120

3.2K 141 5
                                    

O měsíc později

Justin

Nevěřil jsem, že mě pustili až za měsíc, byl jsem tam, prý kvůli pozorování, protože jsem byl dlouho v kómatu. 

Ale naštěstí jsem už byl doma se svou budoucí manželkou, kterou si za 3 dny beru. Jo celý ten měsíc jsme s Mel plánovali svatbu, ostatní ji pak pomáhali zařizovat všechny věci. Chtěl jsem to být já, ale bohužel, musel jsem být v té debilní nemocnici.

„Ahoj" Mel právě přišla domů. Byla s holkami vybírat šaty, samozřejmě ji dovezly holky domů, nařídil jsem, aby nikam sama nechodila. „Ahoj" ihned ke mně přišla a dlouze mě políbila.

„Co to je?" ukázala na zbraně, které jsem měl položené na gauči. Sakra, nedomyslel jsem, že přijde tak brzo. 

„No to jsou zbraně" viděl jsem na ní ten pohled děláš si srandu. „Vidím, že to jsou zbraně, ale proč jsou na našem gauči" nebudu jí lhát, stejně se na tohle nedala vymyslet jen tak nějaká výmluva.

„Přebírám to" nevinně jsem se usmál. „Tak jo, máš být v klidu a ty tady přebíráš těžké zbraně, jsi normální?" byla rozčílená, ale přitom tak sexy. 

„Zlato, uklidni se" obmotal jsem si okolo jejího pasu moje mé potetované ruce. „Jsem v klidu, jen když John usnul, tak jsem se nudil" začal jsem jí líbat krk. Věděl jsem, že jí mám přesně tam, kde jsem chtěl.

„Nech toho" snažila se mě odstrčit, ale to se jí nedařilo. „Nechceš abych přestal" tentokrát jsem ji krk začal kousat a sát. Vzdychla, to znamenalo, že ji mám.

„Jsou to 3 dny od mého propuštění, měli jsme spolu jednou sex, a to jsi ještě musela být nahoře, abych si neublížil, ale já jsem v pořádku" nic neříkala, dál jsem jí okusoval krk a nechával ji tam mokré stopy. 

„Půl roku bez sexu bylo pro nás oba utrpení, teda spíš pro tebe, protože já jsem nebyl při smyslech" vjel jsem jí rukou pod triko. „Neříkej mi, že to nechceš" zmáčkl jsem jí prso, samozřejmě vzdychla.

„Kde je John?" „Z toho se nevykroutíš" otočil jsem si ji k sobě čelem. „Jsi hroznej" snažila se mě odstrčit, ale nešlo jí to. „Miluješ mě" chytil jsem ji pod zadkem a čekal jestli se nadzvedne a obmotá si okolo mě nohy. Chvíli přemýšlela, ale nakonec povyskočila a obmotala si okolo mě nohy. Přilepila se mi na rty a já spolupracoval. 

Dal jsem se do chůze a šel s námi do ložnice.

Den svatby

Mel

„Jsi nervózní?" právě jsem byla doma a holky včetně mámy mi pomáhaly oblékat se, česat a tak. „A ty jsi byla?" zeptala jsem se mámy. „Každý je nervózní" připojila se Jess. „Všichni jsme byli"

„Mám pro tebe překvapení" překvapení? No to jsem byla zvědavá, zvlášť od mámy. „A řekneš mi to?" máma mi ale neodpověděla, místo toho se otevřely dveře a v nich stála osoba, kterou bych vážně nečekala.

„Eriku!" zakřičela jsem a vrhla se na něj. Sakra, tak dlouho jsem ho neviděla. Nečekala jsem, že můj skoro brácha si udělá čas a přijede na mojí svatbu. 

„Chyběl jsem ti?" „Nemusíš se mi omlouvat, že sis mě nepamatovala, je to v pohodě a jo všechno vím" usmála jsem se. Byla jsem ráda, že tady je. 

„A co Sarah?" „Je na místě, pomáhá tam ostatním, víš tak nějak je těhotná" otevřela jsem pusu, cože to řekl? „Ty budeš mít dítě?" tak tohle bych do něho neřekla. „Už to tak bude"

**

„Vím, na co teď myslíš" právě bylo pár minut předtím než mě James odvede k oltáři. „Na co?" „Chtěla by jsi, aby to byl tvůj táta, kdo tě tam povede" zaskočilo mě to, ale měl pravdu, poslední dny jsem nad tím přemýšlela. 

„Nemusíš nic říkat, já to chápu, a kdyby to šlo, tak ti ho přivedu zpátky" objala jsem ho.

„Takže můžeme?" právě začala hrát hudba, byla jsem nervózní, a ne málo. „Můžeme"

Když jsme vyšli od rohu, kde nás nikdo neviděl, tak se všechny pohledy obrátily na nás. Šli jsme po cestě okolo zahrady, všichni se usmívali. Když už jsme byli u oltáře, tak jsem se koukla na Justina, byl tak sexy.

„Sluší ti to" zašeptal Justin, když mě James předal jemu. „Děkuju" oba jsme se na sebe usmáli a otočili se k oddávajícímu.

„Sešli jsme tu, abychom oddali Melanie Black a Justina Biebera za manželé. Nyní vás poprosím o složení slibu manželského. Poprosím jako první slečno Melanie Vás" byla jsem opravdu nervózní. 

„Já Melanie Black slibuju, že budu věrná a vždycky tu budu pro svoji rodinu, jak ve zdraví, tak v nemoci" dokončila jsem svůj proslov. „Teď vy, pane Bieber" „Já Justin Bieber slibuju, že budu věrný a vždycky tu budu pro svoji rodinu, jak ve zdraví, tak v nemoci" usmála jsem se.

„Teď můžeme přejít dál. Ptám se vás Melanie Black, berete si pana Justina Biebera za svého manžela?" „Ano" ihned jsem odpověděla. „Ptám se vás Pane Justine Biebere, berete si slečnu Melanie Black za svojí manželku?" „Ano" 

„Prosím vyměňte si prstýnky" přesně, tak jsme udělali. „Prohlašuju vás za manželé, můžete se políbit" Justin se ke mně nahnul a jemně mě políbil. Avšak svoje rty nechal na mých a udělal ten pohyb znovu. Ale pak se musel odtáhnout.

**

„Teď už jsi konečně, paní Bieber" zašeptal mi Justin do ucha. Seděli jsme u stolu, celá rodina, jak moje, tak i ta Justinova, i když byla menší.

„A plánujete druhé dítě?" zeptala se Jeremyho přítelkyně. „Jo tati, plánujeme" Justin mi položil ruku na stehno a začal ho hladit, bylo to příjemné, ale když jel výš a výš, strhla jsem jeho ruku pryč. 

„Nech toho" Justin se jen přiblbě usmál. „Těším se na večer" otřel se o moje ucho. „Nadrženče"

„Co si tam šuškáte?" řekla moje teta. „Nic" rychle jsem odpověděla. Máma nad námi pokroutila hlavou.

**

„Užijte si to" zašeptala mi Jess. Právě jsme se s Justinem chystali jet na naše líbánky. Budou trvat sice jenom víkend, ale to kvůli Johnovi. „Užijeme" usmála jsem se.

„Celý víkend spolu, úžasná představa" to je debil. „Prosím tě, radši se věnuj řízení" „Taky tě miluju" oba jsme se zasmáli. „Jsem šťastný, že jsi už konečně paní Bieber"

Když Justin zastavil na semaforu, tak se na mě otočil. „Miluju tě" políbil mě. Usmála jsem se mu na rtech. „Taky tě miluju" přitáhla jsem si ho zpátky a políbila ho tentokrát já.

Nemohla jsem se dočkat až tam dojedeme a prožijeme jednu z nejhezčích nocí.

Justin

Nemohl jsem se dočkat až tam dojedeme, a já konečně pomiluju mojí manželku.

Dangerous ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat