6

7.4K 280 3
                                    

Mel

Hned ten večer co Justin...no musel si řekněme-li odskočit, se nic zvláštního nestalo. Když přišel z koupelny, najedli jsme se, a pak se Justin vykoupal a společně jsme usnuli v mé posteli. 

Vůbec jsem nebyla proti, právě naopak.

Ráno jsem se probudila dřív, zkoumala jsem každý kousek Justina. Bože ten kluk snad neměl žádnou chybu, byl tak dokonalý a tak sexy, ty svaly a to tetování. Taky bych chtěla tetování, ale ne tolik jako má on, nikdy se mi nelíbilo, když člověk měl tolik tetování, ale na něm to bylo tak sexy. 

Koukla jsem se na budík a viděla, že je teprve 6 hodin ráno? Rozhodla jsem se jít ještě spát.

**

Dneska jsem se probudila už podruhé. Tentokrát bylo něco špatně, vedle mě neležel ten nej sexy kluk na škole, možná na planetě, ale pouze jenom jeho vůně. Odešel snad? 

Najednou jsem uslyšela nějakou ránu, okamžitě jsem vystřelila z pokoje a upalovala po schodech dolů do kuchyně.

Zastavila jsem se pod schodištěm a uviděla Justina jak stál u sporáku. Pomalým krokem jsem se k němu plížila, tak aby mě neuslyšel. 

Stála jsem už přímo za ním, divila se, že mě neslyšel. Obmotala jsem si ruce okolo jeho pasu a začala se smát. Justin totiž zaječel jako malá holka. Tak jo, měla jsem výtěrem jako nikdy předtím.

„Měl jsi se vidět" řekla jsem, když se otočil už směrem ke mě. „Víš jak jsem se lekl?" „Promiň, myslela jsem, že mě uslyšíš. Na co si myslel?" „To nechceš vědět, dělám snídani dáš si?" rychle se otočil zpět k lince, to mě nechtěl vidět? 

Ale když se neotáčel zpět nějakou dobu tak mi to došlo. Měla jsem na sobě pyžamo, teda pyžamo se tomu říkat moc nedalo, spala jsem v kalhotkách a dlouhém tričku. 

„Dojdu se převléknout, zatím to můžeš dát na stůl" byla jsem červená jak rajče, a to stoprocentně.

**

„Je to vynikající, asi mi budeš chodit vařit častěji" „Rád, ale myslím, že by se to rodičům nelíbilo" „No to máš pravdu"

„Justine, řekneš mi co se včera stalo?" Zeptala jsem se ho. Seděli jsme v obýváku s horkou čokoládou, venku byla zima a Justin tu zůstal, když jsem mu to navrhla. 

„Mel, víš já ti to říct nemůžu, nechceš se koukat třeba na nějaký film?" Snažil se uhýbat od tématu. Tohle nezakecáš milej zlatej....

„Justine, já to myslím vážně, pokud mi to neřekneš, tak...." „Tak co? Mel prostě ti to neřeknu jasný? Dám tam nějakou komedii" Justin zapnul televizi a dal do ní DVD s nějakou komedií a já si povzdechla. 

Po celou dobu filmu jsem mu nevěnovala pozornost, a to ještě neskončil, snažil se se mnou nějak navázat kontakt ,ale vždycky si to rozmyslel. 

Najednou se ve filmu objevila lechtivá scénka, očkem jsem koukla na Justina. V pohodě se díval na film na druhé straně gauče a já tu rudla. Kdybych se na to koukala sama tak je to v pohodě, ale teď? Kousek ode mně seděl Justin a to mě ještě víc znervózňovalo.

Svoje oči jsem opět přemístila na obrazovku, když v tomášem cítila Justinův pohled na mě. Dělal si ze mě ten kluk srandu? Sakra jak dlouho tam ještě ta scénka bude? Neměla to být komedie? No jasně, vybíral to Justin, to udělal schválně. 

Tohle už jsem nedávala. „Musím na záchod" zvedla jsem se se a stokilometrovou rychlostí běžela do koupelny, kde jsem si sedla na vanu.

Strávila jsem tam tak deset minut, ten film už musel prostě končit. „Mel? Stalo se něco? Jsi tam nějak dlouho" uslyšela jsem Justina za dveřmi. „Jsem v pohodě, vrať se do obýváku, hned přijdu." 

„Stalo se něco?" řekl Justin, když jsem se objevila v obýváku. Koukla jsem se na Justina a na televizi, film už skončil, uf. „Ne nic, jenom mi bylo trochu nevolně" vymyslela jsem si. Justin se chystal něco říct  ,ale předběhl ho můj telefon. MÁMA!

„Ano mami?"  řekla jsem. „Mel, jenom ti chci říct, že se tu s tatínkem musíme zdržet, ale pokud ti to vadí, tak já se vrátím a tatínek to tu zvládne sám"  docela mi vyhovovalo tady bejt sama. „A na jak dlouho?" „Asi týden" „Mami klidně tam zůstaň a podporuj tátu, já to tu zvládnu, bude škola a půjdu ven s kamarádkou"  uklidnila jsem ji. „Dobře, sice z toho nemám dobrý pocit, ale nepřijedu, Mel žádné párty a.."  zastavila jsem ji. „Mami já vím, neboj se budu v pořádku"  řekla jsem s naprostou vážností. „Dobře tak se měj, pa"  „Ahoj" zavěsila jsem.

„To byla máma a prý se s tátou zdrží týden někde ani vlastně nevim kde" podívala jsem se na Justina. „Takže tu budeš sama?" zeptal se. „Jo proč?" Justin se momentálně chystal něco říct, ale právě se od hlavních dveří ozvala rána. 

Chystala jsem se tam jít podívat, ale Justin po mě skočil a když už jsme leželi na zemi za gaučem ozvala se další rána a ne ledajaká, byl to výbuch. „Jus..." „Mel, pojď rychle nahoru" táhnul mě nahoru do pokoje, nechápala jsem, co se děje. 

„Musíme slíst tady po tom stromě a utéct" „Cože, proč? Co se děje?" hned jsem ho zasypávala otázkami. „Někdo se mě snaží zabít a tebe teď taky"

Tak teď jsem to vůbec nechápala.

Dangerous ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat