Mel
O týden později
Vše bylo stejné, táta už nechodil tajně pracovat, kéž by tam nechodil vůbec. Je tam prý i Justin, takže to je dva v jednom, super.
Zrovna jsem šla domů ze školy, Justin končil dýl.
Najednou se vedle mě ale objevila nějaká dodávka. Vystoupili z ní dva chlapi a šli ke mně, sakra měla jsem strach.
„Ahoj kočko" řekl jeden z nich, bylo mi z nich špatně, co chtějí? „Ty jsi Bieberová?" řekl druhý. „A zároveň dcera Blacka?" nic jsem neřekla.
Chvíli byli ticho a já se chystala vzít nohy na ramena, ale pozdě, chytili mě a už mě táhli do dodávky.
Justin
Dneska jsem musel bejt ve škole dlouho, Mel šla domů sama, neměl jsem z toho dobrý pocit, ale snad se nic nestane.
„Justine, máme problém" přišel jsem domů, kde byl můj táta, Ryan a otec Mel, co ten tady? „Co se děje?" „Sedni si" otec Mel měl červené oči, co se tady děje?
„Unesli Melanie" cože? Unesli? Doprdele, měl jsem se vysrat na školu a odvést ji. „Kdo ji unesl, kde je?" Začal jsem vyšilovat, jestli se ji něco stane, nepřežiju to. „To nevíme"
„Musíme ji najít, doprdele, měl jsem ji odvést, sakra, doprdele, jsem vůl největší" začal jsem do všeho kopat. „Justine přestaň!" okřikl mě táta.
„Sledování, mobil" Mel jsem jednou zařídil sledování do mobilu, tenkrát když se to dozvěděla, mě za to pěkně sežrala. „Co?" řekl Nick. „Mel má sledování v mobilu"
„Sklad na druhé straně města, spíše chata, byl jsem tam jednou" našel jsem ji. „Musíme jet" „Justine!!!" všichni na mě zařvali.
„Co?" „Potřebujeme plán" sednul jsem si zpátky na gauč, měli pravdu, bez plánu jsme byli nahraný.
Po vykonání plánu, jsme se vydali k té chatce, ještě předtím jsem zjistil, že je u nás Mel máma a Alex, která ji uklidňovala.
Flashback
„Ať se stane cokoliv zachraň ji, prosím Justine.
Konec
Tohle byli poslední slova její mámy, musel jsem ji zachránit.
Mel
Probudila jsem se někde, kde to neznám, pak jsem si vzpomněla, unesli mě.
„Princezna se nám probudila" řekl Chaz? Cože?„Chazi?" „Správně, měl jsem dost času tohle promyslet ,nechtěl jsem to udělat, ale když mi začali vyhrožovat, musel jsem, a víš k čemu jsem dospěl nakonec?" zakývala jsem hlavou. „Že to chci udělat, Justin mě vždycky okrádal, teď se mu pomstím" přešel ke mně.
Ucítila jsem na svém obličeji ránu, on mě uhodil? Ihned mi začaly téct slzy.
„Taky ses mi líbila, co takhle si užít?" začal na mě šahat, né to ne, já nechci. Začal mě líbat, ale já nespolupracovala, šáhnul mi na zadek přes který mě plesknul, au to bolelo, slzy mi tekly proudem, já nechci, nechci být znásilněna.
„Budeš hodná, jinak za to zaplatíš" znovu mě začal líbat a já nespolupracovala. Dal mi další facku. „Fajn jak chceš" uhodil mě znovu, musela jsem mít nateklou tvář, kopnul mě i do břicha. Strašně to bolelo.
„Chazi, to stačí, pojď" někdo otevřel dveře, nevím kdo, upadla jsem do bezvědomí.
Justin
Jakmile jsme přijeli, rozdělili jsme se podle plánu, vešel jsem dovnitř, společně s Nickem. „Je ti jasný, že pokud se ji něco stanem je to chyba nás obou" jasně že to vím ty idiote. „Vím to, vím to a strašně mě to žere" pokračovali jsem v cestě.
Už jsme zastřelili několik chlapů a konečně došli k Mel, doufám že tam je. Vypáčil jsem dveře, byly starý, šlo to lehce, Mel ležela na zemi a nehýbala se, ihned jsem k ní běžel. „Mel" potřásl jsem s ní. Nic.
„Mel" znovu, nic, vzal jsem ji do náruče a šel ven z místnosti, ve dveřích hlídal Nick. Vyběhli jsme pryč, na cestu shledání s ostatními.
„Máte ji?" přikývl jsem. „Tak jdeme" chtěli jsme se rozeběhnout pryč, ale začali po nás střílet.
„Ryane" ihned šel ke mně za roh. „Vezmi Mel do auta, mám plán" přikývl. Z batohu jsem vytáhnul bombu, věděl jsem, že se bude hodit. Táta, když mě zahlídl pochopil, zastřelil poslední lidi společně s Nickem a rozeběhl se pryč.
„Pomůžu ti" přišel ke mně Nick. Společně jsme nastavili bombu a pak chtěli odejít.
„Tohle nevyhraješ" otočili jsme se, byl tam Chaz? „Chlape, co tady děláš?" „To já unesl Mel, to já ji měl mít, to já ji miloval, ale ty jsi ji musel mít, jako každou, tohle bylo i s Kate, měl jsi ji ty a teď je to pomsta"
Zamířil na mě pistolím a pak střelil, čekal jsem štiplavou bolet, ale nic nepřišlo, otevřel jsem oči, na zemi přede mnou ležel Nick, sakra on si stoupnul přede mně. Chaz si všimnul bomby, ale já ho střelil do nohy, bouchnul se o topení a upadl do bezvědomí.
Ohnul jsem se k Nickovi. „Chlape to zvládneš" „Ne Justine, uteč" „Co? Ne, nenechám tě tady" „Justine, musíš za Melanie, ona tě potřebuje" začal kašlat krev, tohle bylo špatný.
„Justine poslouchej mě, mýlil jsem se ,Melanie a ty, vy k sobě patříte, prosím tě o jedno, postarej se o ní, postarej se o ní, a hlavně ji neubliž" začaly mi téct slzy, nikdy jsem Blacka nemusel, ale teď tady, jsem to uvědomil, je to Melanie otec a umírá.
„Tehdy mi řekla, že to nezvládne bez jednoho rodiče" „Justine, postarej se o ní" doprdele. „Slib mi to" „Slibuju" přikývl. „Běž, běž za ní" vstal jsem a vyrazil pryč, ještě naposledy jsem se ohlédl na Blacka a on přikývl.
Potom jsem se ohlédl na bombu, deset sekund, tohle nemůžu stihnout.
Mel
Vzbudila jsem se v autě?
„Mel" řekl Ryan, co ten tady? To znamenalo...Justin byl tady taky, ale kde? „Kde je Justin?" Zeptala jsem se.
Najednou se ozvala strašná rána. Ohlédla jsem se za sebe a zrovna vybouchla chata, Justin, kde doprdele byl?
„Justine!!!" zakřičela jsem, ihned jsem vystoupila z auta, byla jsem slabá a bylo mi to jedno, chtěla jsem se rozeběhnout, ale něčí ruce mě zastavily. Jerymy a Ryan mě zastavili.
„Nééééééééé" zakřičela jsem a rozbrečela jsem.
Justin, výbuch, tohle nemohl přežít.
ČTEŠ
Dangerous ✔️
FanfictionJak dokáže obyčejná holka změnit život největšímu děvkařovi na škole, který je zároveň mafiánem?