81

3.5K 165 6
                                    

Mel

Další den ráno mě Justin odvezl do školy. Společně s Alex jsme to tam nějak přežily. Naštěstí mě nikdo nezkoušel nebo jsme nepsali. Takže máma nebude nic mít. 

Odpoledne pro mě Justin přijel před školu a společně jsme jeli nakupovat nábytek. 

Nejlepší na tom bylo, že máme s Justinem hodně podobný vkus, takže jsme si vybrali hned a nábytek jsme koupili za 2 hodiny. 

Potom jsme šli nakoupit pár doplňků jako jsou talíře, příbory, nebo nějaké dekorace. To jsme stihli taky do dvou hodin a tím pádem jsme jeli rovnou do našeho nového domu to tam trochu už připravit.

Justin se pustil do stavění stěny a skříní, popravdě docela mu to šlo, i když to tak ze ze začátku vůbec nevypadalo, sedačku už jsme tam měli, takže jsem na ní byla celou dobu rozvalená a sledovalo ho, jak mu to jde. 

Občas jsem mu šla i pomoc, nestál o to, ale na to jsem se ho já neptala.

Nakonec jsme to společně zvládli, udělali jsme toho vážně dost, nemyslela jsem si, že bychom to stihli za dnešek udělat všechno, ale my to stihli, ano pár věcí ještě chybělo, ale ono tady toho už dost bylo, takže se dokupoval zbytek a to jsme teď udělali.

Co se týče domu celkového, bylo to vážně úžasný, Justin si dal záležet.

A teď už jsme Justinem leželi na sedačce v objetí jen tak. „Nad čím přemýšlíš?" hodil na mě strašně dokonalý úsměv. „Že je to dokonalý, tohle všechno" usmála jsem se na něj. „Ještě dokonalejší to bude, až tady budeme spolu, a pak s naším prckem" políbil mě.

„Nevěřila jsem, že to dneska stihneme" zvedla jsem se s Justina, na kterým jsem ležela. „Já taky ne, ale jsme šikovní" líbilo se mi, jak řekl jsme. „Měli bychom asi jet, jsem unavená" zívla jsem si. Tohle všechno mě doopravdy unavilo. 

„A co kdybychom tady přespali?" hm skvělý nápad, postel tady byla, ale čím se přikryjeme? „Nejsou tady peřiny" ráda bych tady spala, ale bez toho to nejde. „Máme tady deky, tak si je vezmeme, co ty na to?" „Dobře, tak půjdeme spát neumytí" řekla jsem ironicky. Byla jsem těhotná a potřebovala jsem sprchu. „Dobře pojedeme domů" políbil mě.

Nakonec mi pomohl vstát a společně jsme se vydali k Justinovi.

Pondělí

Víkend utekl jako voda, přes víkend jsme dělali s Justinem ještě v domě, už to tam bylo na nastěhování, bylo neuvěřitelné, jak to šlo rychle, ale v sobotu a neděli nám pomáhali kluci a ještě nějací pracovníci, takže to dopomohlo a bylo to.

„Mami?" chtěla jsem se zeptat mámy na tu večeři a taky, že se budu v pátek stěhovat. „V kuchyni" přišla jsem do kuchyně a sedla si ke stolu. Máma si ke mně sedla. 

„Nebudu chodit okolo horké kaše, řeknu ti to rovnou" „Co se děje?" „Budu se stěhovat" mámin výraz se proměnil na šokující, asi nečekala, že tak brzo. „Už?" přikývla jsem. 

„V pátek, ale věci bych si tam některé už dovezla teď" máma znovu přikývla. „Budeme bydlet kousek od sebe, budu sem chodit" viděla jsem, že se ji chtělo brečet. „Já vím, Mel" vzala jsem ji ruku, kterou měla na stole do té své a pohladila ji po ni.

„Strašně to uteklo, ještě nedávno ti bylo 15 a..." odmlčela se na chvíli. „Co by bylo, kdyby jste se s Justinem nedali dohromady?" v tu chvíli jsem se zamyslela taky, co by bylo? Těžko říct, ale jedno jsem věděla jistě. Určitě by ze mě byla pořád ta stydlivá holka, Justin mě to odnaučil. 

„Teď jsem ti do hlavy zatloukla věc" obě jsme se zasmály. „Mel, jsi šťastná a já doufám, že to tak zůstane" popravdě máma mě dojala.

**

„Ještě je tu jedna věc" nechala jsem to až po obědě, aby to byl i James a Erik, no ten byl momentálně pořád pryč se Sandrou, někdy mám pocit, že se už odstěhoval. „S Justinem vás zveme na večeři do nového v sobotu" „Rádi přijdeme" 

„Ještě aby ne" ozval se hlas ze dveří, ihned jsem poznala kdo to je, ohlédla jsem se za sebe a doopravdy tam stál Justin. 

„Co tady děláš?" zvedla jsem se ze židle a přešla k němu, silně ho objala a fetovala jeho vůni. „Přišel jsem za tebou" Justinovy ruce mě chytily za boky. „Ahoj, Justine" řekla máma a James společně. „Ahoj" jo Justin si s nimi tyká a oni taky.

„Takže nám Mel už odvedeš?" pořád jsme stáli v objetí, ale Justin byl otočený čelem k nim, takže jsem ho ještě nepustila. „Už to tak bude, Mel dusíš mě" všichni se zasmáli. „Promiň" odtáhla jsem se od něj a vedla ho za ruku na gauč. 

„Jste spolu roztomilý" „Jsme sexy" dodal Justin, chytla jsem totální výtlem a ne jen já.

Dangerous ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat