76

3.4K 169 3
                                    

Mel

Nemohla jsem být šťastnější, já a Justin jsme byli zasnoubení a plánovali jsme spolu bydlet, moje obavy spočívaly v tom, jestli se to vůbec bude líbit mámě a Jamesovi.

„Ahoj mami" Justin mě odvezl domů a jel k sobě, prý si musí něco vyřídit s tátou, který přijel po dlouhé době do města. 

„Ahoj, tak jaký byl víkend?" „Skvělý" zčervenala jsem se při vzpomínce na ty 2 noci. „A proč se červenáš ségra?" ani jsem si pořádně nestačila všimnout, že na gauči seděl Erik se Sandrou v objetí. „Já se nečervenám" 

„Dělali jste vůbec něco jiného s Justinem než sex?" musel to říct před mámou a i vlastně Jamesem? Nevěděla jsem, co říct, takže jsem radši mlčela a sedla si do křesla. „Nevíš co říct, protože je to pravda?" Vzala jsem polštář a hodila ho po něm. „AU" zasyčel, všichni jsme se zasmáli. 

„A co jste teda dělali?" zeptala se máma, co jí mám teď říct? „Koukali na filmy, povídali si a tak" řekla jsem první, co mě napadlo. To, že mě Justin požádal o ruku ji řekneme jindy, a to s tím domem taky, dohodli jsme se tak.

„Mami?" „Ano?" sedla si do druhého křesla a sebou měla kávu. „Víš, my bychom ti s Justinem chtěli něco říct, myslíš si, že by mohl dneska přijít?" máma se zasmála, proč? „Mel, je tu každý den" co? Jak to věděla? Každodenní návštěvy přestali od listopadu, a pak sem chodil tajně. 

„Tenkrát bylo vážně vtipný, jak se blížil jenom v boxerkách přes tu střechu" James se začal smát a všichni s ním taky, já ale ne, ano bylo to vtipný, ale nevěděla jsem, že to vědí. „Jo to bylo fakt dobrý" Erik chytil záchvat smíchu. 

„Můžu se dostat k pointě?" máma se přestala konečně smát. „Tak může přijít?" přikývla. „Jasně že jo" usmála jsem se. „Hlavně, aby ti neoznámili, že je těhotná" uchechtl se Erik, jak ho to napadlo? „To snad ne" máma se na mě obrátila. „Neboj se"

Celý zbytek dne byl nudný, zítra je sice pondělí, ale měli jsme prázdniny, takže jsem se učit nemusela. Dívala jsem se teda na televizi s rodinkou.

Celým domem se ozval zvonek a já vyletěla z křesla jako střela. „Nezabij se" zasmál se James. 

Otevřela jsem dveře a vrhla se na Justina. „Uškrtíš mě" musela jsem se zasmát. „Promiň, chyběl jsi mi a to jsi se mnou nebyl pár hodin" začínala jsem na něm být doopravdy dost závislá. „Taky jsi mi chyběla" 

„Přetáhnout ji můžeš až pak" zakřičel k nám Erik, s Justinem jsme se oba zasmáli.

„Tak, co je tak velkého?" všichni jsme seděli v obýváku a já byla s Justinem na jednom křesle, mámě se to moc nepasovalo, ale mně to bylo jedno. 

„No tento víkend pro nás s Justinem byl skvělý kvůli pár věcem" všichni na nás koukali, ať to konečně řekneme. 

„Justin mě požádal o ruku a já samozřejmě řekla ano" mámě zaskočila voda, Erik vyprskl čaj z úst a James se Sandrou vykulili oči. Co se jim nezdá? 

„Mami?" zašeptala jsem. „Mel, vždyť jste ještě, teda ty jsi...nebudu vám v tom bránit, jenom mě to zaskočilo" řekla nakonec. 

„Tušil jsem, že se to stane, jelikož je Alex i Jess teď dál než ty, takže mě to jenom trochu zaskočilo, ale ne tolik, samozřejmě vám to přeju" oznámil James. „Taky vám to přeju" zesmutněla Sandra. 

„Děje se něco lásko?" Erik řekl Sandře. „Všechny mé kamarádky jsou teď zasnoubené nebo dokonce vdané, ty jsi mě vzít nechceš" a jéje, tohle nebude dobrý. „Nejde o to, že bych nechtěl, ale prostě...promluvíme si o tom jindy"

„Je tu ještě jedna věc, mami" po chvíli vstřebání zasnoubení, jsem se rozhodla jim říct o stěhování. „Justin koupil pozemek a no prostě budeme bydlet spolu" máma naštěstí neměla nic v puse, ale to se nedalo říct o Erikovi, ten znovu vyprskl čaj jako předtím. 

„Stěhování?" máma nevypadala nadšeně. „Amy ,Mel je dospělá, věděla jsi, že to přijde" máma si povzdechla. „Já vím, jenom jsem to nečekala, ale chci abys byla šťastná, bránit ti nebudu" usmála jsem. Zvedla jsem se a šla ji obejmout. 

„Děkuju" přikývla a já se vrátila zpátky k Justinovi.

Dangerous ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat