Mel
„Tak, co si dáš?" s Ryanem jsme už seděli v restauraci. „Těstoviny" odpověděla jsem jednoduše.
Po tom, co Ryan objednal, jsme se dali do řeči. „Takže, podle toho, co jsem slyšel, víš máte spolu doopravdy skvělý vztah. Chci tím říct, že tohle nemáme nikdo, ani já s Alex a ani Jess s Fredem" nějak jsem nechápala, kam tím míří.
„A proč mi to říkáš?" nadzvedla jsem obočí. „Vlastně ani nevím, chtěl bych si s tebou popovídat od začátku co se známe, všechno shrnout dohromady, protože je toho spoustu, co asi nevíš"
„Tak povídej, ráda si to poslechnu a třeba na něco odpovím" přikývl. „Fajn, tak začneme od začátku. Ten den, kdy jsi se s Justinem poprvé setkala, koukal na tebe celý ten den, ptal se mě odkud tě znám, teda abych to přiblížil, ptal se nás, jestli nevíme, kdo jsi, a my to věděli kvůli tvému tátovi, jak si u nás kupoval zbraně, dlužil nám peníze a nezaplatil včas.
No Justin byl z tebe v prdeli už první den" tak teď jsem se musela zasmát. „Rád vidím, že se směješ" trochu jsem začervenala. „Tak pokračuj" pobídla jsem ho.
Než ale stačil mluvit, tak nám přinesli jídlo. „Děkuju" číšník přikývl a pak odešel. „Tak dobrou chuť" „Tobě taky"
Během jídla jsme se bavili dál o Justinovi, dozvěděla jsem se opravdu moc zajímavých věcech.
„Myslím, že bychom mohli pokračovat příště, co ty na to?" zvedla jsem k němu pohled. „Jo ráda, jenom asi bych chtěla, abych byla i s Johnem, ale ne sama, tak jestli..." „Nevadí mi to, spíš budu rád, že jsi se synem a nemyslíš chvilku na tu věc, když tě rozptýlím" byl zlatý.
**
„Takže zítra?" Ryan mě dovezl po večeři k Jess, kde jsem si vyzvedla Johna, a pak jsme jeli k nám, kde jsem Johna uspala a teď se Ryan chystal odejít, ještě jsme si chvilku povídali.
„Ráda s tebou půjdu, ale co Alex? Nebudeš jí chybět?" přišlo mi už teď blbý, že Rayn se mnou trávil dneska hodně času.
„Alex jde zítra za rodiči, chtějí s ní něco probrat, takže nebude" „Tak tím pádem dobře, zítra" opřela jsem se o rám dveří, zatímco se Ryan obouval.
„Zítra ráno tě vyzvednu" překvapil mě, když mi dal pusu na tvář. „Měj se" než jsem stačila zareagovat, byl pryč a já byla trochu zmatená.
Druhý den
„Tenkrát mi bylo úplně jedno, že je mafián" oba jsme se zasmáli. Ryan nás s Johnem vyzvedl ráno, a pak jsme vyrazili na procházku.
„Aspoň víš, že jsi dbala na to, co má v srdci, a ne co dělá mozkem" „Ale Justin má v srdci mafii, poznala jsem to, i když to dělá nerad, tak ho to baví, teda baví ho ta akce, vycítila jsem to" „Nikdy jsem si toho nevšiml" zasmála jsem se. „To já jsem jeho snoubenka" „Jo to je pravda"
Celý den jsem byla s Ryanem a malým, dopoledne jsme byli venku, pak zašli na oběd, a pak domů, protože John potřeboval spánek a nechtěla jse ho tahat venku.
S Ryanem jsem si povídala dál a dál, došli jsme až k tomu, jak mi Justin řekl, že mě miluje. Potom jsme si hráli s malým, a nakonec jsme společně vařili. Byl to vážně skvělý den s nejlepším kamarádem.
„Chtěl bych ti něco říct" momentálně jsme s Ryanem seděli v obýváku, byl a John už spal.
„Poslouchám tě" poznala jsem, že Ryan byl nervózní. „Jak už víš, tak Chaz tě miluje" při tomto jméně, mě zamrazilo, naštěstí byl už ve vězení a já jsem za to ráda. „Jo, vím to"
„Hned na začátku ses líbila Justinovi a tím pádem jsme na tebe nemohli vůbec nic zkusit" nevěděla jsem, kam tím směřuje.
„Ačkoliv jsme byli totální kurevníci, někde hluboko uvnitř nás byl pořád cit lásky" pozorně jsem ho poslouchala. „A to znamená?" Ryan se zhluboka nadechl a přemístil jeho oči do těch mých.
„Miloval jsem tě taky" cože dělal? „Cože?" byla jsem v šoku, to nebylo možný. „Já vím, zní to neuvěřitelně, ale taky jsem se do tebe zamiloval, ale nemohl jsem nic dělat, neřekl jsem ti to, věděl jsem, že máš oči jenom pro Justina, a tak to bude vždycky" tak jo tohle byl pro mě šok.
„Ale pak když jsem vás viděl s Justinem, tak jsem i viděl Alex, jak trochu žárlí na vás. Popravdě věděl jsem, že ona byla do Justina zamilovaná, ale on ji pouze využil. Rozhodl jsem se udělat teda krok dopředu a chtěl jsem Alex pozvat na rande, ale ona mě odmítla, a tak jsem pak na to šel přes Justina" nevěřila jsem, co tady slyším.
Nechtěla jsem mu do toho skákat, takže jsem ho poslouchala dál. „Když jsem s ní pak trávil těch pár hodin, zakoukal jsem se, nevím jak je možný, že tak rychle" usmála jsem se, ale jedna věc mě zarážela.
Co ke mně cítí Ryan teď?
„Tohle jsem fakt netušila a je mi to líto" nevím proč mi to bylo líto. „To je v pohodě, zamiloval jsem se do jiné a tys mě přešla" „Au" chytila jsem se u srdce. „To bolelo" oba jsme se zasmáli.
„Můžu se zeptat na jednu otázku?" Chtěla jsem vědět, jak je na tom teď. „Jasně" moc jsem nevěděla, jak začít. „Víš, je mi trapný se ptát, ale co ke mně cítíš teď?" „Teď?" Přikývla jsem.
„Pořád tě miluju, ale jako svojí sestru, neboj se, nejsem do tebe zamilovaný, mám tě moc rád, jako svojí sestru" byla jsem ráda, že mi řekl toho, zároveň mě to zahřálo u srdce. „Taky tě mám jako bratra, moc jsme spolu nestrávili chvilky sami, ale za poslední tyhle dny jsem si uvědomila, že ty jsi ten, kdo mi vždycky pomohl a já tě mám jako bratra, zároveň nejlepšího kamaráda"
„Takže sestro, měl bych jít" Ryan se chtěl zvednout, ale já ho zastavila. „Pil si, takže v žádném případě nepojedeš autem, takže tu spíš, zavolej Alex a vyřiď ji, že ji pozdravuju" cukaly mi koutky, protože to bylo vtipný. „Vím, že bys mě nepustila, takže nemůžu nic dělat" jo vyhrála jsem a bez boje.
**
„Alex spí u rodičů, takže aspoň nebude doma sama" Ryan konečně dotelefonoval. Vážně mu to trvalo dlouho, popravdě skoro hodinu.
„Takhle si voláte pořád, tak moc dlouho?" Musela jsem se rýpnout. „Ehm jo" aha. „Jsem rád, že se směješ" teď mi ten úsměv, ale poklesl. „Jo díky za rozptýlení" „To nestojí za řeč"
„Zítra půjdu za Justinem a ráda bych se vyspala" zvedla jsem se z gauče. „Jasně, takže dobrou noc" „Dobrou" vydala jsem se nahoru do ložnice.
Potřebovala jsem spánek.
ČTEŠ
Dangerous ✔️
Fiksi PenggemarJak dokáže obyčejná holka změnit život největšímu děvkařovi na škole, který je zároveň mafiánem?