42

4.3K 176 0
                                    

Mel

Justin přišel z koupelny, nic neříkal a sedl si zpátky na postel, že by si toho nevšiml? To by musel být slepej 

„Mel, můžeš mi něco vysvětlit?" a sakra, přede mnou už byla krabička s testem. „No já...víš, já..." skočil mi do toho. „Ty jsi těhotná?" sakra, co mu mám říct? „Justine, já nevím" zvedl se z postele. „Jak nevíš? Tohle přeci musíš vědět, ne?" začal po mě křičet. „Nekřič, prosím" zase, zase byla zpátky ta ubrečená Melanie. 

„Co ti vyšlo?" řekl už potišejc, ale v jeho hlase byla rozzuřenost. „Negativní" odpověděla jsem mu, nad čímž si oddychl. To by se mnou nechtěl dítě nebo co? Byla pravda, že já ho taky nechtěla, teda ne teď. „Ale i pozitivní" dodala jsem, ihned se znovu napnul.

„Sedni si Mel, vysvětli mi to" sedla jsem si zpátky a Justin vedle mě, vzal mě za ruku a pevně ji stiskl, otočila jsem se směrem k němu. „Alex mi to koupila, protože ten týden jak jsi odjel se mi začalo dělat blbě každé ráno, dneska jsem to vyzkoušela a vyšlo mi pozitivní i negativní. Justine já, se bojím, co když je možný, abych byla těhotná?" Justin nic neřekl, pouze mě uvěznil do objetí a utěšoval, protože moje citlivost byla velká. 

„Zajedeme k jednomu gynekologovi, bude to ten chlap, co ti napsal tu antikoncepci, počkat bereš ji?" jasně že jo, nejsem blbá, vím 100%, že ji beru. „Jo beru, ani jednou jsem ji nevynechala" přikývl. 

Něco mě napadlo. „Justine?" „Hm?" „Je možnost, že antikoncepce může narušit antibiotika, a pak nefunguje?" byla jsem přeci nemocná a měla antibiotika a samozřejmě s Justinem sex, a né jednou. 

„Jo je to možný, ale proč se pt...a doprdele. Jsem vůl, doprdele" začal se rozčilovat. „Justine co je?" „Kdybych s tebou nespal hned po té nemoci, nemuselo se to stát, mohlo mě to napadnout, nebo jsem mohl použít alespoň kondom, doprdele, jestli jsi těhotná, je to mojí chybou" pořád se rozčiloval, zvedla jsem se a sedla si na Justina obkročmo. 

„Mohlo nás to napadnout oba, takže v tom jedeme spolu" „Ale moje sperma vytvoří dítě" povzdechla jsem si. 

„Co budeme dělat, pokud budu těhotná?" „Myslíš si, že bych tě opustil? Tohle si nemysli" koukali jsme se do očí. „No bojím se toho, ale doufám, že ne" „Už jednou jsem ti řekl, že tě neopustím nikdy, a to bude platit napořád, kdybys byla těhotná, na potrat bych tě neposlal, to dítě bych se pokusil s tebou vychovat" bylo to od něj milý, ale bylo mi 15. 

„Justine je mi 15, dítě to je, je to něco, co jsme stvořili láskou, ale zkazí mi školu a všechno, celé mé mládí, já...já se bojím" Justin mi konečně položil na boky ruce a jemně s nimi pohyboval. 

„Jestli chceš můžeme jet už dneska" a co rodiče? No doprdele, pokud bude těhotná, rodiče mě vyhodí z domu. „Zavolej mámě, že dneska přespíš u mě" četl mi myšlenky? „Dobře"

Justin

Když jsem uviděl ty těhotenské testy v koupelně, myslel jsem, že to se mnou šlehne, byla pravda že to byla moje vina, ano Mel si to možná měla uvědomit, ale bylo jí 15, v tomhle byla nová, mě bylo 20, prostě jsem na to měl myslet. 

Za Hankem jsme jeli celou noc, Mel usnula s opřenou hlavou na okénku mého auta, zaparkoval jsem u Hanka, už jsem s ním byl domluvený, dneska tu přespíme zbytek noci a zítra zase večer odjedeme domů.

Přenesl jsem Mel do jednoho z pokojů tady, Hank mi ukázal kam, naštěstí tady měl pokoj pro  hosty.

„Díky kámo" „V pohodě, běž si lehnout a vyspi se" přikývl jsem a šel zpátky za Mel, kterou jsem předtím položil na postel, teď jsem ji vysvlékl do spodního prádla a uložil do postele, lehl jsem si k ní a za chvilku usnul.

Dangerous ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat