35

4.8K 181 1
                                    

Justin

Šíleně mě to naštvalo, chtěl jsem být celý den s Mel, vůbec se mi nelíbilo ji tam nechat samotnou, ale snad se nic nestane, pomůžu tátovi chytit toho chlápka, ale pokud do šesti nenajdeme nikoho spojeného s ním nebo jeho, vracím se za Mel.

Mel

Už to byla hodina, co byl pryč, nudila jsem se tady, prošla jsem si celý barák, nikdy jsem ho neviděla pořádně, vždycky jenom Justinův pokoj, překvapila mě Justina šifra na zámečku v pokoji, netušila bych, že si dá moje narozeniny jako heslo.

„Jsem doma" ozval se Justin ze zdola, za chvíli se objevil nahoře, byla jsem v jeho pokoji a prohlížela album fotek, které leželo na jedné z polic. 

„Promiň, asi nebyl dobrý nápad to brát" jeho pohled, když mě viděl listovat v tom album byl děsivý. Takže jsem ho donesla zpátky na poličku. „Ne to je v pohodě" ze dveří se přesunul na postel, kam si sedl. 

„Chytli jste toho nedoplatile?" sedla jsem si vedle něj, přišel mi nějakej smutnej. „Jo chytli" lehnul si, ale nohy mu visely z postele. „Justine, co se děje?" sednul si zase zpátky a otočil se směrem ke mně. Chvilku přemýšlel, ale když z mých očí vyčetl, že mi to může říct, začal mluvit.

„Zabil jsem nevinného člověka" řekl a hned uhnul pohledem pryč jen aby se mi nemusel koukat do očí. „Koho jsi zabil?" musela jsem to vědět, Justin byl kluk, kterýmu nevadilo zabíjet, ale tohle bylo asi hodně vážné. Justin nic neříkal, pouze vstal a chtěl jít pryč, ale já ho zastavila. 

„Justine počkej" přiběhla jsem k němu a chytila ho za ruce. „Řekni mi, co se stalo" koukali jsme se navzájem do očí. „Když jsme ho chytili, připletl se do cesty nevinný člověk, zrovna jsem vystřelil, když mi přeběhl přes cestu" do očí se mu nahrnuly slzy. Objala jsem ho nejvíc silně tak, jak jsem mohla. 

„Nemůžeš za to" hladila jsem ho na zádech. „Nikdy jsem nezabil člověka, co by si to nezasloužil" odtáhla jsem se od něho, koukali jsme si do očí a mě v tu dobu nenapadlo nic jiného, než ho políbit. 

Polibek mi opětoval, zatáhla jsem ho k posteli, strčila jsem do něj a on na ni spadl, sedla jsem si na něj obkročmo a začala ho líbat na krku, opět jsem se přemístila na jeho rty a vyhrnovala mu tričko nahoru.

„Zlepším ti náladu" sundala jsem si tričko, a pak ho přetáhla přes hlavu i Justinovi, líbala jsem ho po celé hrudi, rozepla mu pásek a stáhla kalhoty dolů, to samé i sobě, oba jsme byli ve spodním prádle a já tu dnes velela, sice jsem neměla vůbec zkušenosti, ale budu pokračovat v intuici a taky z toho co jsem kdy četla. 

Chtěla jsem si sundat podprsenku, ale Justin nás přetočil. Nechala jsem to tak a on mi rozepl podprsenku, odhodil ji někam pryč, a pak se přemístil k mým prsům, mačkal je a k tomu mě líbal. 

Ruce co byly na jeho zádech jsem přesunula k lemu jeho boxerek, pomalu jsem mu je začala sundávat, moc mi to nešlo, a tak se Justin odtáhl a sundal si je sám, na nic nečekal a rovnou sundal kalhotky i mě. 

Přetočila jsem nás zpátky a uchopila Justinův penis do ruky a začala dělat známé pohyby nahoru a dolů, chvíli jsem dělala tohle, a pak ruku vyměnila za pusu, přejela jsem mu zuby po penisů, a pak zase přidala ruce, cítila jsem, že už bude, udělal se mi do pusy a já to spolkla, byl překvapený, ale to i já, nikdy jsem tohle nedělala, ale podle jeho výrazu se mu to líbilo. 

Přemístila jsem se zase na Justina a sedla si na něj obkročmo. Nasměřovala jsem si jeho úd ke svému vchodu, a pak dosedla. Nadzvedávala jsem se a Justin mě chytil za boky, pomohl mi se nadzvedávat. 

Bylo to dokonalé, všechno bylo na mě, velela jsem já, ale bylo to náročné, Justin nás převalil, a pak začal přirážet.  Oba jsme vzdychali na celý pokoj, za chvíli jsme se oba udělali, Justin ze mě vyndal svůj penis a lehl se vedle mě. 

Jeho výraz byl neutrální, jeho nálada se kapku zlepšila, ale ještě to nebylo dokonalé, dostala jsem šílený nápad. Nevěřím, že chci druhé kolo, ale trošku jinak. „Jdeme do sprchy" oznámila jsem mu, přikývl a společně jsme šli do sprchy.

Justin mě namydlil a já jeho, začal mě líbat na krku a já vzdychla. Vrhla jsem se na jeho rty, položil mi ruce na zadek a já si obmotala nohy okolo jeho pasu. Přitiskl mě na zeď, zasyčela jsem, protože dlaždičky byly studené, ihned se odtáhl. 

„Jsi v pohodě?" „Jenom to zastudělo, pokračuj" chvíli váhal, ale pak už byly jeho rty zase na těch mých. Pomalu do mě vnikl jako kdyby se bál, aby mi neublížil. Přirážel pomalu a mučivě, ušklíbil se na mě, a pak přirazil drsněji, za chvíli jsme oba dosáhli vrcholu a zažili už druhý sex za den, klidně bych si dala třetí kolo.

**

„Zlepšila jsem ti náladu?" ušklíbla jsem se na Justina, leželi jsme v posteli pouze ve spodním prádle, na co se taky oblékat že jo. „Ani nevíš jak, překvapila jsi mě" vymanila jsem se z jeho objetí a sedla si na něj obkročmo. 

„Asi na tom budu závislá" přejela jsem mu nehty po hrudi. „Tak to jsme dva" a naše rty už bojovaly o nadvládu.

Dangerous ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat