4

8.9K 296 5
                                    

Justin

„Můžeš mi vysvětlit kde sakra seš?" jakmile jsem dorazil domů, hned se mi zkazila nálada. Co mu je do toho? Navíc žádný zpoždění jsem neměl.

 „Do toho ti nic není" řekl jsem naštvaně. „Je, máme práci Justine, nemůžeš pořád někde lítat jenom tak, tentokrát to řešit nebudu. Dneska máme schůzku s Blackem, dá nám zbytek prachů a jestli ne, zabijeme ho" poslouchal jsem tátu, jak mi dává opět ponaučení, když mi došlo co řekl...Black a zabíjení? To nemůže, doufám, že ten Black nám ty prachy dá jinak se Mel zhroutí. 

Proč myslím na Mel?

„Nemůžeme ho zabít" odporoval jsem. „Justine, můžeš mi vysvětlit, proč bychom nemohli?" „Je to otec Mel" řekl jsem. „Kdo je Mel?" zamračil se. 

„Další Justinova děvka ze školy a dcera Blacka" řekl zkurvenej Chaz, ona není děvka! „Není to děvka!" vykřikl jsem. Moje zlost se stupňovala víc a víc, jak může říct, že je to děvka, když ani neměla sex. 

„Ale, Justin se nám zamiloval?" Tohle popichování mi lezlo na nervy. „Nezamiloval, mám ji rád a to je všechno, nic víc v tom nebude, chceš ji urážet? Tak se nedožiješ zítřka" opravdu jsem řekl, že ji mám rád? Asi jo. Jo je pravda, že mě k ní něco táhlo a asi ji doopravdy mám rád, ale nechápal jsem, jak se to mohlo stát. 

„Justine, uklidni se, ty Chazy ho nech být, za hodinu vyrážíme, teď běžte" rozkázal nám táta a já se okamžitě sebral do svýho pokoje.

Chtěl bych zavolat Mel, ale neměl jsem na ni číslo, sakra na to jsem zapomněl, zítra se ji zeptám, ale určitě mi ho dá.

**

Zrovna jsem seděl v autě společně s Ryanem a tátou a byli na cestě na schůzi s Blackem. Modlil jsem se, aby ten chlap měl prachy, jinak ho zabijeme. Je tu šance, že by to mohl přežít, jelikož je tu jenom táta a ten mě chápe a Ryan, který věděl, že mi na Mel záleželo. Oba jsme nechápali, co se mnou provedla, nikdy jsem takovýhle nebyl.

„Takže Blacku naval prachy, nebo seš tuhej" řekl táta. Doufal jsem, že to táta hraje, jinak to bylo v háji. Neviděl jsem nikde tašky s penězma. „Ty prachy nemám tady, jsou ještě na účtu, nestihl jsem je vybrat, protáhlo se to v práci" dělal si ten chlap ze mě prdel? „Měl si poslední šanci dneska, nějaké poslední přání?" ale ne, táta namířil pistol přímo na něho.

„Tati počkej, má ty prachy, sice ne hotově, ale na kartě, tak mu dej do zítra čas" zastavil jsem to. Tak jo, teď mi úplně přeskočilo, tohle je poprvé co se zastávám někoho, kdo nezaplatil. 

„Justine co to s tebou je? Ty ses vážně zamiloval?" Co to plácal?? „Ne, jenom mi na ní záleží a ty jsi nebyl u toho, jak mi řekla do očí, že kdyby ztratila někoho z rodiny, sesypala by se, nemůžeš ho zabít, dej mu poslední šanci" Black to celé sledoval a zřejmě nechápal. 

Táta si povzdechl a nakonec tu pistol zandal do kapsy. „Dělám to jenom kvůli synovi, vážně mu na vaší dceři záleží, pokud ale zítra ty prachy nedostaneme, zastřelím vás, jo a Justine, vyzvedneš si to sám, mám něco na práci" nasedli jsme do auta a jeli zpátky domů. 

Tak jo tohle bylo divný, jestli lhal a nemá ty prachy, tak nevim co udělám.

Mel

Další den

„Takže říkáš, že tě políbil a nic jiného nezkoušel?" musela jsem to říct někomu a ten někdo byl Alex. Bylo to má jediná kamarádka tady a rodičům to rozhodně říkat nebudu, Alex jsem důvěřovala. 

Dangerous ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat