Mel
Včera večer se už nic nestalo, pouze jsme se líbali a mazlili, povídali si o kravinách, a hlavně si užívali jeden druhého.
„Dobré ráno" dělala jsem Justinovi snídani, a zrovna když jsem přišla do pokoje, se probudil. Jaká náhoda. „Dobré, to je pro mě?" vzhlédnul k táci s jídlem. „Jop, dobrou chuť, miláčku" dala jsem mu tác na stehna. „Jsi strašně dokonalá, ale tohle bych měl dělat já" taky budeš, nad mou myšlenkou jsem se zasmála. „Jindy" zvedla jsem se z postele.
„Kam jdeš?" přestal jíst. „Obléknout se" přešla jsem ke skříni. „Mně se líbíš takhle, a ještě lepší by to bylo, kdybys byla nahá" mrkl na mě, nadrženec. „To mi je jasný" oblékla jsem si tričko a kalhoty, spodní prádlo už jsem měla od včerejška.
**
„Vážně musíš jít?" loučili jsme se asi hodinu, Justin mě nechtěl pustit a držel mě v objetí. „Vážně musím" chtěla jsem se vymanit z jeho objetí, ale on měl větší sílu.
„Co kdybychom si ještě něco vyzkoušeli, a pak tě odvezu?"'otřel se mi o ušní lalůček. „Ty jsi neskutečný" otočila jsem se k němu a políbila ho, polibek samozřejmě prohloubil a sjel mi na zadek, obmotala jsem si nohy okolo jeho pasu a on s námi přešel na gauč, na který si sednul.
Přesunula jsem ruce na jeho ramena a on je měl pořád na mém zadku. Po chvilce nám došel kyslík, a tak jsme se odtáhli. „Vážně už musím" přikývl, zvedla jsem se z něj a šla se obout, hned byl za mnou a taky se obul.
**
„Jaká byla noc?" seděla jsem u Alex doma, Justin s Ryanem jeli „pracovat". Při vzpomínce na včerejšek jsem se usmála. „Usmíváš se jako idiot, to bylo asi krušný" „No jo bylo" povyprávěla jsem ji všechno, od toho zabití až po dnešek, kdy mě nechtěl pustit.
„Kde je ta stydlivá Mel?" Justin mě změnil. „Pryč, už se nevrátí, jsem ráda taková, jaká teď jsem" „Divoká?" praštila jsem ji polštářem. „Neříkej, že ty a Ryan jste včera nic nedělali" nadzvedla jsem obočí.
„Víš jak je těžký rozdýchat 4 orgasmy za jeden večer?" vykulila jsem na ní oči. „To se děl..." „Ne nedělám, je to drak, ale já si nestěžuju, protože je dokonalej" nemohla jsem uvěřit, že se s kamarádkou bavím o sexu takhle detailně.
**
„Mel,musíme si promluvit" přišla za mnou máma do pokoje, mimochodem byla jsem už doma. „Co se děje?" pobídla, ať jdu za ní, zvedla jsem se z postele a šla za ní, když jsme došli do kuchyně, můj zrak upadl na Justina. Co ten tady dělal? A s mým tátou u jednoho stolu?
„Co tady děláš?" sedla jsem si vedle něj. „Taky tě rád vidím" dal mi pusu na líčko.
„Zavolal jsem ho sem z jednoho důvodu" táta ho zavolal? Mám se bát? „Děje se něco?" máma si taky sedla. „Justina hledá policie" málem jsem se udusila vlastní slinou. „Cože?" koukla jsem zděšeně na Justina.
„Jak jsem ti říkal, o té nehodě s tím nevinným chlápkem, někdo našel jeho tělo a na něm jsou moje otisky" měla jsem v krku knedlík, Justin bude zatčen? To nééé. „A co to znamená?" „Musím jít na policii, budou se mě ptát na nějaké otázky a půjdu na nějaké testy" CO???? To ne.
„Jak o tom ale ví táta?" vážně jsem to nechápala. „Pracuju jako právník Mel, Justin za mnou přišel, abych mu pomohl ho z toho dostat nebo alespoň zkrátit trest" „Zkrátit trest?" postavila jsem se.
„Mel klid" postavil se i Justin, chytil mě za ruce. „Jak mám být v klidu, když ti hrozí vězení?" začala jsem brečet. Justin mě vtáhnul do svého objetí, slzy mi tekly proudem, bylo mi jedno, že tu jsou rodiče.
„Jak dlouho je za zabití?" zašeptala jsem mu do hrudi. Odtáhl se sedl si zpátky na židli a mě si posadil na klín. „Takových 10 let" zašeptal mi na krk. Vstala jsem z něho a utíkala do pokoje, zamkla jsem a sjela po dveřích dolů, tak dlouho bez Justina nevydržím, ani kdybych se měla zbláznit.
„Mel, otevři" řekl Justin. „Běž pryč" rozbrečela jsem se ještě víc. „Nikam nejdu, otevři ty dveře" vstala jsem a odemkla dveře, Justin ihned vstoupil a vtáhl mě do objetí.
„Všechno bude v pohodě" nic nebude v pohodě. „Justine, já bez tebe to nezvládnu" vydechla jsem. „Já vím" koukali jsme si do očí. „Miluju tě, Justine" „Taky tě miluju, Mel" teď už jsme brečeli oba.
„Dostanu ho z toho" koukla jsem se za Justina a uviděla tátu. „Dostanu ho z toho Mel, slibuju" přešel k nám. Nevěřila jsem tomu, tohle jenom tak nejde, ale i přesto jsem přikývla.
„Musíme jet, Justine" přikývl. Ne nechtěla jsem, aby mě opustil. Táta se vytratil z mého pokoje a Justin se otočil zase ke mně.
„Mel, já...vrátím se, vrátím se za tebou" políbil mě na rty. „Neopouštěj mě" podlomily se mi kolena, ještě, že mě Justin chytil. „Podívej se na mě" koukla jsem se na něj. „Vrátím se za tebou co nejdřív, potom tě vezmu kam budeš chtít, pomiluju tě jak nejlíp dokážu a budu ti stále opakovat, jak tě miluju"
„Slibuješ?" „Slibuju" naposledy mě políbil, a pak mě přenesl na postel, a nakonec odešel úplně.
Můj život byl v troskách, milovala jsem ho, nechtěla jsem být bez něj, doufala jsem,, že můj táta dokáže zázraky, protože jinak to nezvládnu.
ČTEŠ
Dangerous ✔️
FanfictionJak dokáže obyčejná holka změnit život největšímu děvkařovi na škole, který je zároveň mafiánem?