Mel
Bylo něco kolem půl sedmé hodiny večer, rodiče šli na nějakou večeři a já čekala na Justina.
Abych pravdu řekla, tak být sama v tom baráku, bylo pro mě děsivý, od té doby co se stalo minule, to bylo pro mě divný, a proto jsem cupitala z kuchyně, kde jsem si byla pro pití zase nahoru, ale bohužel mě něco zastavilo.
Dveře od tátovi pracovny byly otevřené a to nebývalo zvykem, vždycky byly zavřené a někdy i zamčené, né, že bych to zkoušela, ale spíše jsem tátu viděla, jak je zamyká.
Věděla jsem, že mám přísný zákaz tam chodit, ale moje zvědavost byla vetší, takže jsem si to namířila dovnitř.
Nic zvláštního tu nebylo, všude nějaký papíry a blbosti, kterým jsem nerozumněla, takže jsem šla zpátky do svého pokoje, jenomže, když už jsem zavírala dveře, můj zrak se přemístil do rohu ke skříni, kde čouhala nejenom nějaká věc, ale něco co vypadalo jako zbraň.
Vydala jsem se k tomu, hned jak jsem došla k tomu můj pochyb o tom, že by to mohlo být něco jiného byl pryč, byly tam zbraně.
**
„Justine? Jsi už na cestě ke mně?" jakmile jsem viděla, co jsem viděla, šla jsem volat Justinovi, přeci jenom on na to může třeba šáhnout, já na to šahat nechtěla. „Zlato, parkuju před vaším barákem, děje se něco?" líbilo se mi oslovení „zlato" „Řeknu ti to až přijdeš, jdu ti otevřít, rodiče nejsou doma" ani jsem nečekala na odpověď a zavěsila a běžela dolů.
„Co se děje?" Zeptal se, když vešel dovnitř. Taky mohl říct ahoj, ale bylo hezký, jak se stará. „Pojď musím ti něco ukázat" táhla jsem ho nahoru do tátovi pracovny.
Jakmile Justin uviděl ty zbraně, celý ztuhl a já nevěděla proč, vždyť on je na to zvyklý ne?
„Asi netušíš, jak se to tu mohlo vzít" nic jiného mě nenapadlo, než se zeptat na tohle. „Mel, jak jsi to našla?" změnil téma. „No, tyhle dveře bývají vždycky zavřený a teď bylo otevřeno, no tak jsem se sem šla podívat, a když už jsem byla na odchodu, tak jsem to zahlídla" Justin si povzdechl.„Měl bych ti něco říct, ale ne tady, pojď, půjdeme k tobě do pokoje"
Měla bych se bát? No doufám, že ne.
„Ty zbraně, jsou od našeho gangu, měl jsem tu čest se s tvým otcem už seznámit jinak, než přes tebe" zůstala jsem sedět na posteli a koukala na Justina jako vyvoraná myš. „Cože? A na co ty zbraně jako má?" byla jsem z toho mimo, a dokonce i vyděšená, vždyť na co by můj táta měl mít zbraně?
„To já nevím, ale taky by mě to zajímalo, Mel víš, myslím si, že by jsi to měla nějak zjistit, protože obyčejný člověk si jen tak za nic nekoupí ty nejlepší zbraně, a ještě ke všemu drahý" „Jak to mám asi zjistit? Já...já to nechápu"
Justin si ke mně přisedl a posadil si mě na klín. „Něco spolu vymyslíme jo?" přikývla jsem.
„Teď, ale chci dělat něco jinýho, něco, čeho se nemůžu nabažit" než jsem stačila nějak zareagovat, pochopila jsem to, Justin se přitiskl svými rty na ty mé, samozřejmě jsem mu polibky oplácela.
Za chvilku jsme se od sebe odtáhli. „Tohle je to, čeho se nemůžeš nabažit?" přikývl. „Nikdy nebudu mít dost tvých rtů, pořád nechápu, kde ses to tak úžasně naučila" „Mám na to skvělého učitele, kterýho miluju z celého svého srdce, a i přesto, co je zač" přilepila jsem se na jeho rty, usmál se. „Taky tě miluju Mel" řekl, když se odtáhnul.
Nikdy bych neřekla, že já budu chodit s Justinem Bieberem.
Přitáhl si mě k sobě na klín, tak abych mu byla čelem a opět spojil naše rty v jedno, jeho ruce směřovaly k mému zadku, a tam je nechal, po chvilce mi zmáčknul zadek, a já prostě chtě-nechtě vzdychla. Bylo neuvěřitelný jaký na mě měl vliv.
Moje ruce byly v Justinových vlasech. Sakra ten kluk byl tak úžasný. Ani jsem nestihla zareagovat, jak to udělal, ale ocitla jsem se poležená na posteli a nade mnou byl Justin, který se podepíral jednou rukou, aby mě nezalehl. Jeho rty se přemístily na můj krk, celá jsem se chvěla, byl to dokonalý pocit.
„Líbí se mi, když jsi ze mě celá mimo" zašeptal mi do ucha a následovně zkousnul ušní lalůček a já jak jinak musela vzdychnout.
„Koukneme se na film?" cože? On přestal? Musela jsem zavrčet, když se odtáhnul. „Nevrč na mě"
„Líbí se mi, když se mě dotýkáš, proč jsi přestal?" při téhle otázce jsem musela být rudá až na prdeli. Justin se zase naklonil ke mně a zašeptal mi přímo do rtů: „Protože, kdybych pokračoval, neovládnul bych se" říkala jsem, že jsem byla rudá až na prdeli? Tak teď už po celém těle.
Zbytek večera jsme se s Justinem koukali na film a při něm se mazlili, cítila jsem se šťastná a hlavně milována.
Co se týkalo té chvilky předtím, nijak jsme to už neřešili, sice by se mi líbilo, kdyby Justin zašel dál, ale ještě jsem na to nebyla připravená a Justin to věděl.
ČTEŠ
Dangerous ✔️
FanfictionJak dokáže obyčejná holka změnit život největšímu děvkařovi na škole, který je zároveň mafiánem?