Březen
Mel
Všechno se semlelo strašně rychle, byl měsíc březen a to znamenalo jedno, Justin měl narozeniny a já taky. Dohodli jsme se společně, že to oslavíme všichni dohromady v jeden den.
Ale abych ujasnila, co s stalo za těch pár měsíců. Začneme u Jess a Freda, jejich dcerka Ellie rostla jako z vody, už ji bylo přes půl roku a byla zlatá. Fredo odešel od mafie, sice to nejde tak, že by mu už nic nehrozilo, ale nic už nedělal, aby byl podezřelej, stále sebou nosil pistol, aby mohl ochránit svojí rodinu.
Alex a Ryan, ti dva od té doby, co se to dozvěděl, že je Alex těhotná, jsou šťastní tak jako nikdy. Ti dva měli už svatbu, taky malou stejně jako Jess a Fredo. Pořídili si svůj dům a bydlí spolu, Ryan měl co dělat, aby to rodiče Alex dovolili, ale nakonec všechno dopadlo skvěle. Stejně jako Fredo, Ryan taky přestal s mafií, tudíž každou chvílí trávil s Alex.
Máma a James, ti dva věděli všechno, všechno co se stalo. Ti dva se hledali až se našli, nikdy jsem neviděla mámu tak šťastnou, ani s tátou taková nebyla, no jsem ráda.
Erik, ten kluk se změnil, na naší školu přišla nová studentka, chodila do stejně třídy jako Erik, tedy do čtvrťáku, jmenuje se Sandra. Erik ji už stihnul dostat do postele hned druhý den, ano jak nečekané, ale pak se stal zvrat. Sandra byla tu noc u nás, pamatuju si, jak jsem byla opět naštvaná na Erika, jenomže potom, co se Sandra plížila od nás jsme do sebe narazili, tak nějak jsem se s ní dala do řeči a pokecaly jsme, vysvětlila jsem ji okolnosti okolo Erika a všechno, co se děje v tomto městě, tak nějak se z nás staly kamarádky a teď už jsme čtyřka společně s Alex a Jess.
No ale to hlavní spočívalo v tom, že Erik začal cítit vinu, co se stalo mezi ním a Sandrou, ti dva spolu museli být po škole, Sandra si to tam s ním pěkně vyřídila. Erik ji chtěl ale znovu do postele, prý byla moc dobrá, no bohužel Sandra mu na to neskočila, jenomže Erik se tak snažil až se dosnažil se zamilovat. Ano je to tak, Erik se zamiloval a Sandra taky, všechno se to stalo tak rychle, znělo to neuvěřitelně, ale bylo to tak.
No ale Erik a Sandra měly i krušné období, však kdo by se s tím nevypořádal, ti dva se milovali a jejich rozchody a návraty se nedaly ani spočítat na jedné ruce. Teď už spolu byli měsíc a asi jim to klapalo.
Já, já jsem si zlepšila známky a vysvědčení jsem měla docela pěkné, máma mi tedy zrušila ty zákazy, všechno bylo ve starých kolejích.
Já a Justin, tohle téma bylo taky zajímavé. Měli jsme se skvěle až dokud nenastal zvrat, na začátku prosince jsme se pohádali. Justin měl pánskou jízdu, samozřejmě se ožral jako prase a dokonce se i zhulil. S klukama byl v baru a co se nestalo? Ano stalo, Justin by byl schopný mě podvést, přesně tak, byl tak zhulený, že mu bylo úplně u prdele, že po něm v baru lezla nějaká děvka.
Dokonce se líbali a jak jsem to věděla? Někdo z naší školy to natočil. Hned druhý den jsem s Justinem měla velikou hádku, řekla jsem mu, že ho zhulení neomlouvá, neměl si to brát. Pohádali jsme se tak silně, že to vypadalo i na rozchod.
Nemluvili jsme spolu týden, pak za mnou přišel Ryan a řekl mi všechno, co se stalo v baru, Justin se s tou děvkou nevyspal, odtáhl ho pryč, byla jsem ráda alespoň za tohle, ale pořád jsem na něho byla naštvaná. Justin se začal snažit tak jako nikdy, a já mu to nakonec odpustila, a nakonec Vánoce byly šťastné a veselé.
Dneska byl den D, měla jsem narozeniny, bylo mi 18, bylo neuvěřitelné, jak moc to uteklo. Dnešek se vyvíjel strašně hezky, ráno když jsem se probudila nahá vedle Justina, mimochodem včerejší noc byla fakt úžasná.
No zpátky, takže když jsem se probudila vedle Justina v posteli nahá, musela jsem na něho koukat, protože on byl prostě roztomilý, no přitulila jsem se k němu a znovu zaspala.
Když jsem se probudila, dneska už po druhé ,Justin vedle mě nebyl, ale jakmile jsem se chtěla zvednout, Justin přišel do pokoje se snídaní do postele. Společně jsme se nasnídali, a pak se ještě mazlili. Po snídani jsme trávili čas spolu s nic neděláním, pouze blbnutím.
Teď byl už večer a naše párty byla rozjetá v plném proudu. V Americe se pije sice až od 21, ale já už pila teď, měla jsem v sobě už pořádně dost alkoholu, ale pořád jsem vnímala okolí, a hlavně Justina, který se ode mně nehnul ani na krok.
Tancovali jsme vášnivý tanec, otírala jsem se o Justina jak nejvíc to šlo, a on mi rukama přejížděl po bocích, a přitom se mi jeho dech odrážel od mé pokožky na krku, bylo to tak vzrušující, že bych ho nejradši odtáhla někam pryč.
Justin si mě otočil k sobě a já si obmotala ruce okolo jeho krku, on mi je dal na zadek a různě ho mačkal. Najednou jsme se začali i u tance líbat a navzájem jsme si vzdychali do úst.
„Jsi tak sexy v těch uplých džínách" zašeptal mi do ucha, a následovně se otřel o můj ušní lalůček. Vzdychla jsem a docela nahlas, ještě, že tady hrála ta hudba. I když vlastně tato oslava byla pouze čistě naše „rodinná", tak by jim to nevadilo.
Znovu jsem se přilepila na jeho rty a tentokrát jsem se na něj namáčkla tak, že by se mezi nás nevešel ani papír.
Asi o hodinu později jsem toho měla ještě víc v sobě.
„Justin se udělal přes kalhoty" bavili jsme se s ostatními ovšem možném a teď přišlo téma sex, víte co bylo úžasný? Vůbec jsem nevěděla, co dělám, byla jsem tak ožralá. „Teda kámo" všichni se zasmáli a Justin mi zavrčel do ucha.
Najednou jsem vstala a chtěla si jít pro další pití, ale nějak jsem to nezvládla a podlomily se mi kolena. Justin mě naštěstí chytil dřív, než jsem spadla na zem.
„Mel" zvedl mě tak, abych stála na nohou. „Myslím, že už máš dost" zasmála jsem se. „Jo to určitě má" ozvala se Alex. Chudák kvůli těhotenství nemohla pít alkohol.
Justin
Mel byla tak ožralá, že jsem se divil, že to doteď zvládla. Ani já jsem nebyl tak ožralý, a to jsem pil taky dost.
„Vezmu ji nahoru, tak zítra lidi" vzal jsem Mel do náruče, protože pochybuju o tom, že by někam došla po svých. Jakmile jsem s ní došel ke mně do pokoje, položil jsem ji na postel a začal ji vysvlékat oblečení.
„Ty draku" zasmála se Mel, musel jsem taky.
Svlékl jsem ji do spodního prádla a chtěl ji přikrýt, jenomže ona mě zastavila. Její ruce chytly lem mého trika a než jsem se stačil vzpamatovat, bylo dole.
„Chci tě Justine" stáhla mě na sebe. „Mel, jsi opilá" řekl jsem už mezi polibky. „Ne tak, abych nevěděla, co dělám" musel jsem se znovu zasmát.
Začala mi rozepínat kalhoty, nešlo jí to, tak jsem to udělal sám. Začala si rozepínat podprsenku, ale já ji zastavil.
„Mel nech toho, nevyspím se s tebou dneska" zavrčela, ale pokračovala dál, rozepla si podprsenku a odhodila ji někam pryč. Můj pohled teď směřoval na její prsa.
„Nedělej, že to nechceš" vrhla se mi znovu na rty, neříkám, že se mi to nelíbilo, ale ona byla opilá.
„Mel dost" odstrčil jsem ji od sebe. Znovu zavrčela. Začala si sundávat kalhotky a za chvíli je neměla. Ona věděla ,že mě vzrušuje, když byla nahá.
„Doprdele Melanie" ušklíbla se. „Dneska vážně ne" lehl jsem si vedle ní a zezadu ji objal, tak aby se mi nemohla vyškubnout, a nic už dělat. „Teď spi" přikázal jsem ji.
Žádná odpověď se mi nedostala, asi konečně usnula.
ČTEŠ
Dangerous ✔️
FanficJak dokáže obyčejná holka změnit život největšímu děvkařovi na škole, který je zároveň mafiánem?