41

4.6K 171 6
                                    

O pár dní později

Mel

Takže, všechno už bylo v pořádku, Justin na svobodě a byli spolu zase šťastní, škola už začala před 3 dny a byla to hrůza, samé testy a tak.

Justin

Když jsem byl ve věznici, byl jsem smutný, hlavně kvůli Mel, to, že dělám za práci, co dělám, nám komplikovalo život, začal jsem uvažovat o ukončení, jenomže to nešlo, navždycky v tom budu, navždycky budu mít nějaké nepřátelé, kdybych to ukončil, mohlo by mi hrozit i něco víc, pořád jsem se rozhodoval, to co se stalo, se může stát klidně znova, moc dobře jsem věděl, jak Mel nezvládala týden beze mně, nezvládla by to roky, jsem si jistý, že by si něco udělala, a pak už by to nebyla Mel.

To, že jsem nám chtěl koupit dům, bylo prostě, já sám nevím, je jí 15 a tím je to komplikovanější, její rodiče by nemohli ji nechat se mnou, i kdyby se měli zbláznit, ale až budeme straší, no spíš Mel, chci s ní bydlet a založit si rodinu, jakmile se to stane okamžitě s prací sekám a žádné rozmýšlení nebude, ale samozřejmě bych si nechal zbraně a tak.

O týden později

Mel

Už týden mi bylo špatně, ráno jsem chodila zvracet na záchod a bylo mi celkově nevolno, dokonce i odpoledne někdy.

„Zase ti je blbě?" Zeptala se Alex, jediná o tom věděla, ani Justin o tom nevěděl, vlastně hned po vysvědčení museli s Ryanem a Jeremym odjet nutně pro nějaké zbraně nebo co, takže to neví a do telefonu jsem mu to neřekla. „Jo, asi budu muset" ani jsem to nedořekla a utekla jsem ve škole na záchod, zase zvracet, bylo to zvláštní, nemocná jsem byla nedávno.

„Mel, tohle jsem ti včera koupila" podala mi Alex nějakou krabičku, mimochodem už jsem dozvracela, sice mi nebylo pořád nejlíp, ale bylo to lepší. „Co to je?" vzala jsem si to do ruky, můj zrak padl na krabičku těhotenského testu, cože? Já nejsem těhotná, teda vlastně doufám. 

„Nejsem těhotná" chtěla jsem ji to vrátit. „Mel, zkus to, máš přízraky těhotný, ranní nevolnosti a poslední dobou jíš víc" no dobře, možná jsem začala kapku jíst víc. „Dobře, ale těhotná nejsem" „No to uvidíme, dneska u tebe, v kolik mám přijít?" „Klidně můžeme jít hned po škole" přikývla.

**

„Takže, tady máš ještě jeden, protože to bývá někdy špatně" dělala si srandu? Už jsem musela počůrat jeden a teď další? „Fajn" za chvíli se mi zase začalo chtít na záchod.

Začala jsem být nervózní, co když jsem doopravdy těhotná? Vždyť jsem brala antikoncepci. A co Justin? Určitě nechce dítě, a hlavně by to přidělalo starosti, dítě nepřipadalo v úvahu. Určitě by mě opustil.

„Koukni se na ten první" vzala jsem první test a podle návodu to zkontrolovala. Moje srdce si oddychlo, negativní. „Negativní" sedla jsem si na postel. „To ještě ale nic neznamená, máš ještě ten druhý" zvedla jsem se z postele a v koupelně vzala ten druhý, teď mi ale srdce vynechalo, tenhle byl pozitivní, to nemůže být pravda, já nejsem těhotná, ne to ne.

Alex na mě celou dobu koukala, když si všimla mého výrazu, vyrazila hned ke mně, když to viděla měla menší šok, za to já ale veliký. 

„Mel, ono to je pozitivní" snad vidím ne? Nejsem slepá, sakra to ne. „To není možný" „Musíš to říct Justinovi" Justin, sakra říkal, že dneska za mnou přijde. Co mu asi mám říct? Vždyť ani nevím, jestli jsem těhotná. Najednou mi pípl mobil, hned jsem k němu běžela. 

Justin: Za 5 minut u tebe, už se nemůžu dočkat. Ps: Miluju tě. <3

„Kdo ti píše?" „Justin, promiň..." „Neomlouvej se, já půjdu, stejně půjdu za Ryanem" „Dobře, tak ahoj" objaly jsme se a za chvilku byla pryč, okamžitě jsem povyházela ty těhotenské testy.

„Chyběla jsi mi" Justin už tu byl, jak jinak jsme se váleli společně v posteli a mazlili se, ne nespali jsme spolu, jenom se mazlili. „Ty mě taky, nevím jak jsem ti dovolila na týden odjet" když mi Justin oznámil, že někam pojede, vypadalo to takhle:

Flashback:

„Na jak dlouho tam musíš?" proč musel tak pěknou chvilku zkazit tímhle. „Týden" cože? Týden? „Mel, zvládneme to, je to týden, ani nevíš jak se mi bude stýskat, hlavně po sexu s tebou" dělal si prdel? Tímhle to nevyžehlí. „Ty jsi vážně nemožný, idiot, debil, ale pořád tě miluju"

„Víš, že sex na uvítanou, rozloučení, a hlavně usmiřovací sex, víš, že jsou to nejlepší doby?" zase to dělá? Dobře měli jsme menší rozlučkový, no možná dvakrát, ale co, on byl prostě bůh v posteli, a já ta stydlivá Mel, co si říkala, žádný sex brzo, ho teď provozuji s bohem, oprava sex s bohem, a to hodněkrát do týdne, a nejenom jednou. „Vím to" spojila jsem naše rty v jedno.

„Vážně musíš?" je hezké že se stavil před odjezdem. „Už jsme o tom mluvili" „Já vím" dali jsme si francouzáka, a pak odjel.

END

„Uznej, že ten sex na rozloučenou byl dokonalý, a ke všemu třikrát za jednu noc" ušklíbl se na mě, na co zase myslel? No jasně, zase na sex, ti chlapi. 

„Ani o tom neuvažuj" odstrčila jsem ho, když mě chtěl políbit. „Nebraň se tomu, vím, že to chceš" uvěznil mě pod sebou. „Nech toho" vážně jsem neměla náladu. „Fajn, ale alespoň pusu" překroutila jsem očima a dala mu pusu.

**

„Jdu na záchod"  koukali jsme na film na mém noťasu v pokoji. „Dobře" Justin vstal a odešel do mé koupelny. Nějakou dobu tam už byl a mně to došlo, a doprdele!

Dangerous ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat