Justin
Přitiskl jsem ji na zeď na záchodech, dravě ji líbal, začala mi sundávat tričko, za chvíli bylo dole, rozepnul jsem ji její sexy šaty a stáhnul je dolů.
Byla sexy, ale na Mel neměla, sakra proč teď myslím na Mel? Začala mi stahovat kalhoty, ale já ji zastavil, nemůžu to udělat.
„Přestaň" odtáhl jsem ji od sebe, divně se na mě koukla. „Ale vždyť to chceš stejně jako já" sjela mi rukou po hrudi a šáhla mi na moje přirození. Nic to se mnou neudělalo. „Pleteš se" znovu jsem ji odstrčil a začal si oblékat tričko.
„Myslela jsem, že jsi pořád stejný, asi ne" cože? Otočil jsem se k ní. „Co to meleš?" uchechtla se. „Ty si to nepamatuješ? Píchal si se mnou skoro každou noc Justine, kdykoliv, kdekoliv a i několikrát za noc" proč jsi ji nepamatuju? „Nevím kdo jsi" přistoupila ke mně. A zajela mi pod tričko.
„Copak si nepamatuješ na tvoji Jess?" a sakra, s touhle holkou jsem byl něco jako kamarád s výhodami, ale chtěl jsem ji jenom píchat, byla šíleně dobrá v posteli. „Jess, nech toho" jela po mé hrudi dolů a dolů a dotkla se mě tam.
„Takže si vzpomínáš?" otřela se o mé rty. „Nedá se zapomenout" nevím proč jsem to udělal, ale přitiskl jsem své rty na ty její. „Půjdeme ke mně" zašeptala mi na rty.
Jakmile jsme dorazili k ní, svlékla mi tričko a já z ní serval šaty. „Pořád stejnej" strčila do mě a já spadl na postel, sedla si na mě obkročmo a začala mě líbat, spolupracoval jsem, začala mi stahovat kalhoty dolů až je stáhla, oba jsme byli ve spodním prádle.
Přetočil jsem nás a rozepl ji podprsenku, zase nás přetočila a strčila mi ruku do boxerek, začala dělat pohyby nahoru a dolů, najednou jako kdybych znovu vystřízlivěl.
„Stop!!!" odsrčil jsem ji od sebe. „Co se děje?" „Tohle nejde, já nemůžu, já někoho miluju" oblékl jsem si zpátky kalhoty a hledal triko. „Počkej" vzala moje tričko a oblékla si ho. „Zůstaň tu přes noc, stejně nevíš kde jsi" přikývl jsem.
Oba jsme si lehli do postele a pak usnuli.
Vzbudil jsem se, vedle mě stále ležela Jess, doprdele, včera jsem se s ní málem vyspal.
Chtěl jsem vstát, ale něco mě zastavilo. „Nespím a není hezký odejít jenom tak" musel jsem se zasmát. „Měl bych jít" otočila se ke mně. „Co kdybych něco udělala k jídlu a ty by jsi mi povyprávěl co se za tu dobu stalo?" vstala z postele. „Dobře"
**
„Takže Melanie" začal jsem ji vyprávět mezitím, co dělala snídani. Potom si sedla ke stolu i s jídlem a já vyprávěl dál.
„No a pak už to znáš" povyprávěl jsem ji úplně všechno, od začátku co jsem s Mel prožil až po včerejšek.
„Páni, je toho dost" „Jo to je" „Milujuš ji a to dost, měla bych se ti omluvit" nechápavě jsem se na ní podíval. „No včera jsem po tobě vyjela a mohlo to zajít i dál" ach tak, ještě že nezašlo. „Neřeš to, byli jsme oba opilý" přikývla.
„A co chceš dělat?" asi narážela na Mel. „Já vůbec nevím, má totiž pravdu, kvůli mně je její táta mrtvej" to jsem se nezmínil, Jess věděla o mě všechno, jak už jsem říkal, byla to kamaráda s výhodami, nic víc, žádné city. Postupem času jsem ji o sobě řekl všechno a ona zůstala.
„Nemůžeš se za to vinit, je to i jeho chyba" to byla sice pravda, ale i tak. „A co ty? Neříkala jsi náhodou ještě před rokem, že se nevrátíš a v klidu vystuduješ v Kanadě?" Jess odjela před rokem, od té doby jsem ji neviděl, spali jsme spolu asi rok a půl. „Rozmyslela jsem si to a taky jsem doufala, že narazím na tebe" „Jsem zadaný" „To už vím, takže se asi vrátím" oba jsme se zasmáli.
„Ne ,vlastně studium jsem přerušila, nešlo mi to, ale jedno plus to mělo" s čím přijde? Jess měla vždycky dobré nápady. „Měla jsem několik úžasných sexů s jedním sexy klukem" a co já? „Já myslel, že to já tě přiváděl to úžasu" BYLO zvláštní se s ní o tom bavit. „Samozřejmě že jo" zasmáli jsme se.
„Nebyl tak dobrej, ale byl dobrej, jmenuje se Fredo" cože? Fredo, doufám že ne ten Fredo. „A jo, je to ten Fredo" to snad ne. „Díky němu jsem se sem vrátila, kamarádi se s tebou a tak mi koupil letenku, a pak tenhle byt" nestačil jsem se divit.
„A přijede za týden" „Proč se nezmínil při našich telefonátech?" s Fredem jsem si volal docela často. „Mělo to být překvapení, ale nikdy mi neřekl o Melanie" „Asi si myslel...že vám to nevydrží" přikývl jsem.
„Hele Jess, víš asi bych měl jít" poškrábal jsem se na zátylku. „Jo jasně, klidně" kouknul jsem se na hodiny, cože? To už jsou tři odpoledne?
„Doufám, že se ještě uvidíme" mrkla ne mě. „Se svojí starou kamarádkou? Rozhodně" obul jsem si boty.
„Doufám, že to s Mel nějak vyřešíš, víš Justine, ráda bych ti pomohla" „Jak by jsi mi pomohla, když ji ani neznáš?" „Nějak určitě" dala mi pusu na líčko. „
Tak ahoj" „Ahoj Jess" objal jsem ji, a pak odešel domů.
ČTEŠ
Dangerous ✔️
FanfictionJak dokáže obyčejná holka změnit život největšímu děvkařovi na škole, který je zároveň mafiánem?