Mel
„Zakázala ti i Justina?" byla jsem zrovna ve škole a Alex při obědě vyprávěla, co se událo u nás večer. „Jo, dokud se to nezlepší" „Ale vždyť škola začala nedávno a to už máš hrozné známky?" jo škola začala nedávno a já pochytala jenom samé čtyřky. „Bohužel mám" sklopila jsem hlavu. Nejhorší bylo, že jsem se učila, teda trochu.
„Víš možná má máma na jednu stranu pravdu, když jsi s Justinem, tak se nemůžeš soustředit na učení a skončí to jinak" musela jsem se zasmát, protože co teď řekla, byla naprostá pravda.
„Já vím, ale prostě jemu se nedá odolat" vzpomněla jsem si, jak jsem se jednou učila a Justin mi ty knížky vyhodil z okna. „Dokážu si to představit, více méně to dělá i Ryan"
„Nebavme se o tomhle, jak ti dopadly ty testy?" ptala jsem se na testy ohledně toho těhotenství. „No..." odmlčela se, to nevěstilo nic dobrého.
„Jsi v tom?" vyhrkla jsem na ni hned. „Ještě jsem to neotevřela" vytáhla nějakou obálku z tašky do školy. Na obálce bylo její jméno a razítko od doktora z gynekologie. „Nechala jsem si to napsat, já neměla jsem na to, abych to slyšela" přikývla jsem.
„Mel? Já chtěla bych to otevřít s tebou a Jess, myslíš, že se od Justina na jeden večer ulevíš?" „Jo zařídím to, ale neměla by jsi to udělat s Ryanem?" moje otázka ji asi zaskočila.
„On o tom vůbec neví, řekla jsem mu, že mi je špatně, ale o tomhle nic, a pokud to bude negativní, což doufám, že jo, tak se o tom ani nedozví" koukala na mě jako by mi to nařizovala, a pokud něco vyžvaním, tak mě zabije.
„Fajn, tak večer, já musím jít se učit" přikývla, zvedla jsem se od stolu a odnesla tác s jídlem, na parkoviště na mě čekal už Justin, aby mě mohl odvést domů.
„Tak zase jako včera?" zeptal se Justin, když jsme přijeli k nám. „Vlastně..." odmlčela jsem se na chvíli. „Vadilo by ti hodně, kdybys mě dneska už neviděl?"
„Proč?" zeptal se šokovaně. „Alex si potřebuje o něčem promluvit a i s Jess, tak dneska bychom šly k Jess a ty by jsi mohl vzít Freda, aby tam nezacláněl" Justin si povzdechl.
„Jasně, že mi to vadí, ale co mám s tebou asi dělat" usmála jsem se a políbila ho. „Tak zítra po škole, pa" políbila jsem ho ještě jednou.
U Jess
Seděly jsme u Jess na gauči společně s malou Ellie. „Tak to otevři" pobídla Jess a Alex. „Co když je to pozitivní?" byla nervózní a ani se jí nedivil.
„Alex, pokud to tak bude, Ryan to vezme a budete šťastná rodinka jako my, vím co ti tenkrát řekl, ale já vím, že by tě neopustil, navíc jste zasnoubení a on tě moc miluje, tak to otevři a můžeš se začít těšit na miminko" tento monolog vylíčila Jess Alex.
„Už víš, že je to pozitivní?" obrátila jsem se k Jess. „Všechno k tomu nasvědčuje" Alex na sucho polkla, ale nakonec do ruky vzala obálku a pomalu ji otevřela.
Jakmile otevřela obálku, ihned vyndala hlavní část dopisu a začala si pro sebe číst, během čtení se ji oči zaplnily slzami. Jess vzala ten dopis a taky začala číst. Alex tekly slzy proudem a mně to došlo. Ona byla vážně v tom.
„Alex" sedla jsem si k ní. „To bude dobrý" pohladila jsem ji po zádech. „Tohle se stát nemělo" zašeptala. „Jess, zavolej Ryanovi" řekla jsem ji. „Ne to ne, nevolej mu" Jess se koukla na mě a já ji naznačila, aby ji neposlouchala a zavolala Ryanovi.
**
„Co se stalo?" přijeli všichni kluci, Justin, Ryan a Fredo. Ryan ihned, jak viděl Alex brečet a hlavu, jak má ve dlaních, tak k ní přiběhl a začal ji utěšovat.
„Co se stalo?" šeptl ke mně Justin. Ignorovala jsem Justina a ze stolu vzala papír a předala ho Ryanovi, ten si ho ochotně vzal do jedné ruky a tou druhou hladil Alex po zádech.
Jakmile si to Ryan přečetl, jeho výraz byl neutrální.
„Alex" šeptl k ní. Alex zvedla hlavu a koukala se na Ryana. „Ty si myslíš, že bych tě opustil? Nikdy a tohle je sice šok, ale my to zvládneme spolu" vtáhl ji do objetí.
Večer proběhl nakonec úžasně, všichni jsme si řekli, co bude dál, a hlavně nikdo nikoho neopouštěl.
ČTEŠ
Dangerous ✔️
ФанфикJak dokáže obyčejná holka změnit život největšímu děvkařovi na škole, který je zároveň mafiánem?