Mel
„Kdo to byl?" zeptal se mě Justin, jakmile jsem nasedla do auta. „Nový student" řekla jsem hnusně.
„A co po tobě chtěl?" nehodlala jsem mu říkat, že mě zval na rande, protože by udělal ještě něco, co by nebylo dobrý. „Chodím s ním na většinu hodin, takže něco okolo školy" vymyslela jsem první věc, co mě napadla. „Fajn, ale pokud na tebe něco zkusí, ať si mě nepřeje" jo Justin byl fakt žárlivý.
„Si roztomilý, když žárlíš" nahla jsem se k němu a políbila ho. „Nežárlím" řekl, když se odáhl. „Jo to určitě" zasmála jsem se. „Hej" nahodil naštvaný face. „Ale notak" opět jsem se k němu nahnula a políbila ho.
Tentokrát jsem to prohloubila a vznikl z toho dokonalý polibek.
„Kde je malý?" až teď jsem si uvědomila, že tady není. Byla jsem to ale hrozná máma. „U tvé mámy" zamračila jsem se. „A to proč?" nelíbilo se se mi, že byl zase u mámy. Nebyla jsem s ním dopoledne a kus odpoledne, a to mi vadilo. Měla bych se mu věnovat.
„Psal jsem ti, že tě chci někam vzít" „Vadí mi, že se mu moc nevěnuju" Justin trochu zamrzl. „Nemůžeš za školu a dneska je to výjimka" jenže ne jediná. „A na silvestra a nový rok taky" Justin si povzdechl. „Nechtěl jsem tě naštvat" „Nenaštval, neřeš to a už jeď"
**
„Co tady děláme?" Justin zastavil uprostřed města. Nic neřekl, vystoupil a než jsem se nadála, tak otevíral dveře mě.
„Pojď" nabídl mi ruku, kterou jsem přijala. Zavřel za mnou dveře, a nakonec zamknul. Propletl nám prsty na rukou a společně jsme se vydali pro mě neznámo kam.
Justin zastavil před obchodem s dovolenýma. Co má za lubem?
Otevřel dveře a společně jsme vešli dovnitř. Nikdo tady nebyl, a tak jsme šli rovnou k paní, která seděla za stolem.
„Dobrý den" řekli jsme oba s Justinem. „Dobrý den" byla to nějaká starší paní, ale vypadala příjemně.
„Co potřebujete?" jo to by zajímalo i mě. „Víte, nedávno jsem mojí přítelkyni požádal o ruku a budeme se brát" nechápala jsem, co tím chce naznačit.
„Mel o tom neví a je to pro ní takové překvapení a netrpělivě čeká, co ze mě vypadne" obě jsme se zasmály.
„Chci, aby si moje snoubenka vybrala dovolenou na naše líbánky" tak jo teď jsem byla v šoku, tohle jsem vážně nečekala.
„A-le" nevěděla jsem co říct. „Zlato, prostě si vybereš dovolenou a upozorňuju tě, že na cenu koukat nebudeš" byla jsem stále v šoku. „Máte něco v nabídce?" zeptal se Justin té paní. „Určitě" začala něco ťukat do počítače.
O 2 týdny později
Během dvou týdnů se stalo spoustu zajímavých věcí, které jsem nečekala. Ten den, co jsme s Justin vybírali naše líbanky, jsme se dohodli i na datumu. Budeme se brát v červenci, prý jsme to měli domluvené tak i loni a mně se to popravdě líbilo.
Další den ve škole si mě zase všímal Sam. Ze začátku mi to vadilo, ale když to nevzdal se se mnou bavit, tak jsem na něj změnila názor. Stali se z nás vážně dobří kamarádi.
„Ahoj" Sam si sedl ke mně. Měli jsme společnou hodinu. „Ahoj" usmála jsem se na něj. „Jak jsi se měla?" tohle byla naše normální konverzace. „Skvěle" a byla to pravda.
„Já vím, že už jsem se tě na to ptal, ale chci, abys se mnou zašla někam" ptal se mě na to často a já ho vždycky odmítla. „Ty víš, že nemám čas kvůli Johnovi" popravdě možná bych si čas našla, ale Justin by vyváděl.
„Byla by to kamarádská schůzka" nahodil na mě face. „Dobře a kdy?" když s ním půjdu teď, později se mě už třeba ptát nebude. No a nebo bude chtít jít někam znova. „Co třeba v pátek? Večeře?" trochu jsem se zamyslela, jestli s Justinem něco nemáme. „Tak dobře"
Doma
„Musím ti něco říct" sedla jsem si k Justinovi na gauč. „Povídej" usmál se na mě. „Nechci, aby ses naštval" Justinův úsměv klesl. „Co se stalo?" ihned si mě k sobě stáhl na klín. Byla jsem zaskočená, ale ráda, že ho cítím.
„Sam mě pozval na večeři" nechtěla jsem to prodlužovat. „Ale ty jsi odmítla, ne?" zhluboka jsem se nadechla a vydechla. „Přijmula" koukla jsem se mu do očí. „Než začneš vyvádět, bude to jenom kamarádský" Justin si mě ze sebe stáhl a stoupl si.
„Justine" stoupla jsem si taky a přešla k němu. „Co když na tebe něco zkusí?" skoro to zakřičel. „Justine" chytla jsem ho za tváře a nechala ho, ať se na mě podívá.
„Miluju tebe, on je můj kamarád, ty jsi moje všechno, prosím věř mi" zadívala jsem se mu hluboko do očí. Justin dal svoje ruce na moje boky a přitáhl si mě k sobě. „Věřím ti, ale jemu ne" povzdechla jsem si. „Jeden večer, slibuju, že ti zavolám kdykoliv se bude dít něco špatně" políbila jsem ho.
„Dobře" Justin mě chytil pod zadkem. „Zlepši mi náladu" hned jsem věděla, co chce a já nebyla proti. Povyskočila jsem a obmotala si okolo jeho pasu nohy.
Justin s námi přešel na gauč na který mě položil. Stále jsme se líbali. Justin se ode mě odtáhl a sundal si tričko. Vrhnul se na můj krk a začal ho okusovat. Líbilo se mi to, ale to já jeho mám dneska opečovávat.
Sebrala jsem všechnu sílu a přetočila nás. Sundala jsem si tričko a vrhla se na Justinovy rty. Justin mi dal ruce na zadek a mačkal ho. Navzájem jsme si vzdychali do úst, protože jsem se otírala o jeho rozkrok a on mi všemožně mačkal zadek.
Netrvalo to dlouho a oba jsme byli nazí. Dneska žádná předehra nebude. Na to jsme oba byli moc vzrušení, a hlavně jsme se už potřebovali cítit. Nastavila jsem si Justinův penis na můj vchod a dosedla. Oba jsme zavzdychali. Začala jsem se nadzvedávat a Justin mi pomáhal.
Naklonila jsem se k němu a on mi začal okusovat bradavku. „Jussi" zavzdychala jsem, když mě silně kousl do bradavky. Popravdě to nebolelo, cítila jsem pouze nával rozkoše. „Mel" Justinův dech se odehnal okolo mého dekoltu.
Cítila jsem, jak to na mě jde. Za chvíli jsme se oba udělali. Celou dobu mi ale Justin pomáhal se nadzvedávat, abychom měli intenzivnější orgasmus.
Když už jsem vážně nemohla lehla jsem si na jeho hruď. Justin nás přikryl dekou, kterou jsme se přikrývali večer u televize. Byl strašně skvělý pocit ležet na někom, koho opravdu milujete.
„Byla jsi dokonalá" Justin mě políbil na temeno hlavy. „Ty taky" byla jsem dost unavená.
Ani nevím jak, ale usnula jsem s pocitem, že mě Justin hladil po mých nahých zádech.
Ráno
Probudili mě rány ozývající se z kuchyně. Otevřela jsem jedno oko a zjistila jsem, že ležím na Justinovi. Jenže co ten hluk? Otočila jsem hlavu směrem do kuchyně a málem jsem dostala infarkt. V kuchyni byla Alex a něco vařila? Bože to je trapas.
„Justine" zašeptala jsem. Sním to ale nehlo. Nahla jsem se k němu a políbila ho. Něco zamrmlal a otevřel oči.
„Nenechte se rušit" zakřičela na nás Alex. Trhla jsem sebou a Justin vykulil oči. „Co tady děláš?" zeptala jsem se jí. Vůbec jsem se nehla, protože kdybych to udělala, strhla bych ze sebe deku a oba s Justinem bychom byli nazí.
„Máš asi blbou paměť, ale domlouvaly jsme se, že dneska tě svezu" sakra mě to nedošlo. „Ještě, že mám klíče"
„Mohla by jsi na chvíli jít třeba za Johnem, abychom se mohli jít obléknout?" zeptal se jí Justin. „Stejně mu nesu jídlo, takže jo mohla" zasmála se a šla ke schodům, na kterých se ještě zastavila. „Mimochodem, vaše oblečení jsem dala do ložnice" zrudla jsem.
„Tohle bylo trapný" zašeptala jsem Justinovi, když odešla nahoru. „To bylo, ale zase sranda" oba jsme se zasmáli. „Asi jsme usnuli, co?" Justin natáhl ruku ke mně a pohladil mě po tváři. „Asi jo" naklonil se ke mně a políbil mě.
„Včerejší večer byl dokonalý" řekl, když se odtál. „To byl" usmála jsem se na něho. „Miluju tě" dal mi za ucho neposlušné pramínky vlasů, které mi padaly do očí. „Taky tě miluju, ale musíme se jít obléct" Justin se zasmál.
ČTEŠ
Dangerous ✔️
FanfikceJak dokáže obyčejná holka změnit život největšímu děvkařovi na škole, který je zároveň mafiánem?