101

2.9K 147 3
                                    

Mel

Byl pátek a já jsem byla s holkami na nákupech, nejdříve jsme byly na procházce s kočárky a teď jsme byly v obchodě se spodním prádlem.

„A co tohle?" zařvala na mě Jess. Vybíraly jsme něco, v čem bych se mohla předvést Justinovi, ale na mě bylo všechno nějak moc odvážné. Jess mi podala to, co měla v ruce a já se na to podívala. Ihned mi to přišlo divný, takový až moc. „Ne" vrátila jsem jí to a pokračovala dál v cestě.

„Tímhle způsobem si nic nevybereš" zamrmlala Jess, asi si myslela, že ji neuslyším, ale já ji slyšela moc dobře.

Takových deset minut tady jsme chodily určitě, tenhle krám vyl doopravdy velký, takže jsem se ani nedivila, jenomže na vybírání toho není mnoho a já nic neměla.

Přešla jsem k nějakému kousku, vzala jsem ho do rukou a pořádně si ho prohlédla. Nebylo to špatné. Černo-červené krajkové spodní prádlo, jak podprsenka, tak tanga, žádné podvazky a to se mi líbilo.

„Tohle se mu bude líbit" vyskočila jsem, zase mě vylekaly, Jess se za mnou objevila a Alex už tu byla taky. „Myslíte?" ukázala jsem jim to pořádně. „Jasně, že jo, hlavně, že to je krajkové" mrkla na mě Alex.

Ještě takových pět minut jsem si rozmýšlela, jestli si to půjdu zkusit. „Tak už do tý kabinky vlez" Jess mě popostrčila ke kabinkám. Chvíli jsem zaváhala, ale nakonec jsem tam vlezla.

Když jsem si to oblíkla, bylo to vážně dokonalý. 

„Wau, tohle je fakt perfektní" Alex mi nakoukla do kabinky. „Souhlasím" přidala se k ní Jess. „Není to moc?" „Mel, Justinovi se to bude líbit a navíc úžasně ti to sedí, máš dokonalou postavu, prsa se ti teď zvětšily, zadek máš skvěle vytvarovaný, prostě ti to strašně sedí" řekla Jess. „Tak dobře" vyhodila jsem holky z kabinky a převlékla se zpátky do svého oblečení.

Po zaplacení jsme se s holkami vydaly ještě do obchodů, a pak na jídlo, kde jsme se najedly a vyrazily domů. Divila jsem se, že malý byl celou dobu v klidu, navíc když byl po Justinovi.

Když jsem přišla domů, Justin nebyl doma podle plánu. Ano měla jsem plán, který jsem si domluvila s kluky. Měli Justina vzít k jednomu z nich a zabavit ho až do šesti večer. Já mezitím připravím vše, co je potřeba, jako je večeře, a hlavně sebe.

Co se týkalo Johna, moje máma si ho na dnešek vezme k sobě. Ano já vím, že je ještě malý a měla bych s ním být hlavně já, ale aspoň si zvykne na společnost, a hlavně být nějakou dobu beze mě nebo bez Justina.

„Ahoj mami" objala jsem ji. Přišla asi půl hodinu po tom, co jsem dorazila domů já. „Ahoj zlato" objetí mi opětovala.

**

„Takže všechno víš, a ještě jednou děkuju" máma tady byla asi půl hodinu. „Všechno zvládneme a vy dva s Justinem si to užijte" trošku jsem zčervenala. 

„Neboj se, už si to určitě zažila mnohokrát" „Děkuju" vyprovodila jsem ji ke dveřím. „Měj se" dala mi pusu na líco. „Ty taky, zítra si pro něj dojdu někdy odpoledne" „Dobře, tak ahoj" „Ahoj"

Hned jak máma odešla, jsem se pustila do večeře. S Justinem máme strašně rádi špagety, takže jsem zvolila tohle. Nechtěla jsem a ani nebudu dělat něco významného, vždycky bylo lepší udělat to, co chutnalo oběma než něco, co by se ani nemuselo povést.

Když jsem uvařila, šla jsem se převléknout do toho prádla. Nic prostírat nebudu, bude to normální večeře tak, jak byl na to Justin zvyklý. Vždycky někdy uvařím, a pak to společně sníme, takže to muselo být nenápadně.

V koupelně jsem se tedy převlékla a trochu namalovala, ale jenom trochu. Začala jsem být nervózní, a to hlavně proto, protože jsem si nepamatovala na sex a nevěděla, jaký to je. No a já si zrovna vyberu takovouhle věc na mé „poprvé", fakt skvělý, Melanie.

Bylo šest hodin a Justin za chvilku přijde domů. Já jsem byla v županu a pod ním měla nové spodní prádlo. Chtěla jsem, aby to vypadalo jakože jsem se umyla.

Co nevidět jsem uslyšela zavrzání, Justin si odemkl a vstoupil dovnitř našeho domu. 

„Jsem doma" zakřičel od chodby, do které jsem odsud neviděla. „V kuchyni" zakřičela jsem nazpět. Stála jsem u sporáku a míchala omáčku v hrnci, aby to vypadalo, že ji zrovna vařím, ale popravdě jsem ji ohřívala.

I přes silnou látku županu jsem cítila Justinovy ruce, jak se okolo mě obmotaly. 

„Ahoj krásko" zašeptal mi do ucha a mně naskočila husina. Justin položil jeho hlavu na moje rameno. „Co vaříš?" usmála jsem se, všechno šlo podle plánu. „Boloňskou" otočila jsem hlavu jeho směrem.

Justin mi dal letmý polibek, a pak se odtáhl. Koukala jsem, co jde dělat a podle vyndávání talířů z kuchyně ve skříňce, jsem usoudila, že jde prostřít stůl. 

„Malý je nahoře?" sakra, co mu mám odpovědět? Když mu řeknu, že je u mámy bude mu to divný, jenže když mu řeknu, že je nahoře, půjde určitě za ním, a pak zjistí, že tam není. To jsem nepromyslela. „Spí" vymyslela jsem si. „Dobře" ani nevíte jak jsem si oddechla, že tam nešel.

„Pro tebe" dala jsem talíř před Justina a šla nandat sobě. „Děkuju" slyšela jsem, jak si bral už příbory.

Nenažranec.

Nandala jsem si i porci pro sebe a sedla si naproti Justina. Jakmile zpozoroval, že už sedím a začínám jíst, promluvil. „Je to vážně dobrý" usmál se na mě. „Snažila jsem se" jo snažila jsem se hodně. 

„Myslel jsem, že bychom se dneska vysprchovali spolu, ale asi pozdě" ukázal na můj župan. Ou to bude ještě zajímavý, vůbec netušil, co jsem pro něj měl připravené. „Tak příště" mrkla jsem na něho.

„A jaký byl den s holkami?" v duchu jsem si říkala, jak galantně to vycházelo. „Skvělý, dobře jsme si po dlouhé době pokecaly, co ty u kluků?" zeptala jsem se, doufala jsem, že mu neříkali nějaký kraviny. „Taky dobrý, skvěle jsme si pokecali" dál už jsme nemluvili.

„Bylo to vynikající" Justin odnesl talíře do myčky, a pak ji zapnul na mytí. Nádobího tam bylo víc, takže se mohlo mýt. 

„Půjdu se podívat na malého, a pak do sprchy, až se vysprchuju přijdu za tebou dolů" Justin chtěl jít nahoru, ale já ho zastavila. Bože bylo to tady.

„Justine..."

Dangerous ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat