Mel
„Kde jsi byla?" zeptal se mě táta. „Venku, máma mi to dovolila". „Říkal jsem ti, že nebudeš chodit s klukem ven" „Tati, ty nechápeš, že ho miluju? A chci s ním být?" moje dobrá nálada byla zase pryč.
„Mel, co když to je nějaký kluk, který tě pouze využívá? Nechci, abys pak byla smutná, protože tě měl jenom na jedno" Justin se změnil.
„Myslíš, že by se mnou ztrácel čas, dokud se s ním nevyspím? To si nemyslím a Justin možná měl špatnou minulost, ale změnil se a vím, že mě miluje stejně jako já jeho" „Dobře, tak teda, pozvi ho na večeři, chci ho poznat a maminka taky, že Amy?" ani jsem nevěděla, kde se tu objevila.
„Jo pozvi ho na večeři, zítra je pátek, tak by tu mohl třeba i přespat" slyšela jsem donře? Přespat?. „No myslím, že přespání nepřipadá v úvahu" táta ještě aby souhlasil.
„Pozvu ho na tu večeři, ale víš, možná by si mi měl pak vysvětlit jednu věc, než ho vyhodíš mezi dveřmi" pokud táta zítra Justina nevyhodí hned, jak ho uvidí, bude to zázrak, protože pokud by snesl, že jeho dcera chodí s mafiánem, stal by se zázrak.
**
„Večeře? S tvým tátou? Mel myslím, že k jídlu se ani nedostaneme" dobře možná měl Justin pravdu, ale stejně by se to dozvěděl a lepší takhle než jinak. „Musíš přijít, on to pochopí, teda doufám, vždyť musí to pochopit, a když ne, vytáhnu na něho ty zbraně, aby mi to vysvětlil" snad to vyjde.
„Mel, myslím si, že až Justina uvidí tvůj táta, měl by zdrhat" řekl Ryan, kde se tu vzal a i zbytek kluků? „Fakt tomu pomáháš bro" no Ryan měl více méně taky pravdu, dneska to bude boj. „Jenom říkám fakt, proč by chtěl tvůj otec ty zbraně" taky by mě to zajímalo. „To já nevím" proč musel být život tak těžký.
„Hej Mel, klid, ano? Dneska to zvládneme společně" uklidňoval mě Justin. „Nechci rušit, ale mohla by jsi na chvíli jít se mnou?" přiřítila se Alex k nám všem. „Co potřebuješ?" otočila jsem se směrem k ní. „Promluvit si, můžeš na chvilku?" „Jo jasně, vydrž chvilku" otočila jsem se zase směrem k Justinovi. „Lásko, uvidíme se o další přestávce, stejně za chvíli zvoní" políbila jsem ho. „Už se těším" „Tak pa, ahoj kluci"
„Tak co potřebuješ?" Zdála se mi nervózní? „Ryan mě pozval na rande" cože? Ryan? „Počkej ten Ryan?" „Jo ten Ryan, nevím jestli mám jít, je něco jako Justin a já vím, že se změnil, ale Ryan se měnit nemusí" měla pravdu, ale za zkoušku nic nedá.
„Já bych to zkusila, hele zeptám se Justina, jestli by se ho nezeptal, pak ti dám vědět co ty na to?" „Byla by jsi hodná, děkuju"
**
„Justine?" „Ano lásko?" řekl a políbil mě, samozřejmě jsme to prohloubili jako vždycky. „Víš mám na tebe jeden dotaz" pořád mě držel za boky a já měla ruce za jeho krkem. „Povídej" sjel rukou na můj zadek, no jo Justin.
„Ryan pozval na rande Alex" doteď mi hladil zadek, ale najednou přestal. „Cože? Ne, to není možný." „No jí je to taky divný, a proto jsem ji slíbila, že si s ním promluvíš" spojila jsem svoje ruce za jeho krkem.
„Jo promluvím si s ním, jenom mě to zaskočilo, ale tohle bude myslet vážně, protože on nikdy nespí s holkami co jsem měl já" dobře, věděla jsem, že Justin spal snad s celou školou, ale když řekl tohle, zasáhlo mě to.
Zřejmě to vycítil, že jsem najednou znejistila. „Ježiš, lásko promiň, takhle jsem to nemyslel" „Ne to je dobrý, já to vím, jenom mě to kapku rozhodilo" Justin si mě přitáhnul k sobě blíž.
„Promluvím s Ryanem, a pak přijdu na tu večeři a ty víš, že miluju jenom tebe a nepodvedl bych tě, promiň, že jsem to řekl" „Já vím, taky tě miluju a díky, že s ním promluvíš, uvidíme se teda večer" spojila jsem konečně naše rty v jedny a kdyby nezvonilo, pokračovali bychom ještě v souboji jazyků. „ Miluju tě" nic jsem neřekla a opět spojila naše rty.
Justin
„Takže Edwardsová?" přisednu na gauč k Ryanovi. „Co?" jop to nečekal. „Pozval jsi na rande Alex Edwardsovou?" šel jsem rovnou k věci. „Jak to víš?" takže to byla pravda. „Mel mi to řekla" „Aha" lezlo to z něho jako chlupaté deky.
„Tak pozval jsi ji, ale proč?" „No já jo pozval, a protože se mi líbí" Ryan koktal, no to snad ne a ke všemu se zamiloval. „Ty ses zamiloval?" „Asi jo, jenomže ona mě odmítla s tím, že jsem děvkař a že by se mnou nešla, ale že si to prej rozmyslí" takže se chtěla ujistit.
„Půjde s tebou až jí to řekne Mel, proč myslíš, že asi přišla za námi ve škole?" „Myslel jsem si to, já jenom, líbí se mi už dýl, a pak když jsi mi řekl, že jsi ji ojel...kámo já se zamiloval, chlape co se to s námi stalo" zasmál jsem se. „Jsme zamilovaný, a to je normální, neboj Alex je skvělá holka"
„Měl bych jít" abych pravdu řekl, byl jsem nervózní. „Hodně štěstí" „Jo budu ho potřebovat a neboj vyřídím Mel ať se Alex nebojí" „Díky bro"
Co bych pro něj neudělal?
ČTEŠ
Dangerous ✔️
Fiksi PenggemarJak dokáže obyčejná holka změnit život největšímu děvkařovi na škole, který je zároveň mafiánem?