100

2.9K 158 0
                                    

Mel

Když jsem přijela ke škole, zaparkovala jsem na svém obvyklém místě a šla do školy. 

Cestou jsem si nemohla nevšimnout, jak po mě zírá spoustu lidí, a především kluci. Popravdě už takhle zírali hned ten den, co jsem přišla před týdnem, ale teď tady bylo ještě víc lidí a čumělo, jak kdybych byla nevím, co.

**

Konečně jsem přišla ke své skříňce a mohla si vzít potřebné věci na hodinu angličtiny.

„Ahoj" povyskočila jsem, protože jsem se lekla. Zatracená Alex. „Ahoj" zavřela jsem skříňku a už se otočila k ní. 

„Zase všichni čuměj" opřela jsem se o dvířka skříňky a rozhlédla se kolem, každý koukal na mě. „Asi budeš zbytek čtvrťáku oblíbená no" obě jsme se zasmály. „Prosím tě, kluci mě sjíždějí pohledem a holky akorát žárlej" 

„Asi jsi sexy" mrkla na mě Alex. Opět jsme se obě zasmály a tentokrát šly i do třídy.

„Vážně jsem sexy?" zeptala jsem se Alex, když jsme si sedly do zadní lavice. „Věř tomu nebo ne, ale jsi vážně hezká, po porodu jsi zase na své váze a změnila ses" vytáhla mobil, kde jsme měly společnou fotku. Nevěřila jsem, že jsem to já. Vážně na té fotce jsem vypadala jinak.

„Změnila mě ztráta paměti" podala jsem ji zpátky mobil. „Jo to taky, ale když nosíš tyhle výstřihy do školy, tak se nediv, divím se, že tě Justin pustil v tom, co máš na sobě" zamračila jsem se. Co je na mém oblečení hrozného? 

„No pustil, navíc mi ho koupil on" mrkla jsem na ní. „No vkus má, kožené kalhoty, tílko, na tom košile a supra, jsi prostě sexy stejně jako já" obě jsme se zasmály, dneska už poněkolikáté.

**

„Na tebe taky takhle zírají?" seděly jsme na obědě a všichni měly oči na náš stůl. „Mel, chodíme s těma nejvíc sexy klukamam co jsem viděla, navíc jsme přeci sexy matky" přikývla jsem. 

„Jestli je to nepřestane bavit, půjčím si od Justina pistol" Alex na mě vyvalila oči. „Co? Nějakou dobu s ním bydlím, myslíš si, že nevím, kde ji schovává?" jasně, že jsem to věděla, a ne jen o jedný. Bože to je bláznivé.

„Můžu si přisednout?" za mými zády se ozval hlas nějakého kluka. Protočila jsem očima a Alex se zasmála. „Jasně, sedni si" řekla Alex. Ten kluk se chtěl už posadit, ale Alex začala zase mluvit. 

„Teda pokud nechceš přijít o koule, tak bych si radši sedla vedle" ukázala na stůl, kde seděli nějací šprti. Ten kluk si radši ani nesednul a šel pryč. Obě jsme se musely zasmát.

„A jak vám to s Justinem jde?" „Skvěle" napila jsem se z flašky, kterou jsem měla položenou na stole, samozřejmě v ní byla voda. 

„Už jste spolu spali?" málem jsem vyprskla obsah v mé puse. „Co?" pokroutila jsem hlavou. 

„Nespali, nebyl čas" trošku jsem zalhala. „Nebyl čas, nebo nebyla odhodlanost?" nadzvedla obočí. „Obojí" zašeptala jsem. „Mel, není se čeho bát, už jsi to sním dělala mnohokrát, jenom si to nepamatuješ" pohladila mě po ruce, kterou jsem měla položenou na stole. 

„Já to vím, štve mě, že si to nepamatuju"

**

„Chceš hodit domů?" škola skončila a Alex dneska ráno odvezl Ryan a teď neměla, jak se dostat domů, protože jsme skončili dřív. „Byla bys hodná, jen zavolám Ryanovi" přikývla jsem.

„Myslíš si, že by bylo hodně blbý, kdybych Justinovi udělala takovou menší přehlídku?" nevěděla jsem, co mě to zase napadalo, ale určitě by to bylo pěkný. 

„Myslíš erotickou přehlídku?" jak to zase věděla? „Jo přesně to" na chvíli jsem otočila hlavu k ní, ale za chvíli jsem ji dala zpět rovně a věnovala se řízení. „Určitě by se mu to líbilo"

„Co takhle v pátek jít nakupovat? Já bych si tak koupila něco na to..." Alex se zasmála. „Jo klidně a vezmeme i Jess a děti do kočárku a máme výlet s procházkou" ta holka to skvěle naplánovala, a navíc mi četla myšlenky. 

„Přesně to jsem měla na mysli, já stejně teď nemůžu provozovat sex, takže to do pátku vyjde" Alex se na mě podívala pohledem WTF? „Co?" „Nic" obě jsme chytly výtlem.

**

„Jsem doma" zakřičela jsem. Nic se však neozývalo. Když jsem přešla do obýváku, všechno mi bylo jasný. Justin spal na gauči a John si hrál s jeho mobilem vedle něj. Musela jsem se tomu zasmát.

Šla jsem k Johnovi a sebrala mu mobil z těch jeho malých ručiček. Mobil jsem položila na stůl a Johna si vzala na ruce. Poznala jsem, že potřebuje přebalit, a tak jsem s ním šla nahoru.

Ihned, jak jsem ho přebalila, jsem se s ním vrátila dolů a položila ho do koutka, který měl v obýváku. Ihned si začal hrát s nějakou hračkou.

Usoudila jsem, že se malý zabaví, a tak jsem se vydala k Justinovi. Klekla jsem si k sedačce a dívala se na něj. Spal vážně sladce.

Pohladila jsem ho po tváři a vtiskla mu malý polibek na rty. Chtěla jsem se odtáhnout, ale Justin najednou promluvil. „Pokračuj" zasmála jsem se. Znovu jsem se naklonila k Justinovi a spojila naše rty.

Po chvilce jsme se s Justinem od sebe odtáhli a on se posadil, já si sedla vedle něho. „Usnul jsem asi, co?" jo spal jako hřib. „Zřejmě jo" pohladila jsem ho po tváři. „John je..." „V pohodlí, už přebalený" ubezpečovala jsem ho. Přikývl.

Společně s Justinem jsme Johna vykoupali a uložili do postýlky. Nevím, co tady s Justinem dělali, ale hned usnul.

„Lásko?" přišla jsem za Justinem, který seděl na gauči a koukal na televizi, já se zatím byla umýt. „Ano?" sedla jsem si na něj a on mi okamžitě položil ruce na boky. 

„V pátek půjdeme s holkami nakupovat a na procházku s malými, škola odpadla, tak jen, abys to věděl" spojila jsem ruce za jeho krkem.

„Bude se mi stýskat" udělal na mě face. „To vydržíš" vtiskla jsem mu polibek a zvedla se z něho. Jenže to jsem nestihla, protože mě Justin zatáhl zpátky. 

„Kam jdeš?" uvěznil mě v jeho objetí. „Jsem unavená" „Půjdu si lehnout s tebou" Justin šáhl po ovladači na televizi a vypnul ji. Mně vzal do náruče a šel do ložnice.

„Půjdu se osprchovat, neusni mi" věnoval mi letmý polibek a ztratil se za dveřmi koupelny.

Ležela jsem asi 5 minut a Justin vylezl z koupelny. Byla jsem otočená na bok.

Najednou jsem ucítila na svém těle jeho ruce, pořádně si mě k sobě přitáhl a rukou mi kroužil po bříšku. 

„Dobrou" vtiskl mi pusu do vlasů. „Dobrou" propletla jsem nám nohy a pořádně se ještě k němu přitulila. Ihned jsem usnula.

Dangerous ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat