83

2.9K 146 4
                                    

Mel

Už to byl týden po tom incidentu s mámou, týden jsem ji neviděla, a co bylo horší, týden jsem s ní ani nemluvila, snažila jsem se ji dovolat, dokonce jsem byla u nás, ale James mě poslal domů s tím, že ji to přejde, a pak mi dá vědět, mám ji prý nechat vychladnout. 

Jenomže jak dlouho to bude trvat?

S Justinem bylo všechno skvělé, nehádali jsme se, měli jsme se dobře, Justin se o mě pořád staral, bylo to roztomilý, ale někdy to přeháněl, ano jsem těhotná, ale ne chorá. Neříkám, že by mi to obzvlášť vadilo, ale někdy to bylo vážně moc přehnaný.

Dneska byla sobota a já jsem byla doma sama, Justin si musel něco zařídit s kluky, prý nic důležitého, no radši jsem to neřešila.

Seděla jsem v obýváku a koukala na televizi, v ruce měla mobil, kdyby se náhodou ozvala máma, ale ono nic. Psala jsem ji SMSky, že jsme si dávali pozor, ale prostě se to i tak stalo. Bohužel nic nepomáhalo.

Celým domem se ozval zvonek, vyvalila jsem se z gauče a přešla ke dveřím, jakmile jsem je otevřela, dostala jsem šok. Ve dveřích stála máma.

„Mami?" v mým hlase zněla překvapivost, ale bodejť ne, neodpovídala na telefon, a vlastně na nic, no a najednou se tu zjevila jen tak. „Můžu dál?" pozvala jsem ji ihned.

„Mel, já asi jsem to trochu přehnala, ale pochop mě, celou dobu si mi říkala, že si dáváte pozor, a pak mi oznámíš že jsi v tom, moje reakce byla správná, ale měla jsem si to s tebou vyjasnit" celou dobu jsem ji poslouchala a z jejího monologu jsem usoudila, že má pravdu.

„Mami to je v pohodě, já tě chápu" vstala jsem a máma taky. Obě jsme se objaly, a pak se pustily do konverzace.

Justin

Celý ten týden se Mel trápila, byla doma, zalezlá v pokoji a upřímně ani dvakrát příjemná nebyla. Rozhodl jsem se udělat jednu věc, zajít za Amy a normálně si s ní promluvit, jinou možnost už jsem vážně neviděl.

Když mě Amy pozvala dál, byl jsem zaražen, nečekal jsem, že to půjdu tak snadno. Po celou dobu návštěvy jsem se jí to snažil vysvětlit. Zdálo se mi, že to pochopila a možná ještě dnes dojde za Mel.

Domů jsem se vrátil až večer, ještě jsem se stavil za Ryanem a pokecal. Jakmile jsem otevřel dveře můj, pohled se vyskytl na Mel a Amy. Svou práci jsem odvedl velmi dobře.

„Ahoj lásko" přišel jsem k Mel a políbil ji. „Zdravím Amy" pozdrav mi oplatila. „Kde jsi byl?" zeptala se Mel. „U Ryana" přikývla. To, že jsem byl nejdříve u Amy jsem ji neřekl z jednoho důvodu, s Amy jsme se dohodli, že ji to říkat nebudeme, kdyžtak ji to potom řekne ona sama.

Amy odešla asi před hodinou a my s Mel jsme se koukali na televizi. 

„Vím, že jsi byl za mou mámou, řekla mi to" otočil jsem se k ní a divil jsem se. Nečekal jsem, že ji to řekne tak brzo. „Děkuju" políbila mě. „Nemáš zač" oplatil jsem ji polibek. 

„Ale mám, jsi to nejlepší, co se mi v životě stalo, a díky tobě přišla máma, strašně tě miluju, Justine, ať už jsi cokoliv, nebo ať máš jakýkoliv chyby" tyhle slova mě trochu zarazily, pač jsem to nečekal, ale úsměv mi to zvedlo doopravdy velký. 

„Taky tě miluju" políbil jsem ji znovu a u jednoho polibku to neskončilo.

Dangerous ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat