Mel
Dneska byl pátek, a to znamenalo, že musím jít se Samem na večeři. Musela jsem mu říct ano, jinak by mě otravoval dál a dál. Byli jsme sice dobří kamarádi, ale nejsem pro to, abych s ním chodila někam ven, stačilo mi to ve škole. Jde o to, že jsem měla rodinu a byla jsem šťastná.
„Ahoj krásko" lekla jsem se. Ovšem podle hlasu jsem poznala, že to není ten koho bych chtěla vidět. „Ahoj Same" sedl si vedle mě do lavice. Jak jinak, měli jsme spolu hodinu. „Dneska jsem tě ještě neviděl, měli jsme mít společnou první hodinu, kde jsi byla?" zadržela jsem dech.
Co mu mám říct?
Dnešní ráno bylo velice zajímavé, ale velmi příjemný, jenže jsem kvůli tomu přišla pozdě do školy.
Flashback
„Musím do školy" zasmála jsem se, když mě Justin nechtěl pustit z postele pryč. Měl mě uvězněnou pod sebou a každou chvíli mě líbal, abych zavřela pusu.
„A co kdybys pro jednou vynechala? Je přeci pátek" jeho rty se mi přisály na krk a začal ho různě okusovat. „T-o nej-de" vzdychla jsem.
„Chceš to" jeho pohled se přesunul ke mně, přesněji na moje oči. „Stejně tak jako tě chci já" měl pravdu, chtěla jsem ho a ne málo, seru na to. Nahla jsem se k němu a pořádně ho políbila.
Justin byl zaskočený, ale ihned začal spolupracovat. Jelikož jsem byla nahá už od předešlé noci, nebyl žádný problém, aby do mě Justin mohl vstoupit.
Justin mi roztáhl nohy od sebe, políbil mě na rty a já už ho cítila v sobě. Ihned se začal pohybovat.
Svoje ruce jsem dala do jeho vlasů a popotáhla jsem za jejich konce. Jako odpověď mi Justin vzdychl do úst a přirazil tvrději než-li předtím.
„Strašně moc tě miluju" zmáčkl mi ruku, kterou jsem už měla nad hlavou. „Taky tě miluju" a s tímhle jsme se s Justinem udělali.
End
„No já jsem zaspala" byla to první věc, co mě napadla. „Zaspala" než jsem stačila něco říct, Sam odešel pryč.
Co mu je?
**
„Ahoj" políbila jsem Justina. Teď jsem přišla domů a za chvíli se budu muset zase vypravit na tu večeři. Sam na hodinu už nepřišel. Po škole mi napsal SMSku, že v pět se sejdeme v restauraci. Nechtěla jsem mu říct adresu, kde bydlím.
„Ahoj" než jsem se stačila od Justina odtáhnout, chytil si mě za boky a přitáhl k sobě jak nejvíc to šlo, přičemž mě vlastně vtáhl do objetí.
„Děje se něco?" zdálo se mi, že je nějaký smutný. „Já jen..." stále mě držel v objetí, nic jsem neřekla, čekala jsem na jeho vyjádření.
„Nechci, abys šla s tím dementem na večeři" oh, tak o tohle šlo. „Vrátím se co nejdřív" sama jsem pochybovala, že to bude brzo, protože mě Sam nebude chtít pustit, ale budu doufat.
„Miluju tě a tohle nesu vážně špatně" věděla jsem, že to myslí vážně, protože v jeho hlase nebyla slyšet sranda. „Tak tím pádem ti na chvilku pomůžu" než stačil něco říct, vrhla jsem se na něho.
ČTEŠ
Dangerous ✔️
FanfictionJak dokáže obyčejná holka změnit život největšímu děvkařovi na škole, který je zároveň mafiánem?