Mel
Koukala jsem na něho vyplašeně, nemohla jsem uvěřit, že jsem ho vzrušila. „No moc nekoukej, za to můžeš ty" promluvil po chvilce. Začala jsem se červenat.
„Ale možná by jsi mi s tím mohla pomoct, kdybys pokračovala, pomohlo by mi to" červená až na prdeli, ale teď vážně, mám nebo nemám? Přešla jsem k Justinovi a sedla si na něho znovu obkročmo.
„Co mám dělat?" zeptala jsem se nervózně. „Stačí, když budeš dělat to, co předtím, ale pokud nechceš tak nemusíš" poposedla jsem si na jeho bouli a začala se trošku hýbat, Justinovy ruce se přemístily na můj zadek a začali jsme se u toho líbat.
Justinovi moje pohyby byly příjemné podle jeho vzdychů, ale mě to bylo taky příjemné, přeci jenom jsem měla jenom kalhotky, takže jsem to cítila taky, abych pravdu řekla, byla jsem z něho mokrá, tohle bylo pro mě nové a já vůbec nevěděla, kde se to ve mně vzalo, ale líbilo se mi to.
Za malou chvilku si mě Justin přetočil pod sebe. „Nemůžu uvěřit, že jsi mě udělala přes kalhoty" to už to bylo? Ale já tomu taky nemohla uvěřit. „Mel ty jsi mokrá" zasmál se Justin.
„Co kdybych ti pomohl si to taky užít?" zašeptal mi do ucha a následovně se otřel o můj ušní lalůček. Chtěla jsem zakývat na souhlas, protože jsem to vážně chtěla, jenomže to by to nesměl můj táta zkazit.
„Mel, spíš? Chtěl bych s tebou něco probrat" „Ne, nespím, jenom vydrž chvilku, převlékám se" „Dobře, dojdu si ještě na záchod, a pak přijdu. „Okej" podívala jsem se na Justina, v jeho očích bylo vidět zklamání.
„Vynahradíme si to, slibuju" „Já vím, jenom mě mrzí, že jsem nemohl zajít dál než obvykle, zřejmě musím jít, zítra je sobota, takže si pro tebe přijdu a řeknu ti podrobnosti o dovče" přikývla jsem. „Miluju tě" políbil mě. „Taky tě miluju" políbila jsem ho já. „Tak se měj" naposled mě políbil a následovně odešel oknem pryč.
**
„Tak co potřebuješ tati?" ležela jsem v posteli a táta u mě seděl. „Vím o té Havaji a vím, že ty už taky, jenom nechci, abys mi domů přišla těhotná, a proto bych prosil, aby jste použili ochranu" tohle říkal můj otec? Usmála jsem se. „Myslím, že to už není potřeba, Justin mi přinesl antikoncepci" ukázala jsem tátovi na krabičku na stole. Usmál se.
„Z jedné strany jsem ti Justina zakazoval, protože se bojím, že se ti něco stane, vzhledem k jeho práci, ale z té druhé strany to bylo kvůli tomu, že se nedokážu smířit s tím, jak jsi mi už vyrostla, nám s maminkou, přijde mi to jako včera, kdy jsi běhala po dvorku jako malá a teď už děláš tyhle věci"
„Ale už jsem vyrostla a budeš se s tím muset smířit" „Jednu věc nechápu, proč zrovna on? Kdyby jsi si našla někoho normálního a věkově stejně starého, né ty musíš jít do mafiána o 5 let staršího" zasmála jsem se. „Nikdo není dokonalý"
„Mohl tady zůstat, nemusela si ho vyhánět" tahle věta mě zaskočila, on věděl, že tu bylJustin? „Jak víš.." zastavil mě. „Je mi to úplně jasný Mel, ale je možná lepší když o tom nevím"
„Děkuju tati" kouknul na mě divně. „Za co?" tvářil se nechápavě. „Za tu Havaj, děkuju, že jste mi to dovolili, cením si toho" „Jo tohle, nejdřív jsem nechtěl, ale když pak začal vytahovat peníze, povolil jsem" zasmála jsem se. Dneska už po několikáté. „Tak já jdu spát, sladké sny"
ČTEŠ
Dangerous ✔️
FanfictionJak dokáže obyčejná holka změnit život největšímu děvkařovi na škole, který je zároveň mafiánem?