Mel
Ráno jsem se probudila v tom nelepším, co existovalo, a to v Justinovém objetí. Justin ještě spal, byl tak roztomilý když spal, ale když to tak vezmu, byl roztomilý pořád. Usmíval se, to znamenalo, že se mu něco pěkného asi zdálo, třeba něco o mě. Nad touhle myšlenkou jsem se musela usmát, a když byla řeč o myšlení, při vzpomínce na včerejšek, jsem se musela zakousnout do rtu, byla jsem nervózní, když mi nabídl tu společnou sprchu, ale bylo to úžasný a jak řekl, nic nezkoušel, a hlavně nedělal nic, co by se mi nelíbilo nebo, co bych nechtěla.
„Nad čím přemýšlíš?" vyrušil mě z myšlenek ten hlas, Justin. Sakra nachytal mě, jak jsem se na něho dívala a přiblbě usmívala, no nic ten mě nachytá ještě hodněkrát, protože to byl Justin. „Že si roztomilý" políbila jsem ho. „Nene, to není ono, jinak by jsi nebyla tak rudá" sakra, proč já se musela vždycky tak červenat.
„Dobře teda, přemýšlela jsem o včerejšku" usmál se. „Líbilo se ti to?" pohladil mě odhaleném stehně, celá jsem se zachvěla. „Líbilo, ani nevíš jak" přejel konečky prstů k mému boku. „A to jsi nejdřív nechtěla" zasmál se. „No jo, ale šla jsem, a dost nebo budu červená až na prdeli, půjdeme na snídani?" změnila jsem téma, Justin mě prostě vždycky přivede do rozpaků. „Jo jasně, tak se pojď převléknout"
**
„Co budeme dneska dělat?" zeptala jsem se Justina, když jsme se už vraceli po mimochodem výborné snídaně zpátky na pokoj. „Co by moje princezna chtěla?" „No, mohli bychom na tobogány, a pak třeba do moře" „Dobře, jenom se převlékneme a můžeme jít"
„Víš, že nahou už jsem tě viděl?" chtěla jsem zalést do koupelny se převléknot. „Jo vím, ale i tak jdu do koupelny" Justin nademnou pokroutil hlavou a já vlezla do koupelny.
**
„Kam chceš jít jako první?" porozhlédla jsem se po tobogánech, bylo jich tady tak deset a ne-li víc. „To je jedno, ale vyzkoušíme všechno" Justin zase pokroutil hlavou, ale nic neřekl.
„Proč kroutíš hlavou?" lezlo mi to krkem. „Já jen mám radost jak jsi unešená jako dítě" „Je mi 15, jsem ještě dítě" ujasnila jsem mu. „Já vím, je mi jedno kolik ti je, protože tě miluju" políbil mě. „Doře, tak nekruť tou hlavou pořád, vadí mi to"
S Justinem jsme to vzali od kraje, popadli kruh pro dva a vydali jsme se na jeden červený tobgán. Takhle to šlo pořád dál a dál až jsme měli skoro všechny.
„Sem mě nedostaneš" kouka jsem na jeden prudký jako prase, tam fakt nejdu, ne prostě ne. „Není to tak prudký a pojedu s tebou, budu tě držet a nepustím tě" kouknul na mě štěněčím pohledem. Sakra byla jsem v háji, jeho pohled mě vždycky omráčí.
„Dobře, ale nepustíš mě" „Nikdy tě nepustím, Mel" sedli jsme si na kraj tobogánu, Justin obmotal svoje ruce okolo mého pasu, a pak se rozjel, bylo to rychlý a hodně prudký, ale líbilo se mi to, prudký náraz dole už byl za mnou, tudíž jsme dojeli.
**
„Namažeš mi záda?" právě jsme s Justinem seděli nebo spíše leželi, no prostě jsme už byli u moře na lehátkách a já se chtěla opalovat. „Jo jasně, lehni si" přisedl si ke mně na lehátko, rozvázal mi šňůrku na plavkách a dal ji podél mého těla, nanesl mi krém na záda a pomalu krouživými pohyby ho začal roztírat.
„Vážně máš skvělej zadek" plácnul mě po něm a odstoupil od lehátka, takže záda byly namazané. „Ty jsi blbej" převrátila jsem očima. „Tak uznej, že je vážně dokonalý" musela jsem se začít smát. „Ty jsi vážně neuvěřitelnej" Justin už nic neřekl a začal si mazat břicho a následovně si lehl na lehátko.
**
Ucítila jsem jak na mě dopadají kapky vody, otevřela jsem oči, a jelikož jsem byla na břichu a měla rozvázané plavky nemohla jsem se jen tak otočit a fláknout Justinovi za to kapání na má rozpálená záda.
„Studí to, Justine" přidržela jsem si podprsenku a pomalu vstala. „Jak víš, že jsem to já?" „Vím, že jsi to ty, protože by jsi mě bez dozoru nenechal" „Jo to je pravda" „Zavážeš mi ty plavky?" sednul si ke mně a zavázal mi plavky. „Půjdeš do vody?" přikývla jsem.
Blbli jsme jako malý děti, ale nám to nevadilo, připlavala jsem k Justinovi s obmotala jsem si okolo něho nohy a ruce dala za jeho krk.
„Děje se něco?" koukal na mě nechápavě. „Proč by se mělo něco dít? Chci jenom cítit tvoje dotyky" „Jo tak to jo" koukali jsme si do očí, nikdo nic neříkal. To ticho jsem přerušila já. „Miluju tě" „Taky tě miluju" spojili jsme naše rty v jedno.
**
„Co budeme dělat zítra?" leželi jsme v posteli, koukali na film a mazlili se. Jak dokonalé, a přitom tak neuvěřitelné.
„Ještě, že jsi mi to připomněla, pojedeme na výlet, na vodu, nech se překvapit, z tvé přítomnosti bych na to zapomněl" přehoupla jsem se na Justina tak, že jsem na něm seděla obkročmo. Koukal na mě překvapivě.
„Vážně mi to neřekneš?" otřela jsem se mu o ušní lalůček a pohla pánví proti té jeho. Napnul se. „Mel, nech se překvapit" zrychlil se mu dech, udělala jsem ten samý pohyb, co předtím. „Ani teď?" otřela jsem se jemně o jeho rty těmi mými, ale doopravdy jemně.
„N-e" zakoktal. Milovala jsem, jaký jsem na něj měla vliv. „A co teď?" přejela jsem mu rukou po hrudi, ale tak nenasytně, že už vážně skoro nedýchal, k tomu jsem přidala známý pohyb pánví nahoru a dolů.
„Fajn, jedeme na jachtu, jenom my dva, soukromá jachta" věděla jsem, že mi to řekne. Počkat na jachtu? A jenom mi dva? Páni.
„Tak v tom případě se už nemůžu dočkat a děkuju za odpověď" políbila jsem ho, a pak si lehla zpátky do původní polohy a nechala Justina vzrušeného jen tak ležet.
ČTEŠ
Dangerous ✔️
FanfictionJak dokáže obyčejná holka změnit život největšímu děvkařovi na škole, který je zároveň mafiánem?