33

5.8K 200 0
                                    

Mel

Vzbudila jsem se na pocit, že mě někdo zatahává za vlasy. Otevřela jsem oči, Justin už nespal, místo toho měl ruku v mých vlasech a hrál si s nimi, zvedla jsem hlavu a koukla se na něho. 

„Nechtěl jsem tě vzbudit" „To nevadí" políbila jsem ho. „Jak ses vyspala?" „Úžasně, ale měla bych si dát sprchu" otočila jsem se na druhou stranu postele a vstala z ní, chtěla jsem se rozejít, ale ozvala se hodně silná bolest v podbřišku, Justin byl hned v provozu, už mě držel za pas a hladil mě po zádech.

„Měl jsem být jemnější" promluvil. „Ne, byl jsi jemný a dokonalý, ono to přejde" chtěla jsem se znovu rozejít do koupelny, ale ta bolest byla tak nesnesitelná, že se mi podlomila kolena a nebejt Justina, spadla bych na zem. 

„Odnesu tě a vykoupu tě" vzal mě do náruče a nesl mě do koupelny. Až teď jsem si uvědomila, že jsme celou tu dobu byli nahý.

Justin napustil vanu a já seděla na skříňce zabalená do deky, přehodil ji přeze mně, když mě sem posadil, asi věděl, že by mi to nebylo dvakrát příjemné. 

Justin se otočil směrem ke mně, sundal mi deku a znovu mě vzal do náruče, opatrně mě položil do vany, chtěl odejít, ale zastavila jsem ho. „Pojď si lehnout ke mně" nechtěla jsem tu být sama a navíc jsem chtěla být s ním.

Otočil se zase ke mně a vlezl si do vany, sedla jsem si, aby si mohl sednout za mě, což udělal já si lehla na něho, spojil naše ruce na mém bříšku. Nikdo nic neříkal, každý z nás si pouze užíval jeden druhého. 

„Do dvou hodin musíme tu loď vrátit" promluvil z ničeho nic Justin. „Dobře" Justin mi hladil bříško a mě to hrozně uklidňovalo, zavřela jsem oči a vnímala pouze jeho ruce, které obkreslovaly různé obrazce.

**

„Bylo to dokonalý" už jsme byli zpátky na hotelovém pokoji, opět jsem ležela v posteli, pořád mě trochu bolelo břicho, ale ne až tak, abych nemohla chodit. „Pořád tě to bolí?" přisedl si ke mně a pohladil mě po tváři. „Už jenom trochu" přikývl.

**

Dny ubíhaly jako voda, s Justinem jsme si ten týden společně užili a dneska se už vracíme zpátky domů, vůbec se mi nechtělo letět zpátky, tady jsembyla  s Justinem mohla dělat, co jsem chtěla, doma to tak nebude, budeme muset do školy a taky dělat tajňačku před tátou.

**

„Chci se tam vrátit" leželi jsme na mé posteli v objetí jeden druhého a mazlili se už u mě doma. „Taky bych se tam vrátil, ale bohužel to nejde, ale slibuju, že tě zase někam vezmu na výlet" „Dobře"

„Nikdy jsi mi neřekl, proč ty tetování?" Bavili jsme se už ovšem, ale nikdy ne o tetování. „Líbí se mi, ale taky jsem to dělal, protože jsem se zbavoval vzteku, ale všechny moje tetování něco znamenají" přikývla jsem. „

Taky nějaké chci" sedla jsem si. „A co by sis představovala?" zamyslela jsem se. „To ještě přesně nevím" možná jsem měla nějaké návrhy, ale to by mohlo být překvapení pro něho.

**

Justin odešel před 10 minutami, protože psala mamka, že dorazí domů.

„Ahoj, tak jak bylo?" „Skvělý, nejradši bych si to prodloužila" „A co jste dělali?" „Tak různě, byli u moře, tobogány, byli na lodi a tak" při vzpomínce na lodi jsem kapku zčervenala, byla to nejlepší noc v mém životě, byl to pravý den na to, abych přišla o panenství.

Ve škole

„Ahoj" skočila na mě Alex div, že jsem nespadla. „Ahoj" po nějaké době se odtáhla. „Povídej přeháněj, tak jaký to je nebýt panna?" Tuhle otázku jsem vážně nečekala. „Jak víš, že už nejsem?" 

„Prosim tě, s Ryanem jsme se sázeli jaký den na to skočíte" no to si snad dělala srandu. „Vím, proč tě tam Justin vzal, chtěl to mít perfektně naplánovaný, tak co?" zadívala jsem se za Alex a zrovna šel Justin. Usmála jsem se něj, úsměv mi opětoval.

„Hej, jsi tu?" Alex věděla, že jsem nepřítomná k ní, a tak se otočila a pak pochopila. Přistoupila jsem k němu a dala mu francouzák. 

„Ahoj" „Ahoj" „Bože vy dva jste nechutní" „No a co, jsem šťastně zamilovaná a užívám si" Justin div nevyprskl smíchy, za chvíli za námi přišel i Ryan. „Slyšel jsem zajímavý věci" mrkl na mě. „Pak mi povyprávíš, protože Mel mi mic nechce říct" dala mu pusu Alex.

**

„Je úžasný, že když přijedeme z dovolený, máme hned na to prázdniny kvůli rekonstrukci" ředitel dnes oznámil, že až do ledna nebudeme chodit do školy, což bylo skoro měsíc, jelikož bylo něco po prvním prosinci. 

„Jo to je, budeme moc dělat hezký věci" ušklíbil se na mě Justin. „Si fandíš" praštila jsem ho do ramene. „Jsem kluk, potřebuju denní dávku sexu" to si dělal srandu. „Tak na to zapomeň" 

„Dělal jsem si srandu, stačí pětkrát do týdne" mrknul na mě. „Bieber, zapomeň" zastavil před domem a já vystoupila. 

„Děláš jako by se ti ta noc nelíbila a nechtěla si ji, co nejdříve zopakovat" řekl když vystoupil a přešel za mnou. „Možná budeme na sexu závislí, to je pravda" chtěla jsem ho kapku pozlobit, takže jsem mu šáhla pod tričko a jemně ho nehty po hrudi poškrábala. 

„Nech toho, ty víš, že mě to vzrušuje" vytáhla jsem ruku a šla ke dveřím. „Jo vím" a budu toho využívat.

Dangerous ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat