84

3K 154 6
                                    

Mel

Byl květen, těhotná jsem byla už 4 měsíce. Bylo to neuvěřitelné, dítě jsem ze začátku nechtěla, ale kdybych se toho tenkrát vzdala, teď bych si to vyčítala. Byla jsem doopravdy ráda, že mě Justin dokázal přemluvit, a hlavně mě podporovat.

S Justinem jsme bydleli taky už nějakou dobu, popravdě bylo to úžasné. Každé ráno mě Justin vozil do školy a pak ze školy, je to zlato. Jinak nám všechno klapalo, nehádali jsme se, spíše naopak, Justin se o mě staral úžasně.

Hodně lidí během těhotenství sex neprovozuje, ale my s Justinem takový nebyli. Ptali jsme se doktorky, a ta nám řekla, že když budeme používat ochranu a budeme velmi opatrní, sex můžeme mít kdykoliv. Samozřejmě, že Justin se toho chytl, ale já nebyla proti, popravdě asi celých devět měsíců bych to nevydržela ani já.

Co se týče Alex, tak si představte, ta holka už byla maminkou. Ano přesně. Alex porodila před 14 dny a už je doma. Narodila se ji Rose. Jméno dali podle začátečního jména podle Ryana. S Justinem to taky tak chceme, ale ještě jsme se nedohodli jaké jméno.

Jess a Fredo a jejich Ellie, bylo neskutečné, jak ta holka vyrostla, byla celá po mamince. Dokonce jsem slyšela, že plánují další dítě, ale Jess se do toho nechtělo, vlastně se ani nedivím.

S Justinem jsme se dohodli, že je na čase, abychom udělali dětský pokoj. Sice tu už delší dobu bydlíme, ale dětský pokoj jsme neděli, protože jsme nevěděli, co to bude. 

Vlastně dneska zrovna jdeme k doktorce, aby nám to řekla. Takže hned, jak se to dozvíme, domluvíme se, jak to uděláme, no teda Justin, zakázal mi cokoliv dělat namáhavého, ale malování zdi tam, kam dosáhnu, mě určitě nezabije.

„Lásko?" čekala jsem na Justina až konečně vyleze z koupelny. Byl tam vážně dlouho, no je to narcis, tak co byste chtěli. „Víš já jen, že tak dlouho to snad ani netrvá mě" musela jsem si do něj rýpnout, to bych nebyla já.

Justin mi vůbec neodpověděl, místo toho za pár minut se konečně objevil v obýváku. „Tobě to trvá dýl, věř mi" mrkl na mě a políbil mě na rty.

**

„Tak si lehněte jako vždycky" s Justinem jsme už byli v ordinaci a jako vždy tu byl se mnou. Doktorka mi začala dělat ultrazvuk a já se usmívala jako sluníčko, popravdě Justin na tom nebyl o moc líp, a ještě navíc, když jsme se drželi za ruce, cítila jsem takový ten pocit velikého štěstí.

„Chcete vědět pohlaví dítěte?" usmála se na nás doktorka. „Určitě" odpověděla jsem. Paní doktorka jenom kývla na souhlas a pokračovala dál.

„Takže všechno je v pořádku, děťátko se vyvíjí tak, jak má, a teď k pohlaví dítěte" už jsme seděli u stolu. Byla jsem doopravdy šťastná, že je všechno tak jak má být a doufala, že se nic nestane. 

S Justinem jsme čekali až konečně zazní, co to bude. Po dozkoumání papírů nám konečně řekla co to bude.

„Bude to kluk"

Dangerous ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat