75

3.4K 155 3
                                    

Mel

Nemohla jsem mluvit, prostě se zastavilo úplně všechno okolo mě, vážně mě teď Justin požádal o ruku? Stále jsem tomu nemohla uvěřit. 

„Já, asi jsem se..." vzpamatovala jsem se hned, jak začal mluvit, nechtěla jsem, aby si myslel, že si ho nechci vzít, políbila jsem ho, aby nemluvil, a pak se odtáhla. 

„Ano, vezmu si tě a strašně ráda" opět jsem spojila naše rty v jedno. Pak mi Justin nasadil prstýnek a já byla hrozně šťastná.

Pak už jsem se na něj musela vrhnout.

Stáhla jsem Justinovi sako a odhodila ho pryč, vzala jsem lem jeho trika a už letělo někam pryč. Justin mi rozepl moje šaty a já z nich vystoupila. Sundala jsem mu kalhoty a on z nich vylezl stejně taky jako já předtím ze šatů. 

Přemístili jsme se na deku s polštáři, Justin mě pomalu položil do dek a vrhl se mi znovu na rty. Líbal jemně, ale zároveň trochu drsně, byla v tom cítit touha, ale i láska, sakra tak moc jsem ho chtěla.

Justin mi rozepnul podprsenku, ihned ji sundal, a pak se vrhl na moje kalhotky, jedním škubnutím je roztrhl a přiložil prsty na moje citlivé místo. „Tak mokrá" zašeptal mi na rtech, a pak do mě strčil prst. Před dosažením orgasmu je ze mě vytáhl, přesně jsem věděla proč, chtěl si to nechat až ho bude mít ve mně. 

Převalila jsem nás a sedla si na něj obkročmo, začala jsem se vrtit na Justinovi, tak aby mu to bylo příjemné, samozřejmě to bylo příjemné i mě a to dost. Když jsem cítila, že to na něho jde, přestala jsem, musela jsem se zasmát jeho výrazu. 

Převalil nás zase a já byla pod ním. Koukal mi do očí a já jemu, roztáhla jsem víc nohy a on do mě vnikl. Když do mě zajel svojí celou délkou, začal pomalu přirážet. Obmotala jsem si okolo jeho pasu nohy, aby měl lepší přístup. 

Justin začal přirážet víc a já cítila jak to na mě jde, oba jsme se za chvíli udělali. Vystoupil ze mě a si lehl vedle mě na deky.

Vzal jednu deku, kterou obmotal okolo nás a přikryl nás. „Byla jsi skvělá" políbil mě na rty. „To ty" polibek jsem mu opětovala a sedla jsem si na něj obkročmo, chtěla jsem další kolo. 

„Druhé kolo?" hladil mi zadek. Nic jsem neřekla a spojila naše rty. Líbali jsme se tak nenasytně. Za chvíli jsem ho konečně mohla zase cítit. Nadzvedávala jsem se a Justin mi pomáhal, byla to tak úžasné, sex s ním byl prostě neuvěřitelný.  Za chvíli jsme se znovu udělali.

„Další důvod, proč tě miluju" musela jsem se zasmát. „Taky tě miluju" políbili jsme se.„Takovýhle sex jsme snad ani nikdy neměli, a že jich nebylo málo" znovu jsem se zasmála, ale měl pravdu, bylo jich tolik, ale takhle dobrý snad ještě ne. „Musím s tebou souhlasit" propletla jsem si s ním prsty na ruce.

„Ještě je tady jedna věc" zašeptal mi do krku. „Hm?" na nic jiného jsem se nevzmohla. „Koupil jsem nám pozemek" jako kdybych obživla a koukla jsem se Justinovi do tváře. „Cože jsi?" nemohla jsem uvěřit tomu, co se dělo.

„Koupil pozemek, už se začal stavět, vlastně už je skoro hotový" musela jsem se usmát, tohle byl prostě ten nejlepší kluk. 

„Strašně tě miluju, Justine" „To já tě miluju"

Dangerous ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat