59

4.2K 163 0
                                    

 Mel

Ráno nemohlo být snad ani lepší, probudila jsem se s Justinem, tolik mi to chybělo. 

„Dobré ráno" Justin otevřel oči a zářivě se na mě usmál. „Dobré" úsměv jsem mu opětovala. „Mel, musím jít domů, Hank se na mě přijde podívat" můj úsměv odpadl, chtěla jsem být s ním. Justin si všiml mého pohledu. 

„Přijdu za tebou odpoledne" vtiskl mi polibek. „Tak dobře" Justin se zvedl z postele a oblékl si tričko, které si včera sundal. Zvedla jsem se taky a hodila přes sebe jeho mikinu, co jsem tady měla. „Moje mikina" ukázal na mě. „Jo, ráda ji nosím" usmál se na mě.

**

„Přijdu asi až na pátou musím něco zařídit s kluky" Justin se právě obouval. „Jsi zraněnej, nechci, aby se ti ještě něco stalo" nemůže nikam jít. „Nikam nejdeme, jenom musíme něco probrat, neboj se" pohladil mě po tváři. „Budu ti věřit"

Když Justin odešel, vydala jsem se do kuchyně, kde seděli už všichni. 

„Mel, ty a Justin jste zase spolu?" zeptala se máma. Co ji mám vlastně říct? Jsme spolu? My si to vlastně ani neřekli, ale to, co se včera stalo nebylo důkazem? Sakra já nevím. „Já vlastně ani nevím, ale asi jo" sedla jsem si ke stolu a nasypala cereálie do misky, co byly připravený na stole. 

„Mel, Justinovi se něco stalo? Protože, když včera šel do schodů, škubl sebou" zeptal se James, cože udělal? To mi neřekl. „No, on ho někdo postřelil" řekla jsem zklamaně, mimochodem James ví všechno o mafii, protože s ní spolupracuje stejně jako Erik, když nám to řekl, máma málem odpadla, ale naštěstí se ji nic nestalo, já si jenom řekla, že mít v rodině další mafiány, je vážně skvělý, nic horšího mě potkat nemohlo. 

„Už je v pohodě Mel" Erik mě pohladil po zádech. „Přestaňte tohle říkat všichni, bolí ho to a já to vím, všichni říkáte, jak to bude v pohodě, ale já viděla jak jde po schodech dolů s bolestí" přešla mě z toho chuť k jídlu, misku jsem dala na linku a odešla do pokoje. 

Dala jsem si sprchu, a pak si znovu lehla do postele, kde jsem se přitulila k plyšákovi od Justina.

Celý den jsem nic nedělala, neměla jsem náladu, za chvíli bude pět a má přijít Justin, konečně.

„Mel, je tu Justin" Erik vlezl do mého pokoje. „Máš si prý obléknout něco pohodlného, a pak přijít dolů za ním" přikývla jsem a vydala se do šatny.

Justin

„Takže jste znovu spolu?" máma Mel mě posadila do obýváku, čekal jsem tady na Mel. „Vlastně se ji na to chci zeptat právě dneska" připravil jsem nám u nás doma romantický večer. „Tak dobře" James právě přišel taky do obýváku. 

„Kam tě postřelili?" sedla si vedle Amy. „Do boku nalevo" „Ještě pořád tě to bolí?" „Už ani ne, občas to štípne, nebo když dělám nějaké rychlé pohyby, tak to bolí" přikývla.

Mel po chvíli přišla dolů převlečená. Zvedl jsem se a šel k ní. Když jsem k ní došel, dal jsem ji pusu, ale jenom tak lehce, přeci jenom tady byla její máma a James no a teď už i Erik. 

„Užijte si to" rýpl do nás Erik. „Mel, kdy přijdeš?" zeptala se její máma, když jsme byli u dveří. Mel se koukla na mě. „Zítra ráno ji přivezu" přikývla. „Dávejte na sebe pozor, Justine" James měl na mysli ty debily, co mě postřelili.

Přijeli jsme ke mně, otevřel jsem dveře a Mel otevřela pusu. Nedivil jsem se ji, všude byly svíčky a nějaké tu kousky červených růží. 

„Páni, to je pro mě?" otočila se na mě. „Ano, pro tebe" usmála se na mě a šla ke mně blíž. „Děkuju, je to moc hezký" vešli jsme dovnitř a já zavřel dveře. Ihned jsem popadl růži, která byla položena na skříňce. 

„Mel?" musel jsem to udělat teď. „Ano?" „Budeš znovu moje holka?" vím, neřekl jsem to nějak moc romanticky, ale já už to nemohl vydržet, chtěl jsem ji mít znovu u sebe. „Budu Justine, protože tě miluju" přistoupila ke mně a políbila mě. „Taky tě miluju" políbil jsem ji já. 

„Teď večeře, mělo to být obráceně, ale já už to nemohl vydržet" usmála se na mě.

Po večeři jsme si pustili film, romantiku, vůbec jsem nebyl proti. „Konečně spolu" řekl jsem. „Konečně spolu" zopakovala mojí větu, a pak mě políbila. 

Mel se na mě potom znovu uvelebila a za chvíli usnula, mně to vůbec nevadilo.

Dangerous ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat