22

5.8K 211 2
                                    

Mel

Byla neděle a já neměla, co dělat, Justin vyřizoval zakázky a Alex byla na rande s Ryanem, strašně jsem jim to přála, i když jsem měla obavy. Alex nevěděla, co Ryan dělá a nevěděla to ani o Justinovi a už vůbec, že jsem to věděla i já. 

Dnešní den jsem hodlala strávit v posteli koukáním na filmy a popcornem k tomu.

Další den

„Tak co? Povídej, přeháněj" okamžitě jak jsem ve škole uviděla Alex, zamířila jsem si to k ní a šla vyzvídat. „O čem to mluvíš?" dělala jako kdyby nevěděla, ale to jak se pořád usmívala, bylo fakt vidět na dálku. „Nedělej, že nevíš, jaké bylo rande s Ryanem?" „No, bylo to.....úžasný, chodíme spolu" usmívala se přesně stejně jako já tenkrát s Justinem.

„A co jste dělali?" zajímaly mě podrobnosti, já ji taky řekla všechno, ale lezlo to z ní jako z chlupaté deky. 

„Takže, vyzvednul mě, pak jsme šli na večeři do nějaké luxusní restaurace, potom mě vzal na jeden film do kina, který jsme ani pořádně nevnímali, protože jsme se k sobě tulili, no pak mě vzal k sobě a nikdo tam nebyl, takže jsme se políbili, a pak jsme se nějak líbali a líbali a no..." „Vy jste se spolu vyspali?" pokud jo, tak to byl mazec. 

„Ne nevyspali, ale k něčemu došlo" tohle bych do ní neřekla. „A k čemu?" „Udělali jsme si to navzájem" zašeptala. Tak tohle bych od prvního rande nečekala.

„No teda wow, to bych ježiši, vždyť to jsme ještě ani s Justinem nedělali doteď a vy na prvním rande, no ježiši Alex" „Myslíš, že jsme to dělat neměli? Protože já nevím, jestli jsme měli" sklopila hlavu. „No je pravda, že je to hodně rychlý, ale těžko říct, můžu se tě na něco zeptat?" přikývla. „Miluješ Ryana?" „No já, myslíš, že je normální po jednom rande říct miluju Ryana?" „Já nevím Alex, ale on tebe miluje, takže se toho neboj, dobře?" opět přikývla.

Justin

„Jako vážně? Tyvole kámo, ty se fakt nezdáš" byl jsem hodně překvapený z Ryana, na prvním rande s Alex se dostali daleko, fakt daleko, to nemám ani já s Mel, nedovolila mi ani svléknout ji tričko, no Alex byla asi jiná a nebo to Ryan prostě uměl.

„Nemusíš tady křičet ,aby to věděla celá škola"  „Kámo, ale to je prostě neuvěřitelný, vždyť tohle nemám ani já s Mel za sebou" „No asi ji neumíš tak očarovat" co to mlel? O tom to nebylo. „Ale o tom to není, Mel je nezkušená, nepřipravená, musím na ní pomalu a já počkám jak dlouho bude třeba" to mi připomnělo, že mi Mel už vážně chyběla, musel jsem ji někde najít. „Hele jdu za Mel" Ryan přikývl a já se vydal hledat Mel.

Stála s Alex na chodbě u stromku, byla ke mně otočená zády. Vydal jsem se k ní, a jakmile jsem k ní došel, svoje ruce jsem obmotal okolo jejího pasu, lekla se tak až nadskočila, ale jakmile si zřejmě všimla mých potetovaných rukou, uvolnila se.

„Ahoj krásko" zašeptal jsem ji do ucha, celá se zachvěla. „Ahoj" řekla a otočila se směrem ke mně. Na nic jsem nečekal a přitiskl své rty na ty její, vůbec neprotestovala, naopak spolupracovala. Přitáhnul jsem si ji blíž, svoje ruce jsem ji dal na zadek a ona si svoje ruce dala za můj krk, po chvilce se odtáhla.

„Chyběla jsi mi" usmála se. „Ani nevíš, jak si chyběl ty mě" tentokrát jsem se usmál já. Chtěl jsem něco říct, ale Ryan mě předběhl. „Čau kočko" přešel k Alex a vášnivě ji políbil, byla zaskočená, ale spolupracovala. Líbali se jako kdyby si to tady měli za chvilku rozdat. S Mel jsme na ně koukali překvapeni.

„Myslím, že ti dva budou závislí na sexu" řekl jsem Mel. Zasmála se. „S tím souhlasím, ani bych se nedivila, kdyby jejich druhé rande skončilo sexem" zasmál jsem se. „Určitě to tak bude"

**

„Miluju tě" právě jsem se válel s Mel v posteli u mě doma, venku bylo hnusný počasí a my dva jsme se mazlili. „Taky tě miluju" políbila mě na hruď, ano zase jsem byl bez trička, Mel prý miluje moje břišáky a chce abych byl bez trička, samozřejmě mi to nevadilo.

„Myslíš si, že bychom měli pokročit ve vztahu?" hladil jsem Mel na zádech, ale teď jsem se zasekl. „Jak to myslíš?" stáhnul jsem jí ze sebe a sednul si. 

„No já, víš jsme spolu už nějaký čas a no prostě možná bychom měli už pokročit v tom, co děláme, nikdy jsem ti nedovolila mi ani sundat tričko, Justine já.." povzdechl jsem si. „Mel, jestli narážíš na to, že Alex a Ryan na to šli rychle a tobě to přijde blbý, tak na to nenarážej, to co dělají ostatní my dva dělat nemusíme, až budeš připravená, tak můžeme, ale ty nejsi" 

„A co když jsem?" „Ne nejsi, poznám to, Melanie, když jsme minule šli trošku dál než normálně, byla jsi neuvolněná, bála jsi se, co po tobě budu chtít všechno, nechci ti ublížit a na sex musíme být připraveni oba, ne jenom já" viděl jsem jak se jí zaleskly oči. 

„Takhle to ale zní, že se mnou nechceš dělat nic takovýho" začala brečet. „Mel takhle to není, nechci tě nutit do toho, a navíc jsi to nikdy nedělala..." „Jenomže, jak se to mám naučit, když mi v tom nepomáháš? Víš co, uvidíme se zítra" zvedla se z postele a běžela ke dveřím a než jsem stihl zareagovat, byla pryč už z domu.

Dangerous ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat