Mel
Byla jsem na chatě a čekala na Justina, za chvíli by měli přijít, volal mi táta, že už jsou na cestě,
Seděla jsem na gauči a netrpělivě čekala, za chvíli jsem uslyšela, jak zastavilo auto. Vyběhla jsem ven, bylo mi jedno, že jsem měla pouze tílko a venku byla zima, chtěla jsem Justina chytit a nepustit.
Jakmile vystoupil z auta, vrhla jsem se na něj, jen tak to ustál.
Už jsme se stihli přesunout dovnitř. Samozřejmě už jsem byla nalepená na Justinovi, měla nohy obmotané okolo jeho pasu a on mě držel pod zadkem, abych neupadla.
„Neprodlužuj to" zašeptala jsem. Na nic nečekal, vyšel schody nahoru i se mnou, vešel do jednoho z pokojů a tam mě položil na postel. Nic nebylo jako poprvé, chtěli jsme se navzájem hned a tady.
Za chvíli jsme byli oba bez oblečení, nechtěla jsem předehru, Justin do mě hned vnikl, vykřikla jsem slastí, přirážel jako šílenec, ale bylo to dokonalý, oba dva jsme vyvrcholili nastejno, tohle byl zatím nejdrsnější sex s Justinem a myslím, že nebyl poslední.
„Strašně moc si moc chyběl" přitulila jsem se k němu, co nejblíž to šlo. „Ani netušíš, jak ty mě" přitáhl si mě nejvíc, jak to šlo k sobě.
„Nedokázala bych být bez tebe tolik let" „Mel, nemysli na to už, jsem doma a s tebou, nechci na to myslet" nechápala jsem ho, proč na mě byl hnusný? „Proč jsi tak hnusný na mě?" zvedla jsem. „Nejsem na tebe hnusný" jo jasně. „Vážně? Nevím, co se ti tam stalo, ale chováš se divně a já, já nevím, Justine" začala jsem brečet, vstala jsem z postele a čapla župan z křesla, oblékla jsem si ho a vyšla pryč.
„Mel, počkej" chtěla jsem pokračovat dál, ale Justin mě chytl za zápěstí. „Nech mě být" chtěla jsem se mu vysmeknout, ale nešlo mi to. Rozbrečela jsem se ještě víc.
„Mel" vzal mě do náruče a šel se mnou zpátky do ložnice, položil mě na postel a stáhl si mě do objetí. „Přemýšlím o jedné věci" měla bych se bát?
„Mohl jsem být zavřený pět let, bez tebe, tohle se může stát znovu a tentokrát by to bylo dražší, přemýšlím, že odejdu od mafie, teda ono to nejde, ale už bych nic takového nedělal" zůstala jsem šokována, měl pravdu, ale nechtěla jsem mu brát to, co měl.
„Proč nic neřekneš?" „Nevím co, Justine, nechci tě od toho tahat" „Netahala bys, dělám to, ty víš proč" přikývla jsem. Za chvíli jsme spolu usnuli.
Vzbudil mě rachot, vstala jsem a vyrazila dolů. Justin byl v kuchyni. „Co tu děláš?" otočil se ke mně. „Nechtěl jsem tě vzbudit, promiň" přešel ke mně a políbil mě.
„To je dobrý, můžu se tě zeptat na pár otázek?" zatvářil se divně. „Jo můžeš" „Neboj se, jen se chci na něco zeptat, čekej tady" došla jsem si pro kabelku a pak se vrátila zpátky.
„Koupil jsi nám dům?" přinesla jsem ty fotky, Justin se v tu chvíli zarazil, ale snažil se tvářit neutrálně. „Chtěl jsem ho koupit, ale ještě jsem to nestihl" uf, už jsem se lekla. „Nekupuj ho, stejně bychom tam netrávili tolik času" „Jo já vím"
ČTEŠ
Dangerous ✔️
FanfictionJak dokáže obyčejná holka změnit život největšímu děvkařovi na škole, který je zároveň mafiánem?