jsem pro něho obrovské překvapení. „Ano?" Justin stál u plotny a vařil.
„Něco pro tebe mám" zamávala jsem mu s obálkou před očima. „Co to je?" musela jsem se vážně usmívat, hrozně.
„Doufám, že si to tenkrát myslel vážně, jinak mě asi klepne" podala jsem mu obálku do ruky. Pomalu ji otevřel a vyndal papír zevnitř.
„Chtěla jsem ti to dát až večer na tu večeři, ale já už to nevydržela" Justin se na mě usmál a políbil mě.
Jakmile si přečetl obsah, tak se jeho koutky úst zvětšily o několik čísel. „Ty jsi těhotná?" přikývla jsem. Justin mě nadzvedl a zatočil se mnou.
„Miluju tě, jasně, že jsem to myslel tenkrát vážně" políbil mě. „Taky tě miluju"
„Teď už nám nic nechybí, máme všechno" měl pravdu, měli jsme všechno, všechno jsme přežili a snad nás čekala dokonalá budoucnost.
ČTEŠ
Dangerous ✔️
FanfictionJak dokáže obyčejná holka změnit život největšímu děvkařovi na škole, který je zároveň mafiánem?