Mel
Byl týden před Vánoci a já šla teprve teď s holkami nakupovat dárky. A víte co na tom bylo nejlepší? Děti hlídali kluci, takže s holkami v nákupku strávíme celý den.
„Co budeš kupovat Justinovi?" zeptala se mě Alex. Co budu kupovat Justinovi? No dám mu vlastně dvě věci. „Už delší dobu přemýšlím o tetování" holky na mě koukaly nechápavě.
„Nechám si vytetovat něco společnýho s Justinem, ale ještě nevím co" konečně to pochopily. „Ale ještě mu k tomu koupím náramek, mám ho vyhlídnutý" a kde jsem na to vzala? No Justin mi jednou strčil peníze, bylo to, když se narodil John. Nechtěla jsem je, ale on mi je stejně narval, takže teď mu za to koupím aspoň dárek.
„Vytáhneš Justinovy úspory?" zasmála se Jess. „Stejně mi ty peníze narval, i když jsem je nechtěla" holky se zasmály. „Nejseš jediná" aha, tak to pak jo.
S holkami jsme vlezly do zlatnictví. Už jsem tady jednou byla a měla i tak nějak vybráno. Přešla jsem k vitríně k danému náramku. Byl zlatý a měl na sobě stříbrné kuličky. Byl velmi drahý, ale když mi Justin nacpal takových peněz, tak proč toho nevyužít v jeho dárek na Vánoce.
„Máš to už vybraný?" zase jsem se lekla. Musí mě pořád ty holky lekat? „Vlastně jo, co si myslíte?" ukázala jsem na náramek. „Bude nadšený, a když si necháš vytetovat něco společného s ním, tak to bude dvojnásob" usmála jsem se. Šla jsem za prodavačkou a řekla jí, že bych chtěla ten náramek.
„Jste si jistá, že na to máte?" koukla se na mě divně. To mi prostě nemůže normálně prodat ten náramek a mít k tomu takové připomínky? „Jsem si jistá" odsekla jsem hnusně.
Konečně jsme vylezly ze zlatnictví. Ta prodavačka byla fakt nesnesitelná. „Konečně" prohlásila jsem nahlas. „Už od pohledu byla nepříjemná" přidala se ke mně Jess.
Justin
Mel byla s holkami na nákupech a my kluci hlídali děti. Samozřejmě to měly skvěle vymyšlený, ale já si ani nestěžoval, byl jsem rád se svým synem. Kluci to měli stejně, i když mají holky, máme rádi svoje děti.
Byli jsme u táty a probírali pár informací o tom gangu. Ano Mel jsem řekl, že už to je v pohodě, ale pravda byla jiná. Bylo to sice lepší a už jsem nemusel chodit za tátou pomalu každý den, ale pořád po nás něco chtějí, a jen tak asi neodejdou.
Když je Mel ve škole a já hlídám malého, táta sem vždycky dorazí a dáváme věci dohromady. Naštěstí o tom Mel neví a asi jí to říkat nebudu. Měl bych, ale dokud to nebude doopravdy nutné, tak ne.
„Takže chtějí další zbraně? A na co?" zeptal se Fredo. Popravdě tule konverzaci jsem moc nevnímal, protože jsem se věnoval malému.
„Nemám tušení, ale musíme jim je prodat nebo nás prásknou na policii" nevěděl jsem, kde na nás vzali důkazy o něčem špatném, ale museli jsme si dávat pozor.
**
„Co máš Mel k Vánocům?" zeptal se mě Ryan. „Mám překvapení, který vám neřeknu, a ještě jsem ji koupil přívěšek se začátečními písmeny našich jmén" to překvapení udělám jenom proto, protože si na to Mel nepamatuje, jinak bych nevěděl.
„Aha a Vánoce slavíme teda u vás?" holky se tak dohodly takže to tak musí být. „Jo, holky se tak domluvily"
Mel
„A co si necháš vytetovat?" s holkami jsme seděli v KFC a žraly. „Popravdě nevím" nevěděla jsem to, protože si skoro nic nepamatuju ohledně Justina.
„Je těžký něco vymyslet, když si nepamatuju pomalu nic s ním" strašně mě to žralo, protože o Justinovi jsem nevěděla skoro nic, jen z vyprávění.
Večer
S holkami jsme po jídle šly dál nakupovat. Dneska nám přálo štěstí a koupily jsme si vše, co bylo potřeba, a hlavně co jsme chtěly.
Teď jsem byla před dveřmi od domu, šíleně unavená, vyčerpaná, ale spokojená. Otevřela jsem dveře a vešla dovnitř. V domě byl klid, ale už bylo pozdě, něco okolo deváté a malý už by měl spát.
Šla jsem nahoru do ložnice, protože Justin dole nebyl.
Když jsem vešla do ložnice, uslyšela jsem sprchu, což znamenalo, že byl ve sprše. Usmála jsem se sama pro sebe a lehla si na postel. Počkám na Justina tady, a pak se vysprchuju já, pokud na to budu mít sílu.
Po nějaké době se voda konečně vypnula a Justin vyšel do pěti minut. Když mě uviděl usmál se na mě, ale zároveň si oddechl.
„Už jsem ti chtěl volat, bál jsem se o tebe" Justin se už objevil nade mnou a věnoval mi jeden polibek. „Jsem v pořádku" pohladila jsem ho po tváři.
„Malý spí?" Justin jenom přikývl. Přišel mi nějaký zaražený. „Dojdu se za ním podívat" Justin opět přikývl a nechal mě odejít. Byl nějaký divný.
Zkontrolovala jsem malého, bylo všechno naprosto perfektní. Potom jsem se vydala zpátky za Justinem. Koukal do mobilu a moc šťastně se netvářil.
„Děje se něco?" sedla jsem si vedle něj na postel. Justin zavřel oči a vydechl. Pak je otevřel a koukl se na mě.
„Asi bych ti měl něco říct" odložil mobil na stolek. „Víš jak jsem ti řekl, že už je všechno s tím gangem v pořádku?" nevěděla jsem, kam tím míří. „Jo to si pamatuju" Justin si opět povzdychl, asi to muselo být vážný.
„Nebyla to pravda" byla jsem zaskočena, on mi lhal? „Co? Ty jsi mi lhal?" nevěděla jsem proč, ale do očí se mi nahrnuly slzy.
„Řekl jsem ti, že už je to v pohodě, ano je to lepší, ale pořád po nás něco chtějí, dneska mi došlo, že ti to tajit nemůžu a ani nechci, promiň" nevěděla jsem, co si o tom myslet. Lhal mi.
Nic jsem mu na to neřekla, zvedla jsem se z postele a šla ke dveřím.
„Mel" Justin se taky postavil z postele a šel ke mně. „Chci být sama" řekla jsem mu než začal mluvit on. Nic už neřekl a nechal mě jít.
Šla jsem za malým, měl tam gauč, takže si na něj lehnu, protože jsem teď s Justinem nechtěla bejt.
Justin
Celý den jsem přemýšlel, jestli jí to mám říct. Nechtěl jsem jí to říkat, tohle jsem řekl i klukům, ale já před ní nemohl tajit nic. Nakonec jsem jí to řekl a její reakce byla trochu jiná, než jsem čekal.
Myslel jsem si, že mi to bude vyčítat, ale ona nic neřekla a odešla. Přesně jsem věděl, kam šla a taky jsem věděl, že se už dneska nevrátí.
Chvíli jsem přemýšlel, že za ní dojdu, ale asi bych to ještě zhoršil.
Lehl jsem si do postele a šel spát, i přesto, že jsem věděl, že dneska jen tak neusnu.
ČTEŠ
Dangerous ✔️
FanfictionJak dokáže obyčejná holka změnit život největšímu děvkařovi na škole, který je zároveň mafiánem?