44

5K 178 1
                                    

Justin

S Melanie jsme jeli domů, teda alespoň jsem řekl, že jedeme domů, pravda byla taková, že jsem ji chtěl vzít na výlet, menší výlet. Jedeme k jedné stezce k úžasným vodopádům.

„Tohle není cesta domů, Justine co plánuješ?" všimla si toho celkem dlouho, no nevadí. „Překvapení, na nic se neptej a nezkoušej to, co minule" nic nezkoušela a nic nedělala, divný, ale neřešil jsem to, asi se tentokrát chtěla nechat překvapit.

„Jsme tady" vypnul jsem motor, a pak vylezl z auta, přešel jsem na druhou stranu auta a Mel otevřel dveře. Nabídl jsem ji ruku a ona ji přijala, pak jsme se vydali směrem k vodopádům.

„Páni, je to tu úžasné" měli jste vidět ten Melanie pohled, cestou se mě ptala, kam jdeme, a pak když mluvila, došli jsme na místo, a jakmile se zastavila, její výraz stál za to. 

„Moje období smutku, další z míst, co nikdo nikdy neviděl, jenom já" moje období po smrti mámy bylo hledání takových míst, kam nikdo nechodí. „Je to tu úžasné, ale nemám plavky a rozhodně si chci jít zaplavat" plavky nepotřebuješ. 

„Máš spodní prádlo, a klidně můžeš být nahá" praštila mě do ramene. „Za co?" „Za to, že jsi blbec" „Miluješ toho blbce" chytil jsem ji za boky a začal ji vyhrnovat tričko nahoru. „Jo to je pravda, miluju" vydechla, když jsem se ji dotknul prsou. 

Následovně její tričko už bylo dole. Přešel jsem k rozepínání jejích kraťasů. „Neměl by sis nejdřív svléknout ty tričko, aby to bylo spravedlivé?" musel jsem se začít smát, moc dobře jsem věděl, jak to je, Mel miluje moje svaly a moje břišáky úplně nejvíc, a tak vždycky když jsme spolu, jsem bez trička.  

„No co, bylo by to nespravedlivé" jo jasně Mel, já vím jsem sexy. „Lásko, to by určitě bylo" odtáhl jsem se od ní a svléknul si tričko, Mel se otočila ke mně a její pohled byl tak k nezaplacení, svlékala mě dál očima. 

„Nemáš být tak sexy" chytil jsem ji za boky. „Líbí se mi, jak po mě slintáš" zašeptal jsem ji u ucha, a pak se otřel a její ušní lalůček. Celá se zachvěla. Moje ruce zamířily k jejímu knoflíku na kraťasech, rozepnul jsem ho, a pak je sundal dolů. Svoje jsem taky svléknul a oba jsme byli pouze ve spodním prádle, sakra Mel byla tak sexy, za tu dobu co jsme spolu, jsem si ji vykrmil a je teď přímo akorát a ty její prsa, hm. 

„Bieber padá ti slina" sakra, zase mě nachytala jak na ní civím, když ona je tak sexy. „Když ty jsi tak sexy" políbil jsem ji. „Ty jsi taky sexy, Justine" políbila ano mě, a pak už naše jazyky bojovaly a třely se o sebe.

**

„Je to tu vážně moc hezký" řekla Mel. Koupali jsme se ve vodě, už jsem to nemohl vydržet, připlaval jsem k Mel a začal ji líbat, spolupracovala, moje ruce se přemístily na její zadek a ona si obmotala nohy okolo mého pasu, měl jsem pocit, že mi z ní už stojí. 

„Nějakej nadrženej" odtrhla se ode mě. „Ale to já taky, jsem tady z tebe už mokrá a není to kvůli vodě tady" to mě nažhavilo ještě víc, opět moje rty byly na jejích, moje pravá ruku se přemístila k rozepínání její podprsenky, jedním tahem jsem ji rozepnul a odhodil někam pryč, pak ji koupím kdyžtak novou. Melanie za mě seskočila a začala mi sundávat boxerky, odhodila je někam ke břehu, snad neuplavou, i hned i ona neměla kalhotky. 

Znovu jsem ji chytl pod zadkem a ona si okolo mě obmotala nohy. Koukali jsme se navzájem do očí, kývla na souhlas a já do ní vnikl, ale ne tvrdě, sice bych rád trvdej sex, ale nechtěl jsem ji ublížit. 

Začal jsem přirážet, Melanie mě tahala za vlasy a navzájem jsme si vzdychali do úst. „Přidej" zašeptala. Na nic jsem nečekal a začal víc přirážet, Mel mi šla naproti a já věděl, že už to dlouho nevydržím. 

Za chvíli jsme se oba udělali, ale ještě jsem se v ní pohyboval, abychom měli intenzivnější orgasmus, potom jsem ho z ní vytáhnul. Mel si opřela hlavu na moje ramena a ztěžka vydechovala. „Miluju tě" zašeptala mi do ucha. „Taky tě miluju" přemístil jsem nás na jeden kámen a posadil se na něj, Melanie na mě seděla obkročmo. Oba jsme ještě rozdýchávali, co se stalo před chvílí.

„Nechci tě ztratit" promluvila po chvilce. „Slib mi, že na sebe budeš dávat pozor" koukala mi do očí. „Na sebe, na tebe, na nás"políbil jsem ji.

„Nemám podprsenku" jejda, ona uplavala. „Koupím ti novou" obléknul jsem si tričko a slyšel, jak Mel zavrčela. „Večer za tebou přijdu, užiješ si ještě mých břišáků dost" zčervenala, miluju když je kvůli mně v rozpacích.

**

„Večer přijdu" políbil jsem jí, mimochodem už jsme dorazili domů. „Nemůžu se dočkat" ani nevím jak se to stalo, ale už na mě seděla a já měl ruce na jejím zadku.

Zajel jsem ji rukou pod tričko a zmáčknul ji prso, její ruce byly pod mým tričkem a hladila mi břicho. Tuhle chvíli, ale musel překazit mobil. Mel se odtáhla a vytáhla si mobil z kapsy. Sice byla tma, ale viděl jsem jak zčervenala. 

„Kdo ti píše?" „Táta, prý ať se ošaháváme jinde, a ne v autě před jeho domem" jejda, to zase bude. „Ou, no tak to bych tě měl pustit, že?" „To bys asi měl, protože kouká z okna" svoje ruce jsem dal z jejího zadku a Mel si sedla zase na místo spolujezdce. 

„Přijdu tak okolo jedenácté" „Dobře" políbila mě, pak otevřela dveře od auta, chtěla vystoupit, ale chytil jsem ji za zápěstí, otočila se ke mně. „Miluju tě" zasmála se. „Taky tě miluju" ještě jednou se ke mně nahnula a políbila mě, potom se odtáhla a odešla domů. 

Už teď mi chyběla.

Dangerous ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat