20

5.8K 216 2
                                    

Mel

Po chvilce jsem se uklidnila, zdola jsem slyšela křiky, máma s tátou se hádali. Vzala jsem mobil a napsala Justinovi. 

Mel: Potřebuju tě u sebe. 

Hned mi odepsal. 

Justin: Myslím, že teď  je nebezpečný jít za tebou i po tají, běž spát Mel, miluju tě, musíš se uklidnit. 

Jediný co mě uklidní je on, ale měl pravdu, půjdu spát.

Justin

Přijel jsem domů, to co se stalo byla hrůza, její otec by mě doopravdy zabil, nemohl jsem uvěřit, že jí ale zakazuje být se mnou, ano chápal jsem ho, jsem nebezpečný, ale láska je láska, dokážu ji ochránit a navíc teď bylo všechno v cajku.

„Jseš tu nějak brzo" řekl Ryan, od té doby se jsem odešel se nehnul, pořád čuměl na telku. „Zkomplikovalo se to, vysvětlím ti to" celý příběh jsem mu řekl, nestačil se divit, nejhorší bylo, že mě ten chlap bude chtít zabít i tak a ještě horší je, že se nedozvím na co ty zbraně má, jelikož je s Mel rozhádaný a ta mu jen tak neodpustí.

„Teda, to je mazec, co budete dělat?" „Neoupustím ji, miluju ji, nikdy ji neopustím, budeme se muset vídat tajně, ale úplně tajně, hádám, že ten chlap je schopný nás i sledovat" budeme si muset dávat doopravdy pozor. 

Najednou mi zazvonil mobil, Mel. „Co ti píše?" jak ví kdo to je? „Že mě potřebuje, ale teď nemůžu jít za ní ani po tají.

Další den

Mel

Dneska je sobota, to znamenalo, že Justina neuvidím ve škole, sakra musím se s ním sejít, potřebuju ho. Potřebovala jsem jeho doteky.

„Mel? Jsi vzhůru?" zeptala se mě mamka, nechtělo se mi dolů, protože tam bude táta. „Ano?" „Pojď se najíst" povzdechla jsem a šla si udělat ranní hygienu, a pak se vydala dolů do kuchyně.

„ÁÁÁ, princezna se nám vyspinkala" jak mohl mít tak dobrou náladu, já s ním mluvit ale nehodlala. „Hele mluvím s tebou, bylo by dobrý odpovědět" já s tebou, ale nemluvím. 

Sedla jsem si ke stolu a ignorovala ho.

„Mel, s tatínkem ti chceme něco říct" přišla do kuchyně máma. „A co?" promluvila jsem za dnešek poprvé. 

„Myslím si, že když sis začala s mafiánem, tak by jsi měla vědět, proč má tatínek ty zbraně, co jsi našla" ona o tom něco věděla? „Co?" „Dřív jsem pomáhal s těmito prodeji, pak jsem ale skončil, kvůli rodině a teď mi vyhrožovali, že pokud to neodkoupím já, zabíjí vás, takže jsem je koupil a musím je jít předat starým známým" 

Cože? Dělal si srandu? On mi tady říkal jak je Justin pro mě nebezpečný, a sám v tom jede?

„Ale už pár let v tom nejsem, tohle byl jenom jeden obchod, už nikdy víc" „Ty jsi mi tady říkal, jak je pro mě Justin nebezpečný a sám jsi v tom jel? Promiň, ale na tohle já nemám" zvedla jsem se a běžela pryč, musela jsem za Justinem, hned. 

„Kam si myslíš, že jdeš?" křičel na mě táta. „Za ním, je mi jedno, že jsi mi to zakázal, ale já ho miluju, já bez něj nedokážu být sakra" ještě po mě něco řval, ale já to naprosto ignorovala.

**

„Justine..." hned jak mi otevřel, jsem se mu vrhla okolo krku. „Co tady děláš?" pořád mě držel. „Musím ti něco říct" všechno jsem mu řekla. Byli tu i ostatní, takže to věděli i oni a jeho otec taky. 

„Hej, bude to dobrý" „Ne nebude, ty to nechápeš, co? On mi zakazuje být s tebou, a přitom je v tom namočený taky, sakra vždyť..." bylo mi jedno, že tady brečím přede všemi, ale já jsem taková. „Půjdeme nahoru" řekl Justin klukům.

Justin

Neměl jsem ponětí, jak jinak bych jí uklidnil, a tak jsem ji vzal do náruče a odnesl k sobě do pokoje, kde jsem ji položil na postel a přitulil si jí k sobě, tak že mi ležela na hrudi a já ji hladil na zádech. Celou dobu brečela.

„Justine?" promluvila po chvilce. „Ano lásko?" usmála se, konečně se směje alespoň trošku. „Nechci se tam vracet, chci být s tebou" jenomže ona se vrátit bude muset. „Já vím Mel, já vím, ale nejde to a to víš" přitulila se ke mně ještě víc.

„Můžeš pro mě něco udělat?" zeptala se mě. „Cokoliv" nahnula se ke mně. „Chci přijít na jiný myšlenky, myslíš že bys.." věděl jsem přesně, kam tím mířila a líbilo se mi, jak je byla nervózní. 

Na nic jsem nečekal a spojil naše rty v jedno, líbal jsem ji jemně a ona mi je jemně oplácela, sedla si na mě obkročmo a já ji chytil za boky, pořád jsme se líbali, jemně, nebylo kam spěchat, protože oba jsme věděli, že nikam jinam než líbání a mazlení jít ještě nemůžeme, možná za pár dnů ano, ale dneska ještě ne.

Převrátil jsem nás tak, že byla pode mnou a já se podepíral nad ní, svoje ruce mi dala za krk a já jí rukou zajel pod tričko, nic neřekla a proto jsem pokračoval, dráždil jsem ji přes podprsenku prsa a ona mi vzdychala do úst, líbilo se jí to, ale byla neuvolněná. Chápal jsem to, bylo to pro ni nový. 

Svoje ruce mi přemístila na lem mého trička a sunula ho víš, nechápal jsem, kde se to v ní vzalo.

„Chci, abys byl bez trička, miluju tvoje břišáky" musel jsem se zasmát. Pomalu mi přetáhla s mojí pomocí tričko přes hlavu, a pak se zase vrhla na moje rty. 

Po chvilce jsem se přemístil na její krk a jemně ho okusoval, tak aby tam neměla cucflek, vzdychala mi do tváře. Její ruce byly na mém břiše, jemně ho hladila a mně se to líbilo, její dotyky se mnou dělaly všechno možný, měl jsem z ní husí kůži. 

Po chvilce jsem si lehl vedle ní a otočil si jí na bok, a pak ji zezadu objal, oba jsme si užívali toho druhého jen tak v tichosti.

„Že mě nikdy neopustíš" promluvila po chvíli. „Neopustím tě, nikdy" a s těmito slovy jsme oba usnuli v objetí až do večera.

Dangerous ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat