Mel
Dneska byl Štědrý den. Naštěstí jsem všechno stihla připravit. Na večeři přijdou kamarádi, tak jak jsme byli dohodnutí, a dokonce tu i přespí. Ještě, že máme pokoje pro hosty.
„Miláčku?" zakřičel na mě Justin a za chvíli měl obmotané ruce okolo mého pasu, zatímco já jsem se věnovala připravování jídla. Justin nic neříkal, pouze se na mě víc přimáčkl a jeho hlava dopadla na moje rameno a nasával moji vůni.
„Co se děje?" zajímalo by mě, co to na něho zase vlezlo, protože se ke mně tulí jakoby mě neviděl týdny. „Nic" Justin se na mě namáčkl ještě víc a tím pádem jsem se už nemohla ani hnout. „Neříkám, že se mi to nelíbí, ale potřebuju to dodělat" zasmála jsem se, jenže s Justinem to ani nehlo.
„Jus-" nenechal mě ani domluvit. Otočil si mě k sobě a hned se mi přilepil na rty. Začala jsem spolupracovat, protože se mu nedá odolat. Justin mě vysadil na linku, dal mi nohy od sebe a stoupl si mezi ně.
„To počká" než jsem stačila něco říct, opět se mi přilepil na rty. Justin mi začal vytahovat tričko a tím pádem jsem ho musela stopnout, jinak bych to jídlo nedodělala. Odstrčila jsem ho od sebe, nad čemž zavrčel.
„Teď ne" slezla jsem z linky a otočila se zpátky k lince. Justin si povzdechl a něco zamrmlal, ale já mu nerozuměla.
„Říkáš něco?" na chvilku jsem se k němu zase otočila. „Vůbec" bylo vidět, že je naštvaný. „Vynahradím ti to jindy" přestala jsem dělat svou práci a šla mu dát pusu. „Není čas, za chvilku přijdou" vtiskla jsem mu ještě jeden polibek.
**
„Tak, jak to nakonec dopadlo s tím tetováním?" zašeptala mi do ucha Alex.
Všichni přijeli kolem půl páté, chvíli jsme si povídali a blbli s dětmi. Následovně jsme se všichni najedli a teď jsme seděli v obýváku jak jinak, než rozděleni na holky a kluky, tudíž John byl u Justina, ale nebylo to kvůli tomu, Justin ho chtěl mít u sebe.
„Byla jsem tam v pondělí" ano nechala jsem si udělat tetování, fakt vážně. Byla jsem tam v pondělí a dneska byla středa. Bylo sakra těžký to před Justinem schovávat, protože jsem to měla na ruce. Proto jsem celé dva dny nosila mikinu.
„A co sis teda nechala vytetovat?" usmála jsem se, protože se tohle Justinovi bude líbit. „Nechte se překvapit" zasmála jsem se. „Jsi zlá" řekla Jess. „Vydržte"
„Strašně to uteklo, Ellie je už fakt velká" pohladila jsem ji po vlasech. Byla zrovna u mě, byla jsem ráda, že mě děti mých nejlepších kamarádek mají rádi. „Jo uteklo, strašně moc" vzpomněla jsem si na to, jak se mě Justin ptal na další dítě, možná by to nebylo špatný.
„Jsi přítomná?" luskla mi před očima Jess. „Co?" probrala jsem se z tranzu. „Děje se něco?" měla ustaraný výraz. „Nic" zvedla jsem se z gauče a přešla do kuchyně pro novou láhev pití.
Justin
Všiml jsem si, že Mel šla do kuchyně. Nijak jsem to výrazně neřešil, jenže pak jsem si všiml jejího výrazu. Byla nějaká posmutněná. Když tam byla déle než by měla, musel jsem tam jít.
„Pohlídej Johna, jdu za Mel" předal jsem Johna Fredovi a vydal se za Mel. Když jsem došel do kuchyně, Mel si mě nevšimla. Stála zády k lince, obmotal jsem si okolo jejího pasu ruce, lekla se, ale uvolnila se hned, jak si uvědomila, že jsem to já.
„Co se děje?" opřel jsem si hlavu na její rameno. „Nic" popotáhla. Ihned jsem si uvědomil, že zřejmě brečí. „Mel" pořádně jsem si ji k sobě přitáhl. „Řekni mi to" pohladil jsem jí po břiše.
ČTEŠ
Dangerous ✔️
Fiksi PenggemarJak dokáže obyčejná holka změnit život největšímu děvkařovi na škole, který je zároveň mafiánem?